Big Bus

(0.80)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (23 z 61)

Nie raz korzystałam...
Nie raz korzystałam z przewozu tej firmy lecz napewno ostatni. Kierowcy są aroganccy, krzyczą na pasarzerow, i sa niemili. Np.byłam punktualnie co do minuty na przystanku, wchodzę do busa i zostałam oskarżona przez kierowcę iz spóźniłam się 3 min.i nie powinien mnie zabierać. Gdzie wchodzil przede mna jego kolega (wywnioskowalam po rozmowach) i do niego zarzutu nie bylo. Tym razem wogole bus się nie zjawił! Kupiłam bilet on-line Warszawa-Krasnystaw w niedzielę o 19:35. Czekałam do 20 z nadzieją, że może korki czy coś. 7 razy dzwonilam pod nr.podany na bilecie, ale przecież nikt nie odbiera. Poszanowanie klienta ba poziomie 0. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

niezalogowany-uzytkownik

21.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem...
Omijać szerokim łukiem to dziadostwo. Bus do Warszawy z Lublina miał odjechać o 10.15,upewniłam się dodatkowo telefonicznie czy będzie.Na miejscu odjazdu bylam o godz.9.55.O godz 10.30 zadzwoniłam do firmy z pytaniem kiedy podjedzie bus,po czym otrzymałam informację, że bus już był,...bzdura totalna,bus po prostu nie przyjechal.Poza tym kobieta po drugiej stronie telefonu bardzo arogancka,chyba twkefony musi odbierac za kare..NIE POLECAM!!!!!

niezalogowany-uzytkownik

09.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dziadostwo Kierowca arogancki Niemily Krzyczy I robi...
Dziadostwo Kierowca arogancki Niemily Krzyczy I robi przystanek 10min przed Lublinem Czas przerwy 30min A ludzie jadą do lublina DZIAD ALBO GORZEJ

Niezweryfikowany Klient_i2vR

01.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Porażka to nie...
Porażka to nie jest rok 2010 żeby z Warszawy do Zamościa jechać ponad 5h! Kierowca ma czas zamiast odjechać o 16:34 odjechał dopiero koło 17. Trasa jakaś porażka 37km przed Lublinem skręca gdzieś do jakiegoś bistro gdzie jest postój który trwa kolejne 30 min bo kierowca musi sobie spalić papieroska i pogadać z kolegą. Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_TWaF

06.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kierowca z dnia...
Kierowca z dnia 26.08.2021 nie powinien pracować z ludźmi. Arogancki pan! Bus miał odjeżdżać 19:20, odjechał prawie o 20. Wrzeszczał na wszystkich pasażerów, że nie współpracują. Tym czasem sam ignorował wszystkich jakby był niewiadomo kim. Wciskał wszystkich do busa aby pozajmować wszystkie miejsca. Cenę biletów sobie sam wyznaczał. Dostosowanie się do warunków panującej Pandemii to porażka. Pan dalej robiąc wszystkim na złość i niemiło odpowiadając włączył sobie disco polo dość głośno. Jeśli się nie ma szacunku do drugiego człowieka to w przypadku tego pana nie powinno się pracować. Większej bezczelności nigdzie nie widziałam. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_JNmb

27.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tragedia….10 walizek w...
Tragedia….10 walizek w środku w przejściu. Nie wyobrażam sobie co w przypadku hamowania itp, itd. Liczy się tylko kasa za bilet. Ludzie siedzą jak sardynki z nogami pod brodą.Nie polecam firmy nikomu….Widać, że właściciel nastawiony tylko na kasę resztę ma gdzieś.

Niezweryfikowany Klient_8isY

24.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Kurs o 20.25...
Kurs o 20.25 22.12.2020 bilety bez zniżek studenckich, ludzi w busie - obostrzenia mają się jak najlepiej. Pies i walizki w przejściu, no dopełnia obrazu nędzy i rozpaczy. Jak ma się do tego sanepid, czemu nikt nie sprawdza ze puszczają malutki busik wypakowany po brzegi. Brakowało jescze kotka.

