Big Bus

(0.64)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (20 z 59)

Nie raz korzystałam...
Nie raz korzystałam z przewozu tej firmy lecz napewno ostatni. Kierowcy są aroganccy, krzyczą na pasarzerow, i sa niemili. Np.byłam punktualnie co do minuty na przystanku, wchodzę do busa i zostałam oskarżona przez kierowcę iz spóźniłam się 3 min.i nie powinien mnie zabierać. Gdzie wchodzil przede mna jego kolega (wywnioskowalam po rozmowach) i do niego zarzutu nie bylo. Tym razem wogole bus się nie zjawił! Kupiłam bilet on-line Warszawa-Krasnystaw w niedzielę o 19:35. Czekałam do 20 z nadzieją, że może korki czy coś. 7 razy dzwonilam pod nr.podany na bilecie, ale przecież nikt nie odbiera. Poszanowanie klienta ba poziomie 0. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

21.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem...
Omijać szerokim łukiem to dziadostwo. Bus do Warszawy z Lublina miał odjechać o 10.15,upewniłam się dodatkowo telefonicznie czy będzie.Na miejscu odjazdu bylam o godz.9.55.O godz 10.30 zadzwoniłam do firmy z pytaniem kiedy podjedzie bus,po czym otrzymałam informację, że bus już był,...bzdura totalna,bus po prostu nie przyjechal.Poza tym kobieta po drugiej stronie telefonu bardzo arogancka,chyba twkefony musi odbierac za kare..NIE POLECAM!!!!!

niezalogowany-uzytkownik

09.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dziadostwo Kierowca arogancki Niemily Krzyczy I robi...
Dziadostwo Kierowca arogancki Niemily Krzyczy I robi przystanek 10min przed Lublinem Czas przerwy 30min A ludzie jadą do lublina DZIAD ALBO GORZEJ

Niezweryfikowany Klient_i2vR

01.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Porażka to nie...
Porażka to nie jest rok 2010 żeby z Warszawy do Zamościa jechać ponad 5h! Kierowca ma czas zamiast odjechać o 16:34 odjechał dopiero koło 17. Trasa jakaś porażka 37km przed Lublinem skręca gdzieś do jakiegoś bistro gdzie jest postój który trwa kolejne 30 min bo kierowca musi sobie spalić papieroska i pogadać z kolegą. Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_TWaF

06.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kierowca z dnia...
Kierowca z dnia 26.08.2021 nie powinien pracować z ludźmi. Arogancki pan! Bus miał odjeżdżać 19:20, odjechał prawie o 20. Wrzeszczał na wszystkich pasażerów, że nie współpracują. Tym czasem sam ignorował wszystkich jakby był niewiadomo kim. Wciskał wszystkich do busa aby pozajmować wszystkie miejsca. Cenę biletów sobie sam wyznaczał. Dostosowanie się do warunków panującej Pandemii to porażka. Pan dalej robiąc wszystkim na złość i niemiło odpowiadając włączył sobie disco polo dość głośno. Jeśli się nie ma szacunku do drugiego człowieka to w przypadku tego pana nie powinno się pracować. Większej bezczelności nigdzie nie widziałam. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_JNmb

27.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tragedia….10 walizek w...
Tragedia….10 walizek w środku w przejściu. Nie wyobrażam sobie co w przypadku hamowania itp, itd. Liczy się tylko kasa za bilet. Ludzie siedzą jak sardynki z nogami pod brodą.Nie polecam firmy nikomu….Widać, że właściciel nastawiony tylko na kasę resztę ma gdzieś.

Niezweryfikowany Klient_8isY

24.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Kurs o 20.25...
Kurs o 20.25 22.12.2020 bilety bez zniżek studenckich, ludzi w busie - obostrzenia mają się jak najlepiej. Pies i walizki w przejściu, no dopełnia obrazu nędzy i rozpaczy. Jak ma się do tego sanepid, czemu nikt nie sprawdza ze puszczają malutki busik wypakowany po brzegi. Brakowało jescze kotka.

