Opinia użytkownika: Renata_245
Dotycząca firmy: RTVAGDmedia.pl
Treść opinii: W sklepie panował nieznaczny ruch. Jeden sprzedawca i kierownik siedzieli na swoich stanowiskach, drugi sprzedawca obsługiwał klientów.Podeszłam do siedzącej sprzedawczyni.Wykazałam zainteresowanie zakupem dyktafonu. Zaznaczyłam jednak, iż zanim dokonam zakupu chciałabym sprawdzić jakość sprzętu. Zapytałam czy jest taka możliwość. Sprzedawczyni wykazał zniechęcenie-wskazywał na to wyraz twarzy, ton głosu. Sprzedawczyni zaprowadziła mnie na stanowisko i wskazała dyktafony. Poczułam, ze mnie nie słuchała i działa automatycznie. Nalegałam i powtórzyłam swoje oczekiwania. Sprzedawczyni z niezadowoloną miną zaprowadziła mnie do kierownika, który owszem wysłuchał mnie ponownie, ale krótko stwierdził, ze sklep nie ma możliwości świadczenia takich usług i zajął się swoją pracą.Podziękowałam za poświęcony czas i poinformowałam, ze w takie sytuacji nie mogę dokonać zakupu( bez sprawdzenia sprzętu). Oddaliłam się. Nie usłyszałam słów pożegnania od żadnego z obsługujących.Jestem niezadowolona z wizyty i obsługi w sklepie.