Niezweryfikowany Klient_AMAl

24.12.2020

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Jestem zażenowana postawą...
Jestem zażenowana postawą kierowcy z firmy BigBus. Firma powinna zanim przyjmie do pracy kierowcę zapewnić mu bezpłatny kurs kultury i szacunku do pasażerów. Mając wykupiony bilet internetowy, pojawiłam się na czas odjazdu przy autokarze. Autokar stał,nie odjezdzal,nie byly zamknięte drzwi,bylam nawet w kolejce do wejścia co liczy sie z tym ze ludzie wchodzili. Po czym gdy wsiadlam ostatnia kierowca kazal mi wyjsc i z oburzeniem powiedział ze mnie nie zabierze, bo ilość miejsc jest ograniczona. Jakim prawem to sie ima skoro bilet mialam wykupiony i miejsce? Przy czym zagroził ze jesli nie wyjde to zadzwoni po policję. Szkoda strzepic slow na takich ludzi. Ostatecznie odpuscilam i wyszlam w poszukiwaniu innego transportu. Nie polecam. Mam nadzieję ze chociaz przelewy za takie incydenty zwracają. Okaze sie ale na pewno juz nigdy nie skorzystam z ich usług! Dno i żenada.

Niezweryfikowany Klient_dAqq

08.12.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Nie mogę pojąć,...
Nie mogę pojąć, jak w czasach kiedy mamy od niedawna otwartą super ekspresówkę Garwolin -Lublin a trasa Warszawa- Lublin trwa ok 2,5h (jak nie mniej, ostatnio na tej trasie Contbus 2h 15minut) można jechać wszystkimi okolicznymi wiochami i bić rekordy przejazdu Wawa - Lbn na 3h 45 minut :/ Ach no tak! Za ekspresówkę trzeba zapłacić kilka zł, a wiochy są darmowe! Żeby te ceny za bilety były chociaż widoczne w rozwoju firmy, ale nie! Busy ledwo jeżdżą, kierowcy to emeryci co sobie dorabiają, po wygodnej płatnej drodze nie pojedziesz bo ktoś musi się nachapać. Biedni jesteśmy my, mieszkańcy Zamościa, bo jak nie złapie sie blablacara w odpowiadającej nam godzinie i dniu to jesteśmy skazani tylko na ten szajs :((

Niezweryfikowany Klient_JuYY

21.11.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Omijać szerokim łukiem....
Omijać szerokim łukiem. Nieuprzejmość i brak kultury w obsłudze. Nieprofesionalni, agresywni i niekulturalni kierowcy. Jeżdżą 90km/h w terenie zabudowanym, strach wsadzać dziecko do środka. Kłamstwa na stronie - w busie nie ma nigdy klimatyzacji, regulacja siedzeń nie działa, bardzo mało miejsca dla pasażerów. Brak informacji o odwołaniu kursu. Busy często się spóźniają lub w ogóle nie przyjeżdżają bez informacji. Stare busy, jak za czasów PRL. Drogie bilety, bo wyeliminowali konkurencję. JAK JEST WYBÓR - JECHAĆ CZYM INNYM! NIE DAWAĆ ZARABIAĆ! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_TP72

11.09.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Kilka lat już...
Kilka lat już nie jeździłem tym januszbizem ale nic się nie zmieniło. Buraki przy kierownicy i podawane dostawczaki wożące ludzi jak wór kartofli. Lepiej już jechać pociągiem albo pksem niż psuć sobie nerwy

Niezweryfikowany Klient_o4tx

08.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Najgorszy przewoźnik jaki...
Najgorszy przewoźnik jaki może być. Po zakupie biletu z tygodniowym wyprzedzeniem w dniu podróży po wejściu do autobusu okazało się, że nie ma dla mnie wolnego miejsca siedzącego, a wszystko dlatego ponieważ kierowca ( będący agresywny) zabrał z wcześniejszego przystanku osobę bez rezerwacji. Dodatkowo gdy prosiłem o numer do szefa aby wyjaśnić zaistniałą sytuację, kierowca gwałtownie zahamowal, a ja z impetem wpadlem na przednia szybe-specjalnie po to żebym dał mu spokój. Żenada żenada i jeszcze raz żenada. Niech ktoś wkoncu zrobi porządek z tą firmą bo nie po to płaci się za bilet, żeby potem przewozić człowieka na schodkach pod drzwiami do nieczynnej zresztą WC. Ludzie strzeżcie się jak możecie i zawsze wybierajcie innego przewoźnika, jeśli chcecie oszczędzić nerwów. Gorąco nie polecam!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

