eTravel

(4.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 12)

Kupiłem u tych...
Kupiłem u tych Państwa bilety lotnicze , LOT. w związku z pandemią coronavirusa lot nie odbył się. Linie lotnicze w tym przypadku zwracają pieniądze za bilety. Po kilku miesiącach oczekiwania na zwrot pieniędzy doczekałem się ale to niemiłe zaskoczenie, firma nie wypłacił mi całości twierdząc , ze mi się nie należy . Część ceny zatrzymali dla siebie. Po złożeniu reklamacji nie uznano jej , Pani okłamała mnie twierdząc , ze wszystko zostało przekazane ustnie podczas zakupu biletu. Kłamstwo , konfabulacja to to czym naprawdę się kierują . Korzystałem z usług firmy spory czas ale niestety w tej sytuacji pokazali na co ich stać . Klienta mają z głowy . Tylko czy im się to opłaci ?

zarejestrowany-uzytkownik

14.08.2020

Placówka

Rzeszów, ul. 3-go Maja

Nie zgadzam się (0)
W dniu 15.02.2012r.,...
W dniu 15.02.2012r., o godzinie 17-tej, ze względu na złą pogodę, postanowiłam nie wracać do domu, więc byłam zmuszona skorzystać z usług hotelu. Jechałam samochodem, co uniemożliwiało mi zalogowanie się na portal oraz dokonanie rezerwacji przez system. Na stronie internetowej znajduje się imię i nazwisko oraz numer telefonu opiekunki naszej firmy. Wykręciłam numer z nadzieją, że Pani Dominika jest jeszcze w pracy. Po dwóch sygnałach usłyszałam bardzo miły kobiecy głos, który znałam już z wcześniejszych rozmów. Opowiedziałam rozmówcy o problemie oraz poprosiam o rezerwację hotelu Antares w Gdyni. Pracownik natychmiast sprawdził czy hotel posiada wolne pokoje na tę dobę. Okazało się, że niestety nie. Nie zdążyłam zastanowić się nad inną propozycją, gdy Pani Dominka wymieniła kolejny hotel, uspakajając mnie przy tym, iż nie powinnam się martwić, ponieważ zaraz znajdziemy inną placówkę z wolnym pokojem dla mnie. Propozycja pracownika była trafna. Hotel znajdował się niedaleko Gdyni (w Redzie) - łatwy dojazd, strzeżony parking. Pani Dominika jest nieoceniona - zawsze pomocna, miła, uprzejma. Można do niej zawsze zadzwonić. Nigdy nikogo nie zostawia bez noclegu. Nigdy Jej osobiście nie poznałam, ale w tym co robi jest profesjonalna i rewelacyjna.

zarejestrowany-uzytkownik

29.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Będąc w Szczecinie...
Będąc w Szczecinie 21.02 rozmyslałam, gdzie będę spała w nocy 22/23.02.2012r. Stwierdziłam, iż zdołam dotrzeć w okolice Trójmiasta, w związku z tym postanowiłam zrobić rezerwację hotelu Murat, który znajduje się w Redzie. W celu rezerwacji zalogowałam się na stronę firmy eTravel. Gdy wybrałam miejscowość natychmiast pojawiło się kilka opcji wyboru - między innymi hotel Murat. Bardzo szybko zaznaczyłam wybrany hotel, który mieści się między Wejherowem a Gdynią. W opcjach dodatkowych wybrałam doliczenie kosztu parkingu. Poinformowałam także portal, iż przyjadę w późnych godzinach wieczornych oraz chciałabym otrzymać pokój dla osób niepalących. Po około 15 minutach otrzymałam wiadomość na skrzynkę mailową odnośnie potwierdzenia rezerwacji hotelu, która zawierała podziękowanie za skorzystanie z serwisu, potwierdzenie zamówionej rezerwacji, numer rezerwacji, nazwę oraz adres hotelu, typ pokoju. Całkowita cena pobytu wraz zs śniadaniem to 136 zł. Po chwili otrzymałam również voucher z powtórzeniem powyższych informacji oraz dodatkowo z numetem telefonu alarmowego firmy eTravel. Polecam korzystanie z portalu!

