PKP Słupsk

(1.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 8)

Rudera syf ....
Rudera syf . Smród. Panie w kasie okropne. Nagłośnienie peronów horror. WC syf. Brud. Panowie z parkingu przed pkp dają mandaty. Brak cennika.

Niezweryfikowany Klient_CnNi

13.01.2022

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 32

Nie zgadzam się (0)
Panie siedzace za...
Panie siedzace za okienkiem kasy na dworcu nie maja zadnego szacunku do klientów, siedza tam jakby siedzialy za kare bo musza sprzedac bilet czy wypisać dowod wplaty z wielkim oburzeniem bo musza siedziec w pracy w końcu za to im placa i powinny z kulturą obsłużyć klienta a nie z pogardą i sie na niego wydzierać.

Agnes

18.04.2021

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 32

Nie zgadzam się (0)
Perony z beznadziejnym...
Perony z beznadziejnym naglosnieniem,wc przypomina epoke Gomulki ,od budowy dworca nie remontowane .Ze znajdującego sie na ternie dworca baru fast food dochodzą mało przyjemne zapachy.

Niezweryfikowany Klient_jGpe

11.08.2020

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 32

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Adrian_260

24.07.2013

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 32

Nie zgadzam się (0)
Wejście na dworzec...
Wejście na dworzec PKP, na pierwszy rzut oka niedopałki papierosów. Na poczekalni ogólnej jest chłodno, siedziska czyste, lecz z powodu temperatury panującej nie chce się siedzieć. Bar fast food typu gyros, kurczak zachęca do wejścia. Godziny otwarcia pozwalają na zagrzanie się na chwilkę. Z strony PKP brakuje grzanej poczekalni.

Tarpanik

30.01.2012

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 32

Nie zgadzam się (2)
Dworzec jest często...
Dworzec jest często pierwszą wizytówką miasta. Przyjeżdżając do Słupska pociągiem ponownie po kilku latach odnosłem wrażenie że niewiele się tu zmieniło. Na peronie zauważyłem dwie ławki, kosz na śmieci łańcuchem przyczepiony do filaru i niedziałający zegar. Dach przeciekał. Poza słowną zapowiedzią nic nie wskazywało na to dokąd zmierzał pociąg, z którego wysiadłem. Skierowałem się do przejścia podziemnego i stwierdziłem, że jego ściany wymagają remontu. W podziemiach dworca zauważyłem skrytki na przechowanie bagażu i płatną tualetę. Nie mogłem jednak sprawdzić jaki standard usług oferuje się za cenę 2,50 zł - drzwi od niej były zamknięte. Dniem obserwacji był piątek, a zegarek wskazywał godzinę 14:03. Na hol dworca prowadziły wysokie schody. W budynku znajdowały się saloniki prasowe, dwa bary, dwa niewielkie sklepy spożywcze. Wszystko to niestety czynne wyłącznie do godziny 22. Na holu były ławki, gdzie czekając na przyjazd pociągu można było usiąść. Cześć z nich była jednak zajętą przez ludzi bezdomni, jak sądzę. Wydzielonej poczekalni nie zauważyłem. Otwarte były trzy kasy, na prostopadłej ścianie znajdował się rozkład elektroniczny. Przed kasami nie było długiej kolejki. Dostrzegłem budkę telefoniczną, kosz na śmieci i automat, w którym kupiłem kawę. Podłoga dworca nie była czysta. Drzwi wyjściowe otworzyły się automatycznie. Przed dworcem znajdował się płatny parking, z niewielką jednak ilością miejsc. Obok stał kiosk. Na ścianie dworca zauważyłem bankomat. Niedaleko znajdowały się przystanki autobusowe, dworzec PKS i miejsce postoju taksówek. Sam dworzec położony jest nieopodal centrum miasta.

zarejestrowany-uzytkownik

02.04.2011

Placówka

Słupsk, Hugona Kołłątaja 32

Nie zgadzam się (10)

PKP Słupsk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Słupsk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.