19.08.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, 29-go Listopada 20

Nie zgadzam się (0)
Firma nie ma...
Firma nie ma prawa funkcionowac na rynku przewozników! Kupiłem dwa bilety dla syna jeden z Warszawy do Zamoscia na dzien 1.07.2019 gdz wyjazdu z Warszawy 14;40 i powrotny z Zamoscia 11-07 2019 gdz 6 ; 50 do Warszawy .Powstał problem poniewaz syn nie moze otworzyc w telefonie potwierdzenia zakupu biletów.Były to dwa bilety BB/7893119/10 i drugi bilet;BB/7893120/10.Zadzwoniłem w niedziele do biura Big Bus z pytaniem jak rozwiazac ten dylemat ,przeciez pieniadze zapłacone i bilety sprzedane .Podczas rozmowy ok gdz 10 - 10;30 usłyszałem od aroganckiego chama który odebrał telefon że jego to nie interesuje ,ze Big Bus tylko jest przewoznikiem i to nie jego sprawa ze ktos nie moze otworzyc potwierdzenia zakupu biletów itd!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

30.06.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kurs z 28...
Kurs z 28 czerwca Warszawa - Zamość. Jeżdżę regularnie na trasie Warszawa - Zamość. Uważam, że niektórych kierowców należy albo zdyscyplinowac albo odesłać już na emeryturę. Pan kierowca przychodzi sobie na 9 minut przed czasem odjazdu autobusu. Przed pojazdem um pasażerów. Samochód nagrzany na słońcu. Powoli bez pośpiechu biletuje, dyskutuje, ma sporo czasu. Efekt taki ze autobus odjeżdża 15 minut opóźniony a pasażerowie czekają w nagrzanym autobusie. Gdyby przyszedł odpowiednio wcześniej nie byłoby problemu. Taka sytuacja powtarza się tylko i wyłącznie z tym jednym Panem. Jeżdżę co tydzień. Niektórzy kierowcy przychodzą nawet na pół godziny wcześniej aby spokojnie pasażerowie zaladowali się do autobusu. Na moją uwagę bezczelnie kłamie, że dopiero przyjechał. Przecież cześć pasażerów przychodzi wcześniej i widzi o której przyje hal z Zamościa. O godz. 17 autobus już był zapakowany. Jeśli się późno przyszło to szybko się biletuje i nie prowadzi dyskusji z pasażerami. Może juz pora na ławkę w parku i emeryturę dla tego pana kierowcy?

Niezweryfikowany Klient_3wtj

29.06.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, 29-go Listopada 20

Nie zgadzam się (0)
Obsługa telefoniczna, jak...
Obsługa telefoniczna, jak i kultura osobista kierowców nie spełnia elementarnych standardów, niejednokrotnie niekulturalni i nieżyczliwi w stosunku do pasażera. Firma dysponuje chyba najstarsza flota busow jaka widziałem, niesprawna klimatyzacja, bądź inne awarie (skutkujące nawet przerwaniem podróży i oczekiwaniem na jakąkolwiek podwózkę, już 2x doświadczyłem z nimi takiej przyjemności). Mało kiedy odjeżdżają ze stanowiska o czasie bo najczęściej przeciągają swój odjazd po to by mieć bardziej zapełniony bus (Panowie to już nie są lata 90-te XX wieku gdzie ludzie w busach wożeni byli jak bydło). Bardzo często busy te mają duże opóźnienia na trasie, barrrdzooo częstoooo, opóźnienia sięgają przeciętnie od godziny do dwóch. Dodatkowo urządzają sobie postoje w Żyrzynie. Często nie na każdą godzine można kupić bilet online ponieważ przewożnik jest dziadowski (dzwoniąc na infolinie z zapytaniem dlaczego nie ma uruchomionego np. połączenia z waw do zmc o godzinie np. 18.30 słyszymy że bilety sa wyprzedane, ale prawda jest zupełnie inna, oszukują. Powodem zblokowania sprzedaży biletów na tą przysłowiową 18.30 jest to że oszczędzają, tną koszty, nie wysyłają kierowcy i busa jak widzą w systemie że na sąsiednie godziny kursów kliencie mogą kupić bilety). ps. ostatnio jechałem w niedziele ponad 6 godzin, wg rozkładu miało być 4 h 30 min.

