Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: eTravel
Treść opinii: W dniu 15.02.2012r., o godzinie 17-tej, ze względu na złą pogodę, postanowiłam nie wracać do domu, więc byłam zmuszona skorzystać z usług hotelu. Jechałam samochodem, co uniemożliwiało mi zalogowanie się na portal oraz dokonanie rezerwacji przez system. Na stronie internetowej znajduje się imię i nazwisko oraz numer telefonu opiekunki naszej firmy. Wykręciłam numer z nadzieją, że Pani Dominika jest jeszcze w pracy. Po dwóch sygnałach usłyszałam bardzo miły kobiecy głos, który znałam już z wcześniejszych rozmów. Opowiedziałam rozmówcy o problemie oraz poprosiam o rezerwację hotelu Antares w Gdyni. Pracownik natychmiast sprawdził czy hotel posiada wolne pokoje na tę dobę. Okazało się, że niestety nie. Nie zdążyłam zastanowić się nad inną propozycją, gdy Pani Dominka wymieniła kolejny hotel, uspakajając mnie przy tym, iż nie powinnam się martwić, ponieważ zaraz znajdziemy inną placówkę z wolnym pokojem dla mnie. Propozycja pracownika była trafna. Hotel znajdował się niedaleko Gdyni (w Redzie) - łatwy dojazd, strzeżony parking. Pani Dominika jest nieoceniona - zawsze pomocna, miła, uprzejma. Można do niej zawsze zadzwonić. Nigdy nikogo nie zostawia bez noclegu. Nigdy Jej osobiście nie poznałam, ale w tym co robi jest profesjonalna i rewelacyjna.