Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKS Brodnica

Treść opinii: Poniżej przedstawiam treść e-maila z dnia 20.08.2010r. do PKS Brodnica S.A. Chciałbym „serdecznie podziękować” Państwa firmie za właściwe traktowanie klienta, tj. przestrzeganie rozkładu jazdy. W dniu 19.08.2010r. planowaliśmy z żoną powrót z Gniewa do Gdańska autobusem Państwa linii o godzinie 20:40. Zjawiliśmy się na przystanku o godz. 20:30 i czekaliśmy cierpliwe do 22:15, między czasie z dworca odjeżdżały do Tczewa autobusy innych przewoźników. Tracąc nadzieję na przyjazd ewentualnie opóźnionego autobusu z godziny 20:40 odjechaliśmy do Tczewa przedostatnim autobusem innego przewoźnika. Domniemam, że autobus z godz. 20:40 odjechał przed czasem lub nie wjechał do Gniewa i naraził nas na dodatkowe koszty, stratę czasu oraz niepotrzebne zdenerwowanie. Łącznie dodatkowo musieliśmy wydać 12,75zł., tj. o jedną podróż planowanym kursem (bilety nocne na ZKM Gdańsk są droższe o 0,50 i 0,25zł.). Po tym incydencie nie będę polecał Państwa firmy jako solidnego przewoźnika. W załączeniu skan dokumentów związanych z dojazdem do Gdańska. W dniu 10.10.2010r. wysłałem następny e-mail o treści. Chciałbym bardzo "serdecznie podziękować" Państwa firmie za potraktowanie mojej sprawy, czyli braku reakcji na e-mail z dnia 20 sierpnia 2010r.. Postępujcie tak dalej, a na pewno firma będzie zdobywać nowych klientów.