KAJA

(3.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Sklep Kaja został...
Sklep Kaja został nieco okrojony ze swojego poprzedniego wymiaru. Dół zmienił się w małą klitkę. Kiedy stałam przy kasie, pani wychodząca z zaplecza musiała mnie przeprosić bo inaczej by nie przeszła. Asortyment jednak nadal szeroki i bogate doświadczenie pań tam pracujących, to zdecydowany plus tego miejsca.

zalogowany_użytkownik

18.12.2012

Placówka

Gliwice, Żwirki i Wigury 222

Nie zgadzam się (0)
Tak się złożyło,...
Tak się złożyło, że trzeba było zakupić buciki dla 15 miesięcznego bobaska. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów. Można tu kupić praktycznie wszystko dla mniejszych i większych bobasków. Jest cicho i spokojnie, brak charakterystycznego dla centrów handlowych zgiełku.Miły personel, bez pretensji, że dziecko strąciło zabawkę. Ten najmniejszy klient obdarzany jest uśmiechem, a jak wiadomo, zarówno na rodziców jak i dziadków nic tak nie działa, jak optymalne potraktowanie ich" oczka w głowie".

Anna_3955

05.06.2012

Placówka

Gliwice, Żwirki i Wigury 222

Nie zgadzam się (0)
Opis miejsca: sklep...
Opis miejsca: sklep z artykułami dziecięcymi przy hurtowni. Posiada całkiem bogatą ofertę. Wszystkie produkty są posegregowane rodzajami i działami. Na sklepie panuje porządek. Opis obsługi: Na sklepie znajdowało się 4 klientów, 2 sprzedawców za ladą (2 kobiety) + 1 sprzedawca w głębi sklepu (kobieta). Nie posiadali oni plakietek z imionami, ale nie są one też wymogiem w tym sklepie. Po wejściu do sklep zajęłam się samodzielnym oglądaniem zabawek i akcesoriów dla dzieci. Po ok. 10 minutach jeden ze sprzedawców podszedł do mnie w celu zaoferowania pomocy. Była to Pani w ciemnych włosach z grzywką, spiętych w kucyk. Pokazał mi interesujący mnie produkt (pozytywka nad łóżeczko dla dziecka), a nawet otworzył jeden z nich w celu zaprezentowania melodyjki. Zaprezentował mi również pozostałe artykuły o które zapytałam m.in. elektroniczny termometr do mierzenia temperatury dla dziecka - pomógł wybrać najbardziej odpowiedni jakościowo oraz cenowo. Zajęła się również obsługą mnie przy kasie. Podczas zadawania pytań na kilka nie potrafiła odpowiedzieć a nawet nie miał wiedzy, że coś takiego jest. Zakupy opiewały na kwotę 140 zł i składały się z: termometru elektronicznego dla dzieci, miarek na lekarstwa oraz małej, pluszowej grzechotki dla dzieci 0+. Można było płacić kartą. Zakupy zostały zapakowane do reklamówki wraz z paragonem. Zostałam poinformowana o konieczności zachowania paragonu i oryginalnego opakowania w celu składania reklamacji na termometr.

Aneta_567

03.08.2011

Placówka

Gliwice, Witkiewicza 9a

Nie zgadzam się (2)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu widzę 2 Panie obsługujące klientów, jedna starsza druga młodsza, moim zdaniem powinny mieć schludniejsze ubrania. Poszukiwałam kubka niekapka oraz smoczka. Na terenie sklepu były jeszcze 2 Panie ale nie mogłam ich dostrzec bo mieszały się z tłumem. Stojąc przed połka nie wiedziałam co wybrać, bo niektóre nazwy są dla mnie obce. Panie zerkając ukradkiem na mnie widząc, ze przekładam wszystko w rękach i próbuję okiełznać mojego syna nie pokwapiły się aby mi pomóc. W końcu sama poprosiłam jedną z nich aby mi pomogła, ale specjalnie nie jestem zadowolona z obsługi. Jeśli chodzi o wygląd sklepu to wygląda czysto i schludnie. Minusem jest to że na piętro nie można wjechać wózkiem, więc zdarzyło mi się kilka razy przez to zrezygnować z zakupów na górze. Opisywałam sklep na Żwirki i Wigury. Często bywam tez na Witkiewicza w innym oddziale tego sklepu. Obsługa bardzo fajna i pomocna, ale na szczególne wyróżnienie zasługuje chyba jedyny Pan jaki tam pracuje, potrafi cudnie doradzić, serdecznie polecam. Jedyny minus to pomimo porządku panującego w sklepie jeżdżąc po nim wózkiem nie da się wjechać w niektóre części sklepu.

JOANNA_548

04.06.2009

Placówka

Gliwice, Żwirki i Wigury 222

Nie zgadzam się (21)
Firma Kaja oprócz...
Firma Kaja oprócz sprzedaży towarów w sklepach prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem internetu. Do sklepu udałam się w celu zakupu łóżeczka dziecięcego, które znalazłam na stronie internetowej. W sklepie nie było jednak modelu, który wybrałam. Od pracownika otrzymałam katalog zawierający wszystkie modele oferowanych łóżeczek w internecie, które na życzenie klienta mogą być sprowadzone do sklepu. Pracownik nie był jednak w stanie podać mi cen wybranych towarów. Kiedy poprosiłam aby je ustalił poradził mi, abym sama sprawdziła je na internecie. Generalnie obsługa niezbyt życzliwa i chętna do pomocy. Wybór towarów dosyć duży, ceny konkurencyjne (niższe w przypadku zakupów przez internet), niewielu klientów. Podsumowując - decydując się na zakup towarów tej firmy lepiej zrobić to za pośrednictwem internetu, gdyż w sklepie i tak nie możemy liczyć na pomoc personelu, a kupując przez internet zapłacimy niższą cenę.

zarejestrowany-uzytkownik

02.06.2009

Placówka

Sosnowiec, Braci Mieroszewskich 120

Nie zgadzam się (29)

KAJA

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KAJA?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep Kaja został...
Sklep Kaja został nieco okrojony ze swojego poprzedniego wymiaru. Dół zmienił się w małą klitkę. Kiedy stałam przy kasie, pani wychodząca z zaplecza musiała mnie przeprosić bo inaczej by nie przeszła. Asortyment jednak nadal szeroki i bogate doświadczenie pań tam pracujących, to zdecydowany plus tego miejsca.