zarejestrowany-uzytkownik

27.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Robiąc grafik na...
Robiąc grafik na bieżący tydzień, postanowiłam wyjechać do województwa zachodnio-pomorskiego i pomorskiego. Zdecydowałam, iż noc z 21 na 22.02.2012r. spedzę w hotelu Duet w Goleniowie. W celu rezerwacji pokoju zalogowałam się do portalu internetowego, aby jak najszybciej zdobyć pewność rezerwacji. Portal wyszukał kilka hoteli w Goleniowie oraz Szczecinie. Zaznaczyłam ulubiony hotel, wybierając opcję komfort. Okazało się, iż pod tym wyborem kryje się uniedogodnienie - brak śniadania, dlatego cena pokoju opiewała na kwotę 90 zł. Na szczęście istniała możliwość zaznaczenia dodatkowych opcji: śniadanie, parking, Internet. Wybrałam śniadanie i praking, a klinknięcie na opcję płatności przez przelew NetMedii zakończyło proces rezerwacji. Po kilku minutach otrzymałam maila odnośnie potwierdzenia rezerwacji hotelu oraz voucher z numerem rezerwacji oraz dodatkowymi informacjami odnośnie pobytu. Szybko, tanio, komfortowo!

zarejestrowany-uzytkownik

27.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Siedziba firmy znajduje...
Siedziba firmy znajduje się we Warszawie, natomiast rezewację hotelu można zrobić telefonicznie lub przez portal. Tym razem postanowiłam zarezerwować hotel Meduza w Mielnie na dwie doby, wybierając opcję przez portal. Cena dwóch dób zawierała koszt pokoju oraz jeden posiłek. Firma wynegocjowała ofertę pobytu w dużym pokoju, z dużym łóżkiem i łazienką oraz śniadaniem za 149zł/doba. Jako potwierdzenie dokonania rezerwacji otrzymałam dwa maile: voucher oraz potwierdzenie rezerwacji. Jestem bardzo zadowolona z usług, jakie oferuje firma - szybka rezerwacja, nawet w póżnych godzinach wieczornych. Jest jednak jeden mankament: na portalu nie jest podawana cena parkingu dla samochodu, co jest bardzo istotnym elementem kosztów w momencie ograniczeń. O podwyższonym koszcie dowiaduję się w momencie otrzymania wystawionych przez firmę faktur.

zarejestrowany-uzytkownik

09.02.2012

Placówka

Warszawa, Woronicza 15

Nie zgadzam się (0)
W dniu 02.02...
W dniu 02.02 o godzinie 13-tej dowiedziałam się, że muszę koniecznie zostać w Gdyni do 03.02, ponieważ mam spotkanie. Jechałam samochodem i nie mogłam skorzystać z portalu, aby złożyć zamówienie na rezerwację do firmy eTravel. W takich sytuacjach mogę korzystać z telefonicznego zamówienia. Moim opiekunem jest Pani Dominika. Pracownik odebrał telefon witając się i przedstawiając uprzejmie. Opowiedziałam o problemie oraz poprosiłam o sprawdzenie wolnych miejsc w hotelu Antares. Pani Dominika natychmiast zajęła się sprawą i za około minutę odpowiedziała mi, iż właśnie zarezerwowała dla mnie pokój jednoosobowy z łazienką i śniadaniem w cenie 180zł oraz, że dostanę na maila stosowne potwierdzenie. Za około pół godziny odnalazłam przez BlackBerry Voucher i w drugim mailu potwierdzenie rezerwacji hotelu. Byłam bardzo wdzięczna za szybkie i profeslonalne załatwienie sprawy.

zarejestrowany-uzytkownik

08.02.2012

Placówka

Warszawa, Woronicza 15

Nie zgadzam się (3)

eTravel

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eTravel?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.