Niezweryfikowany Klient_AMAl

24.12.2020

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Jestem zażenowana postawą...
Jestem zażenowana postawą kierowcy z firmy BigBus. Firma powinna zanim przyjmie do pracy kierowcę zapewnić mu bezpłatny kurs kultury i szacunku do pasażerów. Mając wykupiony bilet internetowy, pojawiłam się na czas odjazdu przy autokarze. Autokar stał,nie odjezdzal,nie byly zamknięte drzwi,bylam nawet w kolejce do wejścia co liczy sie z tym ze ludzie wchodzili. Po czym gdy wsiadlam ostatnia kierowca kazal mi wyjsc i z oburzeniem powiedział ze mnie nie zabierze, bo ilość miejsc jest ograniczona. Jakim prawem to sie ima skoro bilet mialam wykupiony i miejsce? Przy czym zagroził ze jesli nie wyjde to zadzwoni po policję. Szkoda strzepic slow na takich ludzi. Ostatecznie odpuscilam i wyszlam w poszukiwaniu innego transportu. Nie polecam. Mam nadzieję ze chociaz przelewy za takie incydenty zwracają. Okaze sie ale na pewno juz nigdy nie skorzystam z ich usług! Dno i żenada.

zarejestrowany-uzytkownik

08.12.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Nie mogę pojąć,...
Nie mogę pojąć, jak w czasach kiedy mamy od niedawna otwartą super ekspresówkę Garwolin -Lublin a trasa Warszawa- Lublin trwa ok 2,5h (jak nie mniej, ostatnio na tej trasie Contbus 2h 15minut) można jechać wszystkimi okolicznymi wiochami i bić rekordy przejazdu Wawa - Lbn na 3h 45 minut :/ Ach no tak! Za ekspresówkę trzeba zapłacić kilka zł, a wiochy są darmowe! Żeby te ceny za bilety były chociaż widoczne w rozwoju firmy, ale nie! Busy ledwo jeżdżą, kierowcy to emeryci co sobie dorabiają, po wygodnej płatnej drodze nie pojedziesz bo ktoś musi się nachapać. Biedni jesteśmy my, mieszkańcy Zamościa, bo jak nie złapie sie blablacara w odpowiadającej nam godzinie i dniu to jesteśmy skazani tylko na ten szajs :((

Niezweryfikowany Klient_JuYY

21.11.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem....
Omijać szerokim łukiem. Nieuprzejmość i brak kultury w obsłudze. Nieprofesionalni, agresywni i niekulturalni kierowcy. Jeżdżą 90km/h w terenie zabudowanym, strach wsadzać dziecko do środka. Kłamstwa na stronie - w busie nie ma nigdy klimatyzacji, regulacja siedzeń nie działa, bardzo mało miejsca dla pasażerów. Brak informacji o odwołaniu kursu. Busy często się spóźniają lub w ogóle nie przyjeżdżają bez informacji. Stare busy, jak za czasów PRL. Drogie bilety, bo wyeliminowali konkurencję. JAK JEST WYBÓR - JECHAĆ CZYM INNYM! NIE DAWAĆ ZARABIAĆ! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_TP72

11.09.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Kilka lat już...
Kilka lat już nie jeździłem tym januszbizem ale nic się nie zmieniło. Buraki przy kierownicy i podawane dostawczaki wożące ludzi jak wór kartofli. Lepiej już jechać pociągiem albo pksem niż psuć sobie nerwy

zarejestrowany-uzytkownik

08.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy przewoźnik jaki...
Najgorszy przewoźnik jaki może być. Po zakupie biletu z tygodniowym wyprzedzeniem w dniu podróży po wejściu do autobusu okazało się, że nie ma dla mnie wolnego miejsca siedzącego, a wszystko dlatego ponieważ kierowca ( będący agresywny) zabrał z wcześniejszego przystanku osobę bez rezerwacji. Dodatkowo gdy prosiłem o numer do szefa aby wyjaśnić zaistniałą sytuację, kierowca gwałtownie zahamowal, a ja z impetem wpadlem na przednia szybe-specjalnie po to żebym dał mu spokój. Żenada żenada i jeszcze raz żenada. Niech ktoś wkoncu zrobi porządek z tą firmą bo nie po to płaci się za bilet, żeby potem przewozić człowieka na schodkach pod drzwiami do nieczynnej zresztą WC. Ludzie strzeżcie się jak możecie i zawsze wybierajcie innego przewoźnika, jeśli chcecie oszczędzić nerwów. Gorąco nie polecam!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

