Opinia użytkownika: Aneta_567
Dotycząca firmy: KAJA
Treść opinii: Opis miejsca: sklep z artykułami dziecięcymi przy hurtowni. Posiada całkiem bogatą ofertę. Wszystkie produkty są posegregowane rodzajami i działami. Na sklepie panuje porządek. Opis obsługi: Na sklepie znajdowało się 4 klientów, 2 sprzedawców za ladą (2 kobiety) + 1 sprzedawca w głębi sklepu (kobieta). Nie posiadali oni plakietek z imionami, ale nie są one też wymogiem w tym sklepie. Po wejściu do sklep zajęłam się samodzielnym oglądaniem zabawek i akcesoriów dla dzieci. Po ok. 10 minutach jeden ze sprzedawców podszedł do mnie w celu zaoferowania pomocy. Była to Pani w ciemnych włosach z grzywką, spiętych w kucyk. Pokazał mi interesujący mnie produkt (pozytywka nad łóżeczko dla dziecka), a nawet otworzył jeden z nich w celu zaprezentowania melodyjki. Zaprezentował mi również pozostałe artykuły o które zapytałam m.in. elektroniczny termometr do mierzenia temperatury dla dziecka - pomógł wybrać najbardziej odpowiedni jakościowo oraz cenowo. Zajęła się również obsługą mnie przy kasie. Podczas zadawania pytań na kilka nie potrafiła odpowiedzieć a nawet nie miał wiedzy, że coś takiego jest. Zakupy opiewały na kwotę 140 zł i składały się z: termometru elektronicznego dla dzieci, miarek na lekarstwa oraz małej, pluszowej grzechotki dla dzieci 0+. Można było płacić kartą. Zakupy zostały zapakowane do reklamówki wraz z paragonem. Zostałam poinformowana o konieczności zachowania paragonu i oryginalnego opakowania w celu składania reklamacji na termometr.