Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Łódzki Urząd Wojewódzki
Treść opinii: W związku z moimi planami na tegoroczne wakacje zmuszony jestem złożyć wnioski o paszporty. Aby nie wracać kilka razy i uzupełniać dokumentację, poszedłem uzyskać jak najwięcej informacji, tak by wystarczyła jedna wizyta do złożenia wniosków. Wchodząc do Urzędu zwróciłem uwagę, że nie można mieć uwag do porządku panującego wewnątrz, co w tego typu instytucjach często jest problemem. Zaraz przy wejściu znajduje się stanowisko informacyjne. Pracująca tam pan, czysto i odpowiednio do swej pracy ubrana,i miło mnie przywitała i udzieliła w jasny i czytelny sposób wszystkich potrzebnych mi informacji. Ponieważ moje starsze dziecko ma już dość długo paszport, może się okazać że zmiana wyglądu spowoduje konieczność wymiany paszportu. I tu również, po szybkim sprawdzeniu w systemie danych dotyczących daty wydania paszportu, otrzymałem informację o kwocie do zapłaty jaka byłaby wtedy wymagana. Przy czym pani poradziła aby przyjść z dzieckiem i paszportem, tak by mogła ocenić czy wymiana jest w ogóle konieczna i czy istnieje konieczność ponoszenia kosztów tej wymiany. Otrzymałem również sugestie, w jakim terminie dobrze byłoby złożyć wniosk,i tak aby ominąć wzmożony ruch w Urządzie. Zaopatrzony w potrzebne formularze, zadowolony opuściłem Urząd.