19.08.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, 29-go Listopada 20

Nie zgadzam się (0)
Firma nie ma...
Firma nie ma prawa funkcionowac na rynku przewozników! Kupiłem dwa bilety dla syna jeden z Warszawy do Zamoscia na dzien 1.07.2019 gdz wyjazdu z Warszawy 14;40 i powrotny z Zamoscia 11-07 2019 gdz 6 ; 50 do Warszawy .Powstał problem poniewaz syn nie moze otworzyc w telefonie potwierdzenia zakupu biletów.Były to dwa bilety BB/7893119/10 i drugi bilet;BB/7893120/10.Zadzwoniłem w niedziele do biura Big Bus z pytaniem jak rozwiazac ten dylemat ,przeciez pieniadze zapłacone i bilety sprzedane .Podczas rozmowy ok gdz 10 - 10;30 usłyszałem od aroganckiego chama który odebrał telefon że jego to nie interesuje ,ze Big Bus tylko jest przewoznikiem i to nie jego sprawa ze ktos nie moze otworzyc potwierdzenia zakupu biletów itd!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

30.06.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kurs z 28...
Kurs z 28 czerwca Warszawa - Zamość. Jeżdżę regularnie na trasie Warszawa - Zamość. Uważam, że niektórych kierowców należy albo zdyscyplinowac albo odesłać już na emeryturę. Pan kierowca przychodzi sobie na 9 minut przed czasem odjazdu autobusu. Przed pojazdem um pasażerów. Samochód nagrzany na słońcu. Powoli bez pośpiechu biletuje, dyskutuje, ma sporo czasu. Efekt taki ze autobus odjeżdża 15 minut opóźniony a pasażerowie czekają w nagrzanym autobusie. Gdyby przyszedł odpowiednio wcześniej nie byłoby problemu. Taka sytuacja powtarza się tylko i wyłącznie z tym jednym Panem. Jeżdżę co tydzień. Niektórzy kierowcy przychodzą nawet na pół godziny wcześniej aby spokojnie pasażerowie zaladowali się do autobusu. Na moją uwagę bezczelnie kłamie, że dopiero przyjechał. Przecież cześć pasażerów przychodzi wcześniej i widzi o której przyje hal z Zamościa. O godz. 17 autobus już był zapakowany. Jeśli się późno przyszło to szybko się biletuje i nie prowadzi dyskusji z pasażerami. Może juz pora na ławkę w parku i emeryturę dla tego pana kierowcy?

Niezweryfikowany Klient_3wtj

29.06.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, 29-go Listopada 20

Nie zgadzam się (0)
Moja 17 letnia...
Moja 17 letnia córka zakupiła bilet przez internet na wyjazd do Zamościa. Niestety pociąg którym miała dojechać do Warszawy spóźnił się i nie zdążyła na busa do Zamościa. Zadzwoniła na infolinię big busa (znalezienie nr tel na stronie to porażka, dodzwonić się druga porażka) jak już ktoś odebrał ten telefon poinformował córkę że teraz musi kupić 2 bilet, poza tym był arogancki i nieprofesjonalny. Nakrzyczał na nią i poinformował że oni nie są od przebukowania biletów. Mój mąż próbował się połączyć z tą infolinią aby dać im informację zwrotną ale pomimo kilkunastu prób nikt nie odbierał. Dopiero w okolicach 21:00 ktoś odebrał telefon, próbował nas przeprosić i udobruchać ale niesmak pozostał.

niezalogowany-uzytkownik

27.06.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza Firma Jaką...
Najgorsza Firma Jaką jechałam, dziwne że ten bus wgl jeszcze jeździ. Bilety w takiej samej cenie jak wszędzie.   Nie ma kompletnie w nim miejsca, siedząc przedni fotel masz przy twarzy...   0 jakiejkolwiek wygody. Jeśli ktoś ma duże bagaże nie ma nawet mowy o załadowaniu ich. Kierowca nimi rzuca i drze się ze nw po co ludzie koło niego stoją skoro i tak nie pomagają... Po pierwsze to nie nam za to płacą po drugie stoją bo nikt nie chce mieć zniszczonej torby... Jedzie jak Kompletny Wariat...  Wyprzedza po 2-3 auta na zakrętach :/ Jeśli ktoś ma chorobę lokomocyjną to nawet nie ma mowy o siedzeniu na przodzie, bo powie że: " widzisz te kołdry... Widzisz? Ja tu śpię... One na podłodze leżeć nie bd! " i tyle z nim rozmowy. Strasznie nieuprzejmy prostak. Tacy ludzie nie powinni tam pracować a firma jeśli nie spełnia jakichkolwiek wymogów to nie powinna jeździć. Mam nadzieję że tą firmę zlikwidują jak najwcześniej. NIE POLECAM!

