Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: eTravel
Treść opinii: W dniu 02.02 o godzinie 13-tej dowiedziałam się, że muszę koniecznie zostać w Gdyni do 03.02, ponieważ mam spotkanie. Jechałam samochodem i nie mogłam skorzystać z portalu, aby złożyć zamówienie na rezerwację do firmy eTravel. W takich sytuacjach mogę korzystać z telefonicznego zamówienia. Moim opiekunem jest Pani Dominika. Pracownik odebrał telefon witając się i przedstawiając uprzejmie. Opowiedziałam o problemie oraz poprosiłam o sprawdzenie wolnych miejsc w hotelu Antares. Pani Dominika natychmiast zajęła się sprawą i za około minutę odpowiedziała mi, iż właśnie zarezerwowała dla mnie pokój jednoosobowy z łazienką i śniadaniem w cenie 180zł oraz, że dostanę na maila stosowne potwierdzenie. Za około pół godziny odnalazłam przez BlackBerry Voucher i w drugim mailu potwierdzenie rezerwacji hotelu. Byłam bardzo wdzięczna za szybkie i profeslonalne załatwienie sprawy.