Opinia użytkownika: Dubrovnik
Dotycząca firmy: HEDAX
Treść opinii: Zimowe dziury w polskich drogach, jak co roku dają o sobie znać. Tym razem trzeba poprawić zawieszenie w jednym z naszych samochodów. Wybrałem się do serwisu prowadzonego przez spółkę HEDAX, wcześniej umówiwszy się telefonicznie. Kierownik serwisu, pan Tomek, odebrał samochód, a poinformowany o tym, że wyjątkowo mi się spieszy, gdyż muszę za chwilę wyjechać służbowo drugim samochodem, zaoferował odwiezienie mnie do domu. W trakcie wykonywania naprawy samochodu zostałem poinformowany telefonicznie o odkrytych uszkodzeniach i po krótkiej konsultacji, jakie naprawy są konieczne, podjęliśmy decyzję o wykonaniu odpowiednich prac. Z powodu mojej nieobecności samochód po wykonaniu naprawy został odprowadzony do domu i przekazany mojej żonie. Naprawę wykonano sprawnie i szybko, a po jej zakończeniu wykonano odpowiedni test kontrolny i jego wydruk załączono do faktury. Z jakości usługi i obsługi jestem zadowolony jak rzadko, stąd ocena 5. Jedyna uwaga dotyczy ewentualnej poprawy standardu świadczonych usług i zamontowaniu myjni, aby każdy samochód oddawać klientowi naprawiony i wymyty. (Może to już fanaberie?)