Opinia użytkownika: Karolina_1229
Dotycząca firmy: ADELINE
Treść opinii: Umówiona byłam do salonu na przymiarki sukni ślubnych. Miałam już wizję tego jakiej sukni chciałabym poszukać sprzedawczyni jednak zaproponowała przymierzenie innych fasonów. Delikatnie podawała kolejne suknie, a za każdym razem gdy pokazywałam się przed lustrem odsuwała się nie mówiąc ani słowa. W ten sposób przymierzyłam ok. 6 sukni, gdy wahałam się nad wyborem ostatniej lub pierwszej ekspedientka skwitowała "no to trzeba wybrać." Poszłam do przymierzalni, gdy tylko pomogła mi zdjąć kreację, wyszła na zaplecze i z wielką irytacją powiedziała, że ma na tę sukienkę klientkę, więc powinnam zdecydować się na kupno na miejscu. Poczułam się lekko zignorowana - wybór sukni to nie wybór podejmowany w ciągu 5 minut. Należało poinformować o fakcie zarezerwowania wcześniej, bądź nie należało jej oferować (sprzedawczyni sama z siebie podała ten model). Odniosłam wrażenie, że sukienka wcale nie była zarezerwowana, a ekspedientka miała jedynie ochotę się mnie pozbyć ze sklepu. Sklep sam w sobie jest bardzo ładny, oferuje szeroki wybór towaru.