ADELINE

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 5)

Panie które uważają...
Panie które uważają się za pępek świata, wchodzicie do salonu i ekspedientka musi odebrać telefon w ciągu kilku sekund takie są wymagania. To praca tej pani. Jeśli zbawi was 2-5 minut rozmowy to sobie wyjdźcie. Według mnie cały salon spełnia wszystkie wymagania, świetna obsługa, warto poczekać te 3-5 minut bo później ta Pani godzinę spędza na dobraniu mi sukni. Druga Pani opisała przypadek, że musiała sobie sama suknie szukać. Ekspedientka mówi " Witam, tu są sukienki takie i takie z prawej strony takie a z lewej takie, gdy coś Pani wpadnie w oko proszę dać znać" Nic złego nie mówi, ma naskakiwać na klientkę i wpychać jej cokolwiek. Profesjonalizm polega na tym, że ekspedientka pozwala klientce zapoznać się z salonem i z sukniami gdy nic nie znajdzie wtedy zgłasza się o pomoc mówi jaką suknię szuka i to owa Pani jej szuka i razem dochodzą do porozumienia. Traktujmy się jak ludzi. Panna Młoda wchodzi z wysoko uniesionym nosem i ma w głowie " No obsługujcie mnie bo ja biorę ślub" Leczcie się.

zarejestrowany-uzytkownik

09.09.2017

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 16

Nie zgadzam się (0)
Umówiona byłam do...
Umówiona byłam do salonu na przymiarki sukni ślubnych. Miałam już wizję tego jakiej sukni chciałabym poszukać sprzedawczyni jednak zaproponowała przymierzenie innych fasonów. Delikatnie podawała kolejne suknie, a za każdym razem gdy pokazywałam się przed lustrem odsuwała się nie mówiąc ani słowa. W ten sposób przymierzyłam ok. 6 sukni, gdy wahałam się nad wyborem ostatniej lub pierwszej ekspedientka skwitowała "no to trzeba wybrać." Poszłam do przymierzalni, gdy tylko pomogła mi zdjąć kreację, wyszła na zaplecze i z wielką irytacją powiedziała, że ma na tę sukienkę klientkę, więc powinnam zdecydować się na kupno na miejscu. Poczułam się lekko zignorowana - wybór sukni to nie wybór podejmowany w ciągu 5 minut. Należało poinformować o fakcie zarezerwowania wcześniej, bądź nie należało jej oferować (sprzedawczyni sama z siebie podała ten model). Odniosłam wrażenie, że sukienka wcale nie była zarezerwowana, a ekspedientka miała jedynie ochotę się mnie pozbyć ze sklepu. Sklep sam w sobie jest bardzo ładny, oferuje szeroki wybór towaru.

Karolina_1229

12.09.2012

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 16

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem, czy...
Nie wiem, czy trafiłyśmy na gorszy dzień tej pani, czy po prostu salon jest mało elastyczny.. Ale mierzenie sukni było problemem, pani zniechęcała, albo mówiła, że nie da się wprowadzić takich zmian, jakie chce panna młoda i zmieniała temat z mierzenia. Pytania o zmiany w modelu kończyły się odpowiedziami negatywnymi. Pierwszy raz spotkałam salon, w którym nie ma możliwości zmiany projektu, innego ułożenia aplikacji itd.. Suknie piękne, ale skoro mierzyć nie można, dostosować do własnych oczekiwań również.. To nie ma sensu zaglądać tam.

Em.

09.09.2012

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 16

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu wstąpiłam...
Do sklepu wstąpiłam w poszukiwaniu butów ślubnych (do zakupionej już w innym salonie sukni). Salon czysty, uporządkowany z miejscem siedzącym dla klientek oczekujących w kolejce i folderami do zapoznania się z ofertą. Kiedy weszłam do salonu (ok. godziny 17), nie było żadnej klientki. Pani ekspedientka podeszła do mnie od razu, ale jeszcze nie skończyłam mówić czego szukam, a już pobiegła odebrać dzwoniący telefon. Rozmowa trwała ok. 7 min. i w tym czasie nikt nie interesował się moją osobą. W międzyczasie do sklepu weszła inna klientka (na przymiarkę zakupionej sukni). Kiedy w końcu zostałam dopuszczona do głosu i powiedziałam czego poszukuję, miejsce gdzie stały buty zostało mi wskazane palcem, a Pani zajęła się klientką „do przymiarki”. Na prośbę o wskazanie czegoś najbardziej spełniającego moje oczekiwania (opisałam jakich mniej więcej butów szukam), dostałam do przymiarki całkowite tego przeciwieństwo. Z salonu wyszłam niezauważona… Dodatkowo jeśli chodzi o ceny butów – na sokolniczej buty tej samej firmy znalazłam o 80 zł taniej!

Marta_275

05.05.2009

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 16

Nie zgadzam się (38)
Fantastyczna obsługa, niesamowite...
Fantastyczna obsługa, niesamowite sprzedawczynie okazujące wiele cierpliwości i zrozumienia dla klientek. Do sklepu chodzi się z przyjemnością i wielką radością.

Magdalena_307

02.12.2008

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 16

Nie zgadzam się (20)

ADELINE

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ADELINE?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Panie które uważają...
Panie które uważają się za pępek świata, wchodzicie do salonu i ekspedientka musi odebrać telefon w ciągu kilku sekund takie są wymagania. To praca tej pani. Jeśli zbawi was 2-5 minut rozmowy to sobie wyjdźcie. Według mnie cały salon spełnia wszystkie wymagania, świetna obsługa, warto poczekać te 3-5 minut bo później ta Pani godzinę spędza na dobraniu mi sukni. Druga Pani opisała przypadek, że musiała sobie sama suknie szukać. Ekspedientka mówi " Witam, tu są sukienki takie i takie z prawej strony takie a z lewej takie, gdy coś Pani wpadnie w oko proszę dać znać" Nic złego nie mówi, ma naskakiwać na klientkę i wpychać jej cokolwiek. Profesjonalizm polega na tym, że ekspedientka pozwala klientce zapoznać się z salonem i z sukniami gdy nic nie znajdzie wtedy zgłasza się o pomoc mówi jaką suknię szuka i to owa Pani jej szuka i razem dochodzą do porozumienia. Traktujmy się jak ludzi. Panna Młoda wchodzi z wysoko uniesionym nosem i ma w głowie " No obsługujcie mnie bo ja biorę ślub" Leczcie się.