Lajkonik przewozy autokarowe

(3.47)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (25 z 63)

Czytam te wszystkie...
Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się,czy ludzie tylko potrafią narzekać? Jeżdżę z Lajkonikiem lata....straciłam rachubę jak długo,wydaje mi się,że za pierwsze bilety na trasie Bielsko-Biala - Krakow płaciłam 12,50.....,ale czy to mozliwe.....? Nie mam prawa jazdy,ale niczyja to nie jest wina,że nie miałam czasu go sobie wyrobić,więc korzystam z komunikacji. Za to mam ulubionych kierowców,a nawet Pasażerów,którzy też jeżdżą tak często jak ja :) Podróżuję z Lajkonikiem prawie codziennie ,a dokładnie dwa razy dziennie minimum 5 razy w tygodniu.Oczywiscie zgadzam się nie zawsze jest różowo,nie zawsze są miejsca,ale czy to wina Panów Kierowców? Z perspektywy stałego pasażera,też mogłabym się wypowiedzieć na niejednokrotne nieuprzejme zachowania co niektórych Pasażerów,czasami naprawdę rażące ,albo zupełnie nieodpowiedzialnie. Tego ludzie nie widzicie ? Jak połowa autobusu kaszle,smarka,głośno rozmawia w grupie i to nie zawsze głośni studenci,a często grupa Pań w słusznym wieku,gdzie po prawie 2 godzinnej podrozy znam ich wszystkie plany dnia następnego,najlepsze przepisy na ciasta i najgorętsze plotki z okolicy. Lub Panów prowadzących wywody polityczne lub inne mało interesujące mnie rozmowy. Ten zły komfort jazdy nie tworzą akurat Panowie kierujący pojazdem,ale pasażerowie,nie wspominam już nawet o często wyłaniających się spod foteli śmierdzących skarpetach,tonach duszących perfum,chrapaniu,czy zapachu śniadaniowej kiełbasy...Ludzie kij ma zawsze dwa końce...Kto komu broni zrobić prawko...? Owszem komfort podróży powinien być zachowany zgadzam się,ale jeśli mamy pretensje do przewoźnika,to popatrzmy też na zachowanie pasażera ...Niejednokrotnie daje wiele do życzenia .Oczywiście zgadzam się,że to nie jest profesjonalne zostawiać po 15 osób na przystanku,ale.....z racji tłoku niejodnokrotnie korzystając z miejsc stojących i vipowskiego miejsca przy kierowcy,uważam ,że jest to w gestii właścicieli firmy .A dlaczego nikt nie pisze,że kierowcy rozmawiają chyba między sobą,że żal tych ludzi których nie zabierają,że ostatnio 15,a dzisiaj 20 osob...,że weekendy i poniedziałku najgorsze...Kierowcy to wiedza ,ja to wiem....I co z tego...co może kierowca ...Czasami nawet nie ma kto za nim stanąć .....,a to też są ludzie proszę państwa z praca mniej lub bardziej lubianą,problemami i cała otoczka jaka ma każdy z nas.Mysle,że trochę empatii nikomu jeszcze nie zaszkodziło,cieszmy się że w ogóle możemy czymś jeździć,ludzie na świecie są naprawdę większe problemy. Ja jakoś jeżdżę prawie codziennie i jeszcze mi korona z głowy nie spadła z powodu tłoku,a też mogłabym wylać pomyje,że ja stały klient wymagam warunków.... A tak naprawdę najbardziej cieszę się z tego, jak mnie żaden z tych kaszlących pasażerów nie zarazi,bo ciężko się domyśleć że wypadało by chociaż założyć maseczkę nawet po to, żeby nie zarazić kierowcy i pasażera obok ,którego może nie stać na L4 Mnie się nie zdarza drodzy Państwo i to przez tyle lat,żeby któryś z kierowców był w stosunku do mnie nieuprzejmy, wręcz odwrotnie,zawsze miłe słowo na początek lub koniec dnia....Zastanawiające prawda? A Może to też kwestia mojego podejścia i zadowolenia z życia ...czego naprawdę wszystkim zyczę :)

