Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Urząd pracy w Warszawie
Treść opinii: Jeszcze z doświadczeń z „dawnych czasów” do Urzędów Pracy mam stosunek delikatnie rzecz ujmując bardzo rezerwowy, nieufny. Wychodzę z założenia iż w poszukiwaniu pracy jak i w innych formach pomocy osobom bezrobotnym czy chcącym się przekwalifikować, lub takim które potrzebują wsparcia i pilotażu na rynku zawodowym, są one mało wydajne i efektywne. I w pewnym stopniu nadal tak twierdzę. Ale nie o tym chcę teraz napisać. Tak jak na wstępie nadmieniłam, z Urzędem Pracy ostatni kontakt ( stacjonarny jak i wirtualny poprzez stronę www) miałam ładnych parę lat temu. Duży zaskoczeniem, acz pozytywnym okazała się opcja elektronicznego systemu rezerwacji numerków do rejestracji (Internetowy system rezerwacji terminu rejestracji) . Pozwala to na oszczędność czasu, który przyszło by nam spędzić w kolejce i pojawić się w urzędzie w dniu i o godzinie którą wybieramy z dostępnych wolnych terminów. Sam proces skorzystania z tej opcji jest banalnie wręcz prosty. Całość opiera się na systemie informatycznym i powiadomieniach e –mailowych w których to mamy potwierdzenie rezerwacji, możliwość jej odwołania oraz podane parametry naszego wyboru. Inicjatywa godna pochwały. Kiedy gro osób ma dostęp do sieci, życzyła bym sobie by i inne państwowe instytucje jak nasz „drogi” ZUS czy US także wprowadziła możliwość elektronicznej rezerwacji terminu wizyty. Że o rejestracji medycznej nie wspomnę. Jak pokazuje przykład Urzędu Pracy, jak się chce, to można.