Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Big Bus
Treść opinii: Moja 17 letnia córka zakupiła bilet przez internet na wyjazd do Zamościa. Niestety pociąg którym miała dojechać do Warszawy spóźnił się i nie zdążyła na busa do Zamościa. Zadzwoniła na infolinię big busa (znalezienie nr tel na stronie to porażka, dodzwonić się druga porażka) jak już ktoś odebrał ten telefon poinformował córkę że teraz musi kupić 2 bilet, poza tym był arogancki i nieprofesjonalny. Nakrzyczał na nią i poinformował że oni nie są od przebukowania biletów. Mój mąż próbował się połączyć z tą infolinią aby dać im informację zwrotną ale pomimo kilkunastu prób nikt nie odbierał. Dopiero w okolicach 21:00 ktoś odebrał telefon, próbował nas przeprosić i udobruchać ale niesmak pozostał.