SKM Warszawa

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

SKM S-3 jest...
SKM S-3 jest punktualna ale do samej stacji można mieć wiele zastrzeżeń wygląda na świeżo po remoncie, ale jak się chce z niej skorzystać to windy są zablokowane dla pasażerów z walizkami czy z wózkami po stromych schodach wejście trochę kosztuje wysiłku. Głośniki działa tylko przy torze nr 3, mogłoby osoby zarządzające PKP trochę się zainteresować mimo, że estetyka na plus ale komfort pasażera niekoniecznie.

zalogowany_użytkownik

01.09.2015

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czasem jedyna szansa...
Czasem jedyna szansa na ominięcie korków i szybszą podróż. Wagony ok, personel czasem pomocny.

Andrzej_684

12.08.2013

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Zdecydowanie najlepszy transport...
Zdecydowanie najlepszy transport z palety komunikacji miejskiej. Bez korków, szybko docieramy do wybranego punktu. Bez opóźnień (wyjątkiem jest pora zimowa, przy dużych mrozach szyny "wariują" i niestety wtedy kolejka może być zawodna..) Zawsze odpowiednia temperatura- w zimie jest ciepło, a w lato chłodno. W środku dużo miejsca, komfortowe siedzenia, wyświetlacze z poszczególnymi stacjami. Obsługa raczej neutralna, w klasycznych, eleganckich uniformach. Ostatnim hitem jest wydłużenie linii S2 prosto na lotnisko Chopina! Po prostu ODLOT! Oby tak dalej! Skoro polskie drogi zawodzą to wybieram tory SKMki :)

malatte

17.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio korzystałam z...
Ostatnio korzystałam z usług SKM w Warszawie. Pociąg wyruszył punktualnie. Bilety nie są bardzo drogie - kosztują porównywalnie tyle co na autobus, czy tramwaj. W pociągu panował porządek, są w nim dostępne automaty, w których można zakupić bilet - co nie powiem bardzo ułatwia podróżowanie, ponieważ nie zawsze jest czas "zahaczyć" o jakiś kiosk. Wygodne fotele, dużo miejsca. Na ekranach można zobaczyć trasę, każdy przystanek jest chwilę przed zapowiadany, więc nie ma mowy o tym, żeby źle wysiąść nawet jeśli jest się z innego miasta. Jedynym minusem jest dla mnie fakt, że w pociągu nie ma toalet. Jechałam nim godzinę i potrzebowałam skorzystać z wc. Ale jest to do wytłumaczenia, w końcu jest to kolej miejska, a nie międzymiastowa. Toaleta - przydałaby się ale nie jest niezbędna. Do celu dotarłam punktualnie.

zalogowany_użytkownik

29.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie jako uzupełnieniem...
Nie jako uzupełnieniem komunikacyjnym w obrębie aglomeracji warszawskiej jest Szybka Kolej Miejska (SKM).Choć de facto kolej to pod zarządem ZTM(Zarząd Transportu Miejskiego). Obowiązują tylko i wyłącznie bilety ZTM. Jednorazowe oraz okresowe. Mamy możliwość ich zakupu u Kierownika pociągu. Pan ten przebywa w kabinie maszynisty. Obowiązuje go elegancki, strój firmowy. Ciemny garnitur –spodnie, kamizelka oraz marynarka plus krawat. Podróż dość nowoczesnym składem przebiega szybko i niemalże komfortowo. Dla kontrastu stan dworców gdzie się zatrzymuje pozostawia pod względem wizualnym wiele do życzenia. Częstotliwość kursowania też mogła by być większa. Choć dla mnie osobiście raczej sporadyczny ,dla ludności miejscowości podwarszawskich na linii chociażby Pruszków-Otwock, stanowi nie rzadko jedyną opcję dojazdu.

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)

SKM Warszawa

Dane firmy

Warszawa

Warszawa,

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SKM Warszawa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

SKM S-3 jest...
SKM S-3 jest punktualna ale do samej stacji można mieć wiele zastrzeżeń wygląda na świeżo po remoncie, ale jak się chce z niej skorzystać to windy są zablokowane dla pasażerów z walizkami czy z wózkami po stromych schodach wejście trochę kosztuje wysiłku. Głośniki działa tylko przy torze nr 3, mogłoby osoby zarządzające PKP trochę się zainteresować mimo, że estetyka na plus ale komfort pasażera niekoniecznie.