Urząd pracy w Warszawie

(3.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Kompetentnie, cierpliwie.
Kompetentnie, cierpliwie.

Niezweryfikowany Klient_iOnR

05.03.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jeszcze z ...
Jeszcze z doświadczeń z „dawnych czasów” do Urzędów Pracy mam stosunek delikatnie rzecz ujmując bardzo rezerwowy, nieufny. Wychodzę z założenia iż w poszukiwaniu pracy jak i w innych formach pomocy osobom bezrobotnym czy chcącym się przekwalifikować, lub takim które potrzebują wsparcia i pilotażu na rynku zawodowym, są one mało wydajne i efektywne. I w pewnym stopniu nadal tak twierdzę. Ale nie o tym chcę teraz napisać. Tak jak na wstępie nadmieniłam, z Urzędem Pracy ostatni kontakt ( stacjonarny jak i wirtualny poprzez stronę www) miałam ładnych parę lat temu. Duży zaskoczeniem, acz pozytywnym okazała się opcja elektronicznego systemu rezerwacji numerków do rejestracji (Internetowy system rezerwacji terminu rejestracji) . Pozwala to na oszczędność czasu, który przyszło by nam spędzić w kolejce i pojawić się w urzędzie w dniu i o godzinie którą wybieramy z dostępnych wolnych terminów. Sam proces skorzystania z tej opcji jest banalnie wręcz prosty. Całość opiera się na systemie informatycznym i powiadomieniach e –mailowych w których to mamy potwierdzenie rezerwacji, możliwość jej odwołania oraz podane parametry naszego wyboru. Inicjatywa godna pochwały. Kiedy gro osób ma dostęp do sieci, życzyła bym sobie by i inne państwowe instytucje jak nasz „drogi” ZUS czy US także wprowadziła możliwość elektronicznej rezerwacji terminu wizyty. Że o rejestracji medycznej nie wspomnę. Jak pokazuje przykład Urzędu Pracy, jak się chce, to można.

zarejestrowany-uzytkownik

05.04.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Jako osoba bezrobotna...
Jako osoba bezrobotna udałam się do UP w celu złożenia wniosku o skierowanie na szkolenie z ABC przedsiębiorczości, konieczne do starania się o dotacje unijne na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Od początku roku czekałam na tę możliwość, lecz prace nad zmianami procedur na rok 2010 opóźniały się. Brak nadal wytycznych i regulaminów na temat dotacji, ale wiadomo już iż szkolenie z ABC jest warunkiem koniecznym do jej uzyskania. W urzędzie jak zwykle gigantyczne kolejki do rejestracji. lecz ja kieruję się prosto do działu szkoleń. Tam jest jedynie kilka osób w kolejce. Po kilkunastominutowym oczekiwaniu, dostaję się do środka. W pokoju z czterema stanowiskami są tylko dwie urzędniczki. jedna z nich zaprasza mnie do swojego stanowiska. Po wysłuchaniu mnie, udziela kilka rzeczowych informacji, ostrzega o zaostrzeniu procedur, w uprzejmy sposób przygotowuje mnie raczej na odmowę, uzasadniając to tym, iż urząd już raz wydał na mnie pieniądze ( szkolenie indywidualne) a pracy nadal nie mam. Mimo to decyduję się złożyć wniosek, przedstawiam dokument do weryfikacji. Urzędniczka przyjmuje go i sprawdza, obdarowując mnie na koniec pokrzepiającym uśmiechem.

Maria_186

07.04.2010

Placówka

Warszawa, Ciołka 10a

Nie zgadzam się (17)
Wydawałoby się że...
Wydawałoby się że po przeniesieniu miejsca rejestracji osób bezrobotnych do wiekszego pomieszczania zmieni jakość i czas obsługi. Osoby czekały po 4 godziny, miejsc do wypełnienia wniosków 5- zdecydowanie mało. Personel nie bardzo pomocny i raczej zmeczony praca. Pokojów trzeba szukać w szeregu nie opisanych korytarzach bez konkretnych informacji gdzie sie trzeba zgłosić.

zalogowany_użytkownik

24.03.2010

Placówka

Warszawa, Ciołka 10a

Nie zgadzam się (24)

Urząd pracy w Warszawie

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd pracy w Warszawie?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kompetentnie, cierpliwie.
Kompetentnie, cierpliwie.