net-s.pl

(0.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (35 z 45)

Niestety, muszę stanowczo...
Niestety, muszę stanowczo odradzić zakupy w firmie Net-S z powodu ich skandalicznego podejścia do klienta i jakości dostarczanych produktów. Ostatnio zamówiłem od nich switch marki DryTek, który przyszedł uszkodzony – był uderzony i pogięty, co wskazuje na problemy z kontrolą jakości jeszcze przed wysyłką. Co gorsza, pudełko nie było w żaden sposób uszkodzone, co dodatkowo potwierdza, że produkt został wysłany w takim stanie. Kiedy skontaktowałem się z obsługą klienta firmy Net-S, aby wyjaśnić sytuację i znaleźć rozwiązanie, spotkałem się z kompletnym brakiem zrozumienia i empatii. Pracownicy firmy od razu zaczęli mnie obwiniać, twierdząc, że to moja wina, ponieważ "źle sprawdziłem towar przy kurierze". Jest to oczywiście nieprawda, gdyż uszkodzenia wewnętrzne były nie do wykrycia bez otwarcia opakowania, co z reguły robi się już po odebraniu przesyłki. Brak jakiejkolwiek chęci pomocy ze strony Net-S i lekceważące traktowanie klientów jest absolutnie nie do przyjęcia. Odradzam robienie jakichkolwiek zakupów w tej firmie, jeśli cenisz sobie profesjonalizm, uczciwość i jakość obsługi. To przykre, ale lepiej unikać firmy, która nie szanuje swoich klientów i nie bierze odpowiedzialności za swoje błędy.

KrzysiekCh._X0SP

17.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar zamówiony który...
Towar zamówiony który miał być "dostępny" w sklepie, przelew online i .... 2 tygodnie czekania. W związku z zamówieniem na firmę nie mogę zrezygnować z zakupu/zamowienia. Trzymają klienta w garści bo nie dostanie zwrotu i towaru nie widać. Dokładnie analizują wpisy w CEIDG aby stwierdzić, że zamówienie jest związane z Twoją działalnością aby nie zwracać pieniędzy. Brak kontaktu.

niezalogowany-uzytkownik

06.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Generalnie sprzedają sprzęt,...
Generalnie sprzedają sprzęt, którego nie mają pomimo deklaracji wysyłki w 24h godziny, na maile odpowiada biedna pani (naprawdę mi jej szkoda), której właściciel, kazał spławiać klientów. Nie znają przepisów, anulowanie zamówienia, bo na firmę, uznają za niemożliwe. Generalnie dno i 5 metrów mułu. Nie kupujcie u nich. Ja na swoje zamówienie czekałem 13 dni. A było mi potrzebne "na już". Nerwy, bezsensowna korespondencja no i poczucie bycia oszukanym. O gwarancji już nawet chyba nie warto wspominać...jak sprzęt się zepsuje to aż strach odesłać... (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_znx8

04.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Realizacja zamówienia miała...
Realizacja zamówienia miała trwać 4 dni robocze. Trwała miesiąc. Po dwóch tygodniach zrezygnowaliśmy z zamówienia ze względu na nieterminowe wykonanie i opóźnienia . Otrzymaliśmy od sprzedawcy informację , że nie można zrezygnować z zamówienia. Bardzo słaby kontakt , wprowadzanie w błąd w wiadomościach od sprzedawcy. Przestrzegam - nie zamawiać. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_1VKt

21.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Towar w momencie...
Towar w momencie zakupu dostępny z info że dostarczą w ciągu 3 dni. Zakupiłem, opłaciłem od razu i to koniec dobrych wieści. Minął tydzień - na pytanie kiedy otrzymam towar bzdurne odpowiedzi. Na żądanie zwrotu pieniędzy durna odpowiedź, że nie mogę zrezygnować. Czy ten sklep uważa klientów za głupków ?

Niezweryfikowany Klient_CC5d

15.02.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiony i opłacony...
Zamówiony i opłacony towar poprzez Ceneo a następnie przez ich sklep internetowy. Informacja, że dostępny i dostawa do 3 dni. Brak kontaktu telefonicznego bo nagrana informacja, że wszyscy z powodu Covid pracują on-line. Długa odpowiedź poprzez formularz na stronie. Kilka maili i przesuwanie terminu. Następnie arogancka korespondencja i podejście: i co mi zrobisz... NIE POLECAM! Nieprzyjemna obsługa.

