RTVAGDmedia.pl

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

W sklepie panował...
W sklepie panował nieznaczny ruch. Jeden sprzedawca i kierownik siedzieli na swoich stanowiskach, drugi sprzedawca obsługiwał klientów.Podeszłam do siedzącej sprzedawczyni.Wykazałam zainteresowanie zakupem dyktafonu. Zaznaczyłam jednak, iż zanim dokonam zakupu chciałabym sprawdzić jakość sprzętu. Zapytałam czy jest taka możliwość. Sprzedawczyni wykazał zniechęcenie-wskazywał na to wyraz twarzy, ton głosu. Sprzedawczyni zaprowadziła mnie na stanowisko i wskazała dyktafony. Poczułam, ze mnie nie słuchała i działa automatycznie. Nalegałam i powtórzyłam swoje oczekiwania. Sprzedawczyni z niezadowoloną miną zaprowadziła mnie do kierownika, który owszem wysłuchał mnie ponownie, ale krótko stwierdził, ze sklep nie ma możliwości świadczenia takich usług i zajął się swoją pracą.Podziękowałam za poświęcony czas i poinformowałam, ze w takie sytuacji nie mogę dokonać zakupu( bez sprawdzenia sprzętu). Oddaliłam się. Nie usłyszałam słów pożegnania od żadnego z obsługujących.Jestem niezadowolona z wizyty i obsługi w sklepie.

Renata_245

23.08.2012

Placówka

Słupsk, Szczecińska 58

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest godny...
Sklep jest godny polecenia. Profesjonalnie i szybko mnie obsłużono. Po wysłaniu do firmy zapytania dotyczącego wnoszenia zakupionego towaru do domu klienta odpowiedź otrzymałem w przeciągu dnia. Szybkość realizacji zamówienia bez zarzutu, co sprawiło, że spewnościa tam wrócę. Mam pełne zaufanie do sklepu.

Marcin_1182

15.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dokonałem w tym...
Dokonałem w tym sklepie zakupu tostera.Zapoznałem się z regulaminem, który szczegółowo opisywał wszelkie kwestie potrzebne mi jako klientowi. Od samego początku zadowalał mnie kontakt mailowy i poprzez wiadomości sms, w których to dowiadywałem się stopniowo na jakim etapie jest wykonywane moje zamówienie. W wiadomościach tych dostawałem również informację kto jest odpowiedzialny za moje zamówienie i jak się z nim skontaktować. Zamówienie zostało wykonane w ciągu półtorej doby i zostałem poinformowany o możliwości odbioru sprzętu. Zadowalająca jest możliwość płacenia gotówką przy odbiorze bądź kartą elektroniczną. Obsługa w punkcie odbioru była uprzejma i wyglądała schludnie.

Grzegorz_710

14.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)

RTVAGDmedia.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż RTVAGDmedia.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W sklepie panował...
W sklepie panował nieznaczny ruch. Jeden sprzedawca i kierownik siedzieli na swoich stanowiskach, drugi sprzedawca obsługiwał klientów.Podeszłam do siedzącej sprzedawczyni.Wykazałam zainteresowanie zakupem dyktafonu. Zaznaczyłam jednak, iż zanim dokonam zakupu chciałabym sprawdzić jakość sprzętu. Zapytałam czy jest taka możliwość. Sprzedawczyni wykazał zniechęcenie-wskazywał na to wyraz twarzy, ton głosu. Sprzedawczyni zaprowadziła mnie na stanowisko i wskazała dyktafony. Poczułam, ze mnie nie słuchała i działa automatycznie. Nalegałam i powtórzyłam swoje oczekiwania. Sprzedawczyni z niezadowoloną miną zaprowadziła mnie do kierownika, który owszem wysłuchał mnie ponownie, ale krótko stwierdził, ze sklep nie ma możliwości świadczenia takich usług i zajął się swoją pracą.Podziękowałam za poświęcony czas i poinformowałam, ze w takie sytuacji nie mogę dokonać zakupu( bez sprawdzenia sprzętu). Oddaliłam się. Nie usłyszałam słów pożegnania od żadnego z obsługujących.Jestem niezadowolona z wizyty i obsługi w sklepie.