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kierowca przez dużą...
Kierowca przez dużą część drogi rozmawia przez telefon bardzo głośno (nie jest to rozmowa służbowa), co zakłóca komfort i bezpieczeństwo jazdy. Zupełny brak szacunku do klienta, który oczekuje dotarcia do celu w godnych dla siebie warunkach. Jestem stałym klientem i nie jest to pierwsza z takich sytuacji. Kierowca bardzo niemiło zwraca się do pasażerów i zachowuje się w sposób skrajnie nieprofesjonalny) (27.03.2023 godz.10:40 Trasa Bielsko- Biała- Kraków)

Ktoś_6APv

27.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ludzie co to...
Ludzie co to za linia brak płatności kartą tłoczno jak w pociągu z bydłem, żenada ma dzisiejsze czasy

Niezweryfikowany Klient_0sMV

14.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Jak możecie to...
Jak możecie to omijajcie Lajkonika strasznie się pogorszyła jakość obsługi autobusy zatłoczone brak gwarancji miejsca przy zakupie bilety w kasie, kierowcy niemili. Lepiej PKP przez Katowice, Lajkonik tylko jak już nie masz wyboru.

Niezweryfikowany Klient_0sMV

14.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Porażka ceny rosną...
Porażka ceny rosną a nie masz gwarancji miejsca po zakupie biletu w kasie. Kierowca bardzo nieprzyjemny z Krakowa 20:15 13.03.22

Niezweryfikowany Klient_0sMV

14.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słabizna. Wyeksploatowane autobusy...
Słabizna. Wyeksploatowane autobusy bez gniazdek 230 V i Wi-Fi. Bilety coraz droższe, zwłaszcza na krótkich trasach. Brak wydawania biletów na odcinkach Wisła - Bielsko-Biała i Cieszyn - Bielsko-Biała. Nie polecam. Przydałaby się konkurencja.

Niezweryfikowany Klient_MZEG

05.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo słabo, byłam...
Bardzo słabo, byłam 30min przed odjazdem. Autobusy jeżdżą rzadko. Okropny tłok. Nie sprzedano mi biletu w kasie, a online nie było możliwości zamówić kiedy stałam w kolejce do kierowcy ten oznajmił, że nie przyjmuje płatności kartą!!!! Mamy XXI wiek. W związku z czym poł jechałam innym autobusem z przesiadką, okropna jakość usługi. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_aCrZ

05.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Niestety zawiodłam się...
Niestety zawiodłam się na tej firmie już 2 razy. Za pierwszym razem autokar spóźnił się o około 35 min. Natomiast drugą sytuacją było policzenie mi za ulgowy bilet 44 zł a taki bilet kosztuje 22 zł. Niestety zobaczyłam to dopiero w domu.

zarejestrowany-uzytkownik

03.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Życzę jak najmniej...
Życzę jak najmniej takich kierowców jak na trasie Bielsko-Kraków 05.11.2021 w godzinach 10:40-12:30. Pozdrawiam.

Niezweryfikowany Klient_S5Ei

05.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Czasami jest super...
Czasami jest super i jedzie się na poziomie z fajnym kierowcą i bez problemów, a czasami to wstyd, ze siedzisz w tym autobusie, jak np. dzisiaj przejazd Wisła-Kraków, o 13:07 wyjeżdżający ze Skoczowa, gdzie kierowca zrobił sobie chyba coś z autem i autentycznie 3/4 drogi gdzieś wydzwania, klnie na cały głos puszczając niecenzuralne teksty. Nie wiem jak firma rekrutuje tych kierowców, ze takie osoby wg się dostają do pracy.