Niezweryfikowany Klient_AolO

31.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wyraźna informacja, ze...
Wyraźna informacja, ze towar jest na magazynie i że wysyłka w ciągu 24h. Po czym wszystko lipa, towaru nie ma, wysyłka blisko po tygodniu, a tłumaczą się, ze informacja na stronie to jedynie czas oczekiwany a nie gwarantowany. Korespondencja z działem obsługi to do tej pory nie wiem, czy rozmawiałem z człowiekiem czy z botem (raczej to drugie). Odmówili anulowania zamówienia w związku z opóźnieniem Ogólnie nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_LwHG

22.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W opisie towar...
W opisie towar dostępny, czas wysyłki 3 dni. W praktyce zamówienie zostało zrealizowane po ponad dwóch tygodniach zwodzenia. Dodatkowo wykazali się niebywałą bezczelnością, kiedy chciałem zrezygnować z zamówienia odpisali że jako przedsiębiorca nie mogę zrezygnować z zakupu. Czyli nie mamy pańskiego towaru i co pan nam zrobisz. Otóż przestrzegę innych i mam nadzieję rychłego zakończenia działalności.

Niezweryfikowany Klient_xV2T

02.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie kupujcie Net-s!...
Nie kupujcie Net-s! Odstąpiłem od umowy, bo towar nie był zgodny z zamówieniem. Pan ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Net-s stwierdza, że towar zwróciłem uszkodzony (rysy) więc zwrócą mi nie całe 50 % kwoty którą zapłaciłem!!! Dodam że zamówioną rzecz nie rozpakowałem. Usuwają NET-S z Google mapy mają same negatywne opinie.

Klient_pNin

12.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprzedają jeden produkt...
Sprzedają jeden produkt na Swojej stronie w trzech różnych pozycjach i cenach. Mając do wyboru ten sam produkt w niższej cenie na ich stronie ze statusem dostępny wybrałem właśnie ten produkt. Na drugi dzień podnieśli na stronie cenę tego produktu o 10% po czym napisali mi w kolejnym dniu, że nie mogą zrealizować zamówienia ponieważ towar nie przyszedł. Albo nie aktualizują cen na stronie albo sprzedają wirtualny towar. Efekt jest taki, że jak towar jest droższy niż kupiłem na stronie to odmawiają realizacji zamówienia. Dziadowska firma bez szacunku do klienta.

Klient_JXpO

20.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
dramat ! na...
dramat ! na stronie wysyłka w 24h - co jest tanim chwytem marketingowym, gdyż towar nie jest nigdzie dostępny, a trzeba potem czekać tygodniami, aktualnie już 7 dzień. Infolinia telefoniczna nie działa, a kontakt online beznadziejny, pracownicy bez kompetencji, nieznający prawa. Nie odpowiadają na zadawane pytania, nie informują z czego wynika opóźnienie, klienta traktują jak wroga. NIE POLECAM !!!

Niezweryfikowany Klient_rLxl

14.09.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sprzedają towar którego...
Sprzedają towar którego nie mają na stanie !!

Niezweryfikowany Klient_a3Am

23.08.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zawarli umowę a...
Zawarli umowę a później uznali, że nie mają towaru i umowy nie wykonają. W tym samym czasie sami przyznali, że mają podobny towar ale żądają już wyższej ceny. Zakupiłem towar gdzie indziej i dochodzę różnicy. W odpowiedzi dostałem groźby, że zostanę zgłoszony do wszelkich służb - Urząd Skarbowy, Urząd Ochrony Danych Osobowych itd. Lepiej oszczędzić sobie nerwów i nie mieć z nimi nic wspólnego

Niezweryfikowany Klient_0uhq

15.06.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie kupujcie Net-s!...
Nie kupujcie Net-s! Odstąpilem od umowy bo towar nie był zgodny z zamówieniem.Pan z Net-s stwierdza że towar zwróciłem uszkodzony (rysy)więc zwrócą mi nie całe 50 % kwoty którą zapłaciłem!!! Dodam że zamówioną rzecz nie rozpakowałem. Usuwają NET-S z Google mapy mają same negatywne opinie.