zarejestrowany-uzytkownik

13.01.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
tragedia....informacje kontaktowe? jakie...
tragedia....informacje kontaktowe? jakie informacje....nie dosc ze informacje podane na odwa,l to oczywiscie zle.... jak sie mowi ze bus caly zajety, to chyba tak powinno byc, a nie 5 wolnych miejsc. nie dosc ze z czlowieka durnia robia to jeszcze traktuje jako zlo konieczne. albo to duren wlasciciel albo przyglupi pracownik ale napewno nie mily....big kupa jesli chodzi o informacje natomiast kierowca w pelnie profesjonalny tyle szczescia.

marcin82

21.11.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zdecydowaną zaletą firmy...
Zdecydowaną zaletą firmy są stosunkowo niskie ceny biletów, choć nie najniższe jakie w ogóle można spotkać. Jednak pod tym względem nie ma zbyt dużej konkurencji na trasie Tomaszów-Warszawa (tu jeździ również PKS, ale tylko 2 razy dziennie). Busy wyjeżdżają z Warszawy i do Warszawy co godzinę i jadą ok. 4,5-5 godzin (w zależności od warunków na drodze). Kierowcy przeważnie są mili dla pasażerów w bezpośrednim kontakcie, ale większość niestety jedzie w taki sposób, jakby wiozła worki ziemniaków, a nie żywych ludzi. Siedzenia są przeważnie niewygodne i nieregulowane (w busach, w autobusach na szczęście już tak, ale rzadko zdarza się, że jest podstawiony autobus). Mało miejsca na nogi między siedzeniami. Często nie ma również klimatyzacji i zdarzają się kursy, gdzie kierowca nie robi postoju. Duże zainteresowanie jakim cieszy się firma wynika głównie z monopolu jaki przez wiele lat zdobyła.

alyska

20.06.2013

Placówka

Tomaszów Lubelski, 29-go Listopada 20

Nie zgadzam się (1)
Jadąc tego dnia...
Jadąc tego dnia do Lublina busem kursującym na linii Tomaszów Lub. - Warszawa, niestety wcześniej nie zarezerwowałam sobie miejsca w busie. Kiedy kupując bilet, powiedziałam, że nie mam rezerwacji, pan kierowca powiedział tylko szorstkim tonem ,,czekać'', a następnie zaczął wypytywać resztę osób, kto jedzie do Zamościa, gdyż najpierw to właśnie tym osobom sprzeda bilety. Mimo, że osobny big bus jadący tylko i wyłącznie do Zamościa miał być za 15 minut... Skończyło się na tym, iż pasażerowie jadący do Zamościa zajęli większość miejsc, a ci jadący do Warszawy i Lublina cudem się zmieścili. Dodam jeszcze, że pan kierowca w stosunku do mnie zachowywał się tak, jakby mnie tam w ogóle nie było, zwyczajnie mnie olewał, kiedy zniecierpliwiona pytałam czy mogę w końcu kupić bilet. Nigdy nie miałam problemów z big busem, ale ta sytuacja poważnie mnie zirytowała.

witchmoth

01.06.2011

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (6)
Prywatna komunikacja obsługiwana...
Prywatna komunikacja obsługiwana samochodami typu BUS i autokar. Dojeżdżałem w trakcie studiów do Lublina. Linię z Tomaszowa Lub. do Warszawy obsługuje wielu kierowców. Busy z Tomaszowa odjeżdżają praktycznie co godzinę z przerwą od 16:40 do 0:15. Busiki zawsze starają się być punktualne, kierowcy dbają o to, ale kiedy na drogach było ślisko zdarzały się im niewielkie opóźnienia. Kierowcy z małymi wyjątkami starają się być uprzejmi i mili. Zdarzają się tacy którzy nie są zbyt mili ale to na szczęście rzadkość. Biorąc pod uwagę całokształt firma jest OK jako przewoźnik!

Robert_352

14.03.2010

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (39)

Big Bus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Big Bus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.