PKS Brodnica

(1.70)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 12)

Omijajcie szerokim łukiem
Omijajcie szerokim łukiem

niezalogowany-uzytkownik

20.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
coraz mniej połączeń....
coraz mniej połączeń....

Ella_1

27.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Spóźnienia dzieci nie...
Spóźnienia dzieci nie zdążają na autobusy podmiejskie to nie zawieje i mroźna zimą poza tym kierowcy nie uprzejmi. Porazka

Niezweryfikowany Klient_J4sD

28.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W tym dniu...
W tym dniu miałem szkolenie w Toruniu i skorzystałem z usług PKS. Miłe zaskoczenie spotkało mnie na poczekalni PKS w Brodnicy. Wewnątrz było czysto, ciepło i było widać, że ktoś dba o porządek. Po wejściu do autobusu kupiłem bilet ( kasy niestety na dworcu były zamknięte). Kierowca był miły dla wszystkich wsiadających po trasie do autobusu.Niestety ogromny minus dla kierowcy za nieogrzewanie autobusu. Myślałem, że po paru kilometrach w autobusie kierowca włączy ogrzewanie ale myliłem się , do samego Torunia było bardzo zimno. Nie wyobrażam sobie jak na przykład matka z małym dzieckiem miałaby jechać w takich warunkach !!!!

Tadek_1

18.02.2012

Placówka

Brodnica, Sądowa 9

Nie zgadzam się (1)
Dzisiaj jechałem autobusem...
Dzisiaj jechałem autobusem tego przewoźnika pierwszy raz od ponad trzech lat. Z przykrością stwierdzam, że nic się tutaj nie zmieniło oprócz cen, które zwiększyły się dwukrotnie. Za przejazd z Nowego Miasta do Iławy trzeba zapłacić bagatela 7 zł. W dodatku nie ma żadnych zniżek studenckich. Warunki podróży są złe, stare Autosany dorównują warunkom z PRL-u ale nie XXI wieku. Kierowca wydawał się być zaspany, nie mówił za dużo ale przywitał się i pożegnał, wydał również paragon za przejazd.

Toms

09.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Podróżowałem dzisiaj autobusem...
Podróżowałem dzisiaj autobusem tej firmy i jestem bardzo niezadowolony z usługi. Nie rozumiem wypuszczenia starego autobusu w ponad dwugodzinną trasę. W środku było zimno, ciemno i ciasno. Nie można było położyć bagaży do przedziału bagażowego tylko leżały na siedzeniach. W środku bardzo trząsało i było głośno. Ogólnie komfort podróżowania był bardzo niski. Kierowca prowadził bez zastrzeżeń, nie był brawurowy, przy wydawaniu biletów miły. Gdyby nie stary autobus lepiej wspominał bym tę podróż.

Toms

06.12.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Poniżej przedstawiam treść...
Poniżej przedstawiam treść e-maila z dnia 20.08.2010r. do PKS Brodnica S.A. Chciałbym „serdecznie podziękować” Państwa firmie za właściwe traktowanie klienta, tj. przestrzeganie rozkładu jazdy. W dniu 19.08.2010r. planowaliśmy z żoną powrót z Gniewa do Gdańska autobusem Państwa linii o godzinie 20:40. Zjawiliśmy się na przystanku o godz. 20:30 i czekaliśmy cierpliwe do 22:15, między czasie z dworca odjeżdżały do Tczewa autobusy innych przewoźników. Tracąc nadzieję na przyjazd ewentualnie opóźnionego autobusu z godziny 20:40 odjechaliśmy do Tczewa przedostatnim autobusem innego przewoźnika. Domniemam, że autobus z godz. 20:40 odjechał przed czasem lub nie wjechał do Gniewa i naraził nas na dodatkowe koszty, stratę czasu oraz niepotrzebne zdenerwowanie. Łącznie dodatkowo musieliśmy wydać 12,75zł., tj. o jedną podróż planowanym kursem (bilety nocne na ZKM Gdańsk są droższe o 0,50 i 0,25zł.). Po tym incydencie nie będę polecał Państwa firmy jako solidnego przewoźnika. W załączeniu skan dokumentów związanych z dojazdem do Gdańska. W dniu 10.10.2010r. wysłałem następny e-mail o treści. Chciałbym bardzo "serdecznie podziękować" Państwa firmie za potraktowanie mojej sprawy, czyli braku reakcji na e-mail z dnia 20 sierpnia 2010r.. Postępujcie tak dalej, a na pewno firma będzie zdobywać nowych klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

15.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Od czasu do...
Od czasu do czasu zdarza mi się jeździć PKS-em. Tym razem trafiłem na dość przeciążony kurs 2. listopada. Poza tym, że autobus był w pełni zajęty przez ludzi (co się bardzo rzadko zdarza), kierowca miał dużo pracy, zachował cierpliwość, każdemu udzielał informacji. Autobus w bardzo dobrym stanie co się rzadko zdarza, klimatyzacja, radio. Chodź w takich godzinach powinni więcej postawić autobusów. Dużo osób nie mogło skorzystać z oferty tej firmy z powodu braku miejsc.

Toms

06.11.2010

Placówka

Brodnica, Sądowa 9

Nie zgadzam się (0)

PKS Brodnica

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKS Brodnica?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.