Niezweryfikowany Klient_8gs4

21.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po zamówieniu na...
Po zamówieniu na ponad 6 tys. zł potwierdzili realizację zamówienia po czym po 2 dniach stwierdzili, że nie mają zamówionego towaru w takiej ilości. Ostatecznie wysłali 1 szt z 6 zamówionych i do tego innego rodzaju. Następnego dnia towar był dostępny na ich stronie w cenie 40% droższej. Nikomu nie polecam i odradzam.

Niezweryfikowany Klient_QM9v

19.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz w...
Pierwszy raz w życiu spotkałam się z takim podejściem sprzedającego do klienta. Kontakt jest tak nieprzyjemny że pomimo całej niezwykle nieprzyjemnej sytuacji ze zwrotem już jedyne na co mam ochotę to zakończyć tę sprawę i nie mieć z nimi nic wspólnego. Przestrzegam wszystkich którzy planują zakup w sklepie Net-s!

Niezweryfikowany Klient_aZ0W

25.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma NET-S najpierw...
Firma NET-S najpierw opóźniała realizację z góry opłaconego zamówienia przez 10 dni (towar wg. strony był dostępny). Następnie poinformowała o tym, że zamówienie nie może być zrealizowane. Zdecydowałem się na zwrot środków. W między czasie kupiłem towar w innym sklepie. Po 3 dniach dostałem informację, że mail z informacją, że "towar jest niedostępny" został wysłany omyłkowo i zamówiony sprzęt zostanie mi wysłany. Pomimo, że wcześniej zamówienie zostało anulowane, 3 dni później zostało wznowione bez mojej zgody. Teraz mam dwa produkty, a planowałem mieć tylko jeden :/

Niezweryfikowany Klient_E7ba

19.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jak w tytule....
Jak w tytule. Kasa przyjęta, monitora nie ma, w kolejnych mailach coś ściemniają i bezczelnie wysyłają link do regulaminu. Sprawa idzie do naszego biura prawnego, tym razem źle trafili. Ostrzegam! Nie kupować online w net -s. .pl

Niezweryfikowany Klient_PSbw

15.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odstąpilem od umowy...
Odstąpilem od umowy ponieważ przysłali nie to co zamawiałem. Stwierdzili że uszkodziłem towar i nie dostanę zwrotu pełnej kwoty. Walczę z Net-s już prawie 4 miesiące. Nie kupujcie w tym sklepie. Mają konsumenta głęboko gdzieś. To naciągacze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_8gs4

11.02.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W sklepie kupiłem...
W sklepie kupiłem stół do piłkarzyków. Na Mikołaja 2020. Stół ma wadę. Płyta jest pęknięta. Nie reklamowałem zwrotu bo syn czekał na to. Do dzisiaj 09.02.2021 problem nie został rozwiązany. Absolutnie nie polecam tego sklepu.

Niezweryfikowany Klient_MA5J

10.02.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

net-s.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż net-s.pl?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Niestety, muszę stanowczo...
Niestety, muszę stanowczo odradzić zakupy w firmie Net-S z powodu ich skandalicznego podejścia do klienta i jakości dostarczanych produktów. Ostatnio zamówiłem od nich switch marki DryTek, który przyszedł uszkodzony – był uderzony i pogięty, co wskazuje na problemy z kontrolą jakości jeszcze przed wysyłką. Co gorsza, pudełko nie było w żaden sposób uszkodzone, co dodatkowo potwierdza, że produkt został wysłany w takim stanie. Kiedy skontaktowałem się z obsługą klienta firmy Net-S, aby wyjaśnić sytuację i znaleźć rozwiązanie, spotkałem się z kompletnym brakiem zrozumienia i empatii. Pracownicy firmy od razu zaczęli mnie obwiniać, twierdząc, że to moja wina, ponieważ "źle sprawdziłem towar przy kurierze". Jest to oczywiście nieprawda, gdyż uszkodzenia wewnętrzne były nie do wykrycia bez otwarcia opakowania, co z reguły robi się już po odebraniu przesyłki. Brak jakiejkolwiek chęci pomocy ze strony Net-S i lekceważące traktowanie klientów jest absolutnie nie do przyjęcia. Odradzam robienie jakichkolwiek zakupów w tej firmie, jeśli cenisz sobie profesjonalizm, uczciwość i jakość obsługi. To przykre, ale lepiej unikać firmy, która nie szanuje swoich klientów i nie bierze odpowiedzialności za swoje błędy.
Zgadzasz się?