Łódzki Urząd Wojewódzki

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

W związku z...
W związku z moimi planami na tegoroczne wakacje zmuszony jestem złożyć wnioski o paszporty. Aby nie wracać kilka razy i uzupełniać dokumentację, poszedłem uzyskać jak najwięcej informacji, tak by wystarczyła jedna wizyta do złożenia wniosków. Wchodząc do Urzędu zwróciłem uwagę, że nie można mieć uwag do porządku panującego wewnątrz, co w tego typu instytucjach często jest problemem. Zaraz przy wejściu znajduje się stanowisko informacyjne. Pracująca tam pan, czysto i odpowiednio do swej pracy ubrana,i miło mnie przywitała i udzieliła w jasny i czytelny sposób wszystkich potrzebnych mi informacji. Ponieważ moje starsze dziecko ma już dość długo paszport, może się okazać że zmiana wyglądu spowoduje konieczność wymiany paszportu. I tu również, po szybkim sprawdzeniu w systemie danych dotyczących daty wydania paszportu, otrzymałem informację o kwocie do zapłaty jaka byłaby wtedy wymagana. Przy czym pani poradziła aby przyjść z dzieckiem i paszportem, tak by mogła ocenić czy wymiana jest w ogóle konieczna i czy istnieje konieczność ponoszenia kosztów tej wymiany. Otrzymałem również sugestie, w jakim terminie dobrze byłoby złożyć wniosk,i tak aby ominąć wzmożony ruch w Urządzie. Zaopatrzony w potrzebne formularze, zadowolony opuściłem Urząd.

Paweł_1463

01.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Łódzki Urząd Wojewódzki

Dane firmy

Łódź

Łódź, Piotrkowska 104

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Łódzki Urząd Wojewódzki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W związku z...
W związku z moimi planami na tegoroczne wakacje zmuszony jestem złożyć wnioski o paszporty. Aby nie wracać kilka razy i uzupełniać dokumentację, poszedłem uzyskać jak najwięcej informacji, tak by wystarczyła jedna wizyta do złożenia wniosków. Wchodząc do Urzędu zwróciłem uwagę, że nie można mieć uwag do porządku panującego wewnątrz, co w tego typu instytucjach często jest problemem. Zaraz przy wejściu znajduje się stanowisko informacyjne. Pracująca tam pan, czysto i odpowiednio do swej pracy ubrana,i miło mnie przywitała i udzieliła w jasny i czytelny sposób wszystkich potrzebnych mi informacji. Ponieważ moje starsze dziecko ma już dość długo paszport, może się okazać że zmiana wyglądu spowoduje konieczność wymiany paszportu. I tu również, po szybkim sprawdzeniu w systemie danych dotyczących daty wydania paszportu, otrzymałem informację o kwocie do zapłaty jaka byłaby wtedy wymagana. Przy czym pani poradziła aby przyjść z dzieckiem i paszportem, tak by mogła ocenić czy wymiana jest w ogóle konieczna i czy istnieje konieczność ponoszenia kosztów tej wymiany. Otrzymałem również sugestie, w jakim terminie dobrze byłoby złożyć wniosk,i tak aby ominąć wzmożony ruch w Urządzie. Zaopatrzony w potrzebne formularze, zadowolony opuściłem Urząd.