HEDAX

(4.96)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 7)

Od ostatniej oceny...
Od ostatniej oceny wizyty w tej firmie minęło 10 miesięcy, pora zweryfikować ocenę. Dzięki łaskawej pogodzie dopiero teraz zebrałem się do wymiany opon na zimowe w jednym z samochodów. Jako, że czas jest poświąteczny, uznałem, że mogę podjechać bez umawiania wizyty. Niestety kalkulacja zawiodła i w warsztacie zastałem spory ruch. Jednak po krótkiej rozmowie z dowodzącym sprzedażą panem Tomkiem ustaliliśmy, że usługa nie jest zbyt czasochłonna i znajdą dla mnie natychmiast "okienko" . Pracownicy błyskawicznie wypakowali przywiezione przeze mnie zimowe koła, sprawdzili ich stan, wyważyli i zamontowali. Koła letnie zostały oczyszczone, zapakowane do worków i włożone do samochodu. Cała operacja trwała kilkanaście minut. Cena usługi jest konkurencyjna. Dodatkowy atut firmy to zamontowany niedawno terminal, dzięki czemu można zapłacić kartą. Polecam

Dubrovnik

28.12.2011

Placówka

Wieluń, Wodna 7

Nie zgadzam się (1)
Zimowe dziury w...
Zimowe dziury w polskich drogach, jak co roku dają o sobie znać. Tym razem trzeba poprawić zawieszenie w jednym z naszych samochodów. Wybrałem się do serwisu prowadzonego przez spółkę HEDAX, wcześniej umówiwszy się telefonicznie. Kierownik serwisu, pan Tomek, odebrał samochód, a poinformowany o tym, że wyjątkowo mi się spieszy, gdyż muszę za chwilę wyjechać służbowo drugim samochodem, zaoferował odwiezienie mnie do domu. W trakcie wykonywania naprawy samochodu zostałem poinformowany telefonicznie o odkrytych uszkodzeniach i po krótkiej konsultacji, jakie naprawy są konieczne, podjęliśmy decyzję o wykonaniu odpowiednich prac. Z powodu mojej nieobecności samochód po wykonaniu naprawy został odprowadzony do domu i przekazany mojej żonie. Naprawę wykonano sprawnie i szybko, a po jej zakończeniu wykonano odpowiedni test kontrolny i jego wydruk załączono do faktury. Z jakości usługi i obsługi jestem zadowolony jak rzadko, stąd ocena 5. Jedyna uwaga dotyczy ewentualnej poprawy standardu świadczonych usług i zamontowaniu myjni, aby każdy samochód oddawać klientowi naprawiony i wymyty. (Może to już fanaberie?)

Dubrovnik

15.02.2011

Placówka

Wieluń, Wodna 7

Nie zgadzam się (8)

HEDAX

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż HEDAX?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.