Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KAJA
Treść opinii: Firma Kaja oprócz sprzedaży towarów w sklepach prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem internetu. Do sklepu udałam się w celu zakupu łóżeczka dziecięcego, które znalazłam na stronie internetowej. W sklepie nie było jednak modelu, który wybrałam. Od pracownika otrzymałam katalog zawierający wszystkie modele oferowanych łóżeczek w internecie, które na życzenie klienta mogą być sprowadzone do sklepu. Pracownik nie był jednak w stanie podać mi cen wybranych towarów. Kiedy poprosiłam aby je ustalił poradził mi, abym sama sprawdziła je na internecie. Generalnie obsługa niezbyt życzliwa i chętna do pomocy. Wybór towarów dosyć duży, ceny konkurencyjne (niższe w przypadku zakupów przez internet), niewielu klientów. Podsumowując - decydując się na zakup towarów tej firmy lepiej zrobić to za pośrednictwem internetu, gdyż w sklepie i tak nie możemy liczyć na pomoc personelu, a kupując przez internet zapłacimy niższą cenę.