Niezweryfikowany Klient_qzsL

23.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
masakra
masakra

Niezweryfikowany Klient_bEeY

12.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Słaba firma, pan...
Słaba firma, pan kierowca wielki szofer nie można jeść w autobusie ani pić straszy mandatem 300 za jedzenie w autokarze a do tego liczy ludzi jak wycieczka szkolna. NIE POLECAM!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_39Bw

05.08.2021

Placówka

Oświęcim, Powstańców Śląskich

Nie zgadzam się (1)
Dziś po raz...
Dziś po raz pierwszy zawiodłam się na tej firmie...korzystam z linii Kraków -tychy od 5lat reguralnie i do tej pory zawsze byłam zadowolona... Dziś niestety zawiodła logistyka ...ktoś chcąc zaoszczędzić na przewozach ..źle zaplanował świąteczny rozkład jazdy...i przez taką głupotę firma po woli traci klientów... A wystarczyło pomyslec logicznie...że skoro nie było zakazu przemieszczania się to należało puścić więcej kursów...np. 2rano 3popoludniu i 2wieczorem (moją podpowiedź )...a tak firma straciła myślę kolejnych klientów ... Będę teraz korzystać z tej firmy tylko w przypadku wyższej konieczności...bo odkryłam alternatywny dojazd ... Z poważaniem pasażerka

Niezweryfikowany Klient_WC88

03.01.2021

Placówka

Tychy, ul. Wyszyńskiego

Nie zgadzam się (0)
Komfortowa bezpieczna podróż....
Komfortowa bezpieczna podróż. Kraków-Bielsko-Biała. Dziękujęmy za serwis.

Klient_zKIw

20.02.2020

Placówka

Kraków, ul. Dw Aut

Nie zgadzam się (0)
Busy ostatnio zaczęły...
Busy ostatnio zaczęły się spozniac 30 min lub w ogole nie przyjeżdżać. Nie polecam

Niezweryfikowany Klient_lz99

22.09.2019

Placówka

Tychy, ul. Wyszyńskiego

Nie zgadzam się (0)
Nie uwzgędniono przyslugującej...
Nie uwzgędniono przyslugującej mi zniżki kombatanckiej, otrzymałam jedynie zniżkę handlową.Miało to miejsce już dwa razy.

Niezweryfikowany Klient_FDFJ

03.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
KATASTROFA!!! Kierowca przedostatniego...
KATASTROFA!!! Kierowca przedostatniego autobusu nie raczył się zatrzymać natomiast ostatni z wielkim opóźnieniem oznajmił ze nie ma miejsca i nie zabierze nikogo z 15 osób stojących na przystanku... bilet na samolot przepadł... nie polecam nigdy nie skorzystam z waszych usług

zarejestrowany-uzytkownik

14.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Cudowny przewoźnik rezerwuje...
Cudowny przewoźnik rezerwuje wszystkie miejsca siedzące dla grupy turystów. Wszyscy regularni pasażerowie zmuszeni są do zajmowania miejsc stojących. Cena za przejazd taka sama. W sytuacji, gdy wynajmuje się cały autobus dla wycieczki powinno się podstawić kolejny autobus, którym będą migli wygodnie podróżować pasażerowie. Nie polecam, mam nadzieje, że pojawi się w przyszłości jakiś alternatywny przewoźnik.

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2019

Placówka

Kraków, ul. Dw Aut

Nie zgadzam się (0)
Szczerze autokary...
Szczerze autokary to dramat! Syf i nic więcej kierowca cały czas rozmawia przez telefon! Cena nie adekwatna do przewozu jeszcze takiego w życiu nie widziałam! Moja trasa Bielsko - Kraków. Nigdy więcej !!! Nie polecam nikomu!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

18.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Powinniście się zastanowić...
Powinniście się zastanowić nad tym żeby bagaż był bezpieczny np.nadaniem numerka nikt tego nie kontroluje każdy sobie może zabrać torbę i iść co pasażer ma na każdej stacji wysiadac z autobusu i patrzeć czy ktoś mu nie zabiera walizki żenada w sobotę zginął mi bagaż i nikt się nie przyczynia do odpowiedzialności.

zarejestrowany-uzytkownik

13.05.2019

Placówka

Kraków, ul. Dw Aut

Nie zgadzam się (0)

Lajkonik przewozy autokarowe

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lajkonik przewozy autokarowe?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.