Niezweryfikowany Klient_RfGo

27.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja 17 letnia...
Moja 17 letnia córka zakupiła bilet przez internet na wyjazd do Zamościa. Niestety pociąg którym miała dojechać do Warszawy spóźnił się i nie zdążyła na busa do Zamościa. Zadzwoniła na infolinię big busa (znalezienie nr tel na stronie to porażka, dodzwonić się druga porażka) jak już ktoś odebrał ten telefon poinformował córkę że teraz musi kupić 2 bilet, poza tym był arogancki i nieprofesjonalny. Nakrzyczał na nią i poinformował że oni nie są od przebukowania biletów. Mój mąż próbował się połączyć z tą infolinią aby dać im informację zwrotną ale pomimo kilkunastu prób nikt nie odbierał. Dopiero w okolicach 21:00 ktoś odebrał telefon, próbował nas przeprosić i udobruchać ale niesmak pozostał.

niezalogowany-uzytkownik

27.06.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jeśli mają Państwo...
Jeśli mają Państwo wybór, proszę trzymać się z dala od tego przewoźnika. Tak jak ludzie tutaj piszą, wygoda i jakość przewozu leżą. Mam chorobę lokomocyjną i, poważnie, za każdym razem czuję się koszmarnie podczas podróży z BigBusem. Nie wiem, czy kierowcy sobie w ogóle zdają sprawę z tego, że wiozą pasażerów. Raz, podczas podróży późną zimą, w busie włączona była klimatyzacja, którą kierowca najwyraźniej ustawiał pod siebie - momentami z tyłu był taki upał, że nie dało się wysiedzieć, a chwilę później niesamowicie zimno. Innym razem, przybiegłam na busa w ostatniej chwili i jedyne wolne miejsce było z zepsutym siedzeniem, którego oparcie bez przerwy zjeżdżało do tyłu. Czy nie powinno się robić jakiejś kontroli przed odjazdem? Czy oni tego nie sprawdzają? W każdym razie, nie polecam. Naprawdę, jeśli mają Państwo wybór, proszę wybrać lepszego przewoźnika.

Niezweryfikowany Klient_mnzg

15.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Poziom usług poniżej...
Poziom usług poniżej poziomu żenującego. Bardzo agresywni kierowcy, którzy są bardzo niegrzeczni dla podróżujących. Stan techniczny pojazdów pozostawia wiele do życzenia

Niezweryfikowany Klient_s81F

03.03.2019

Placówka

Tomaszów Lubelski, Tomaszów Lubelski

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza Firma Jaką...
Najgorsza Firma Jaką jechałam, dziwne że ten bus wgl jeszcze jeździ. Bilety w takiej samej cenie jak wszędzie.   Nie ma kompletnie w nim miejsca, siedząc przedni fotel masz przy twarzy...   0 jakiejkolwiek wygody. Jeśli ktoś ma duże bagaże nie ma nawet mowy o załadowaniu ich. Kierowca nimi rzuca i drze się ze nw po co ludzie koło niego stoją skoro i tak nie pomagają... Po pierwsze to nie nam za to płacą po drugie stoją bo nikt nie chce mieć zniszczonej torby... Jedzie jak Kompletny Wariat...  Wyprzedza po 2-3 auta na zakrętach :/ Jeśli ktoś ma chorobę lokomocyjną to nawet nie ma mowy o siedzeniu na przodzie, bo powie że: " widzisz te kołdry... Widzisz? Ja tu śpię... One na podłodze leżeć nie bd! " i tyle z nim rozmowy. Strasznie nieuprzejmy prostak. Tacy ludzie nie powinni tam pracować a firma jeśli nie spełnia jakichkolwiek wymogów to nie powinna jeździć. Mam nadzieję że tą firmę zlikwidują jak najwcześniej. NIE POLECAM!

Niezweryfikowany Klient_qzhM

13.01.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
tragedia....informacje kontaktowe? jakie...
tragedia....informacje kontaktowe? jakie informacje....nie dosc ze informacje podane na odwa,l to oczywiscie zle.... jak sie mowi ze bus caly zajety, to chyba tak powinno byc, a nie 5 wolnych miejsc. nie dosc ze z czlowieka durnia robia to jeszcze traktuje jako zlo konieczne. albo to duren wlasciciel albo przyglupi pracownik ale napewno nie mily....big kupa jesli chodzi o informacje natomiast kierowca w pelnie profesjonalny tyle szczescia.

marcin82

21.11.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

Big Bus

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Big Bus?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.