Biedronka

(3.13)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 23815)

Pokaż wszystkie opinie

Zakupy w sklepie...
Zakupy w sklepie spożywczym "Biedronka". Personel potrafi określić gdzie znajduje się dany produkt poszukiwany przez klienta. Pracownicy wyglądający dość schludnie lecz zdarzały się wyjątki np. za duże rozmiary uniformów. Towar w większości dostępny, świeży i dobrej jakości. Ceny o wiele niższe niż w normalnych sklepach ( np. Piwo Warka w puszcze, cena detaliczna 2.95 zł, cena w Biedronce 2.49 zł). Dużym minusem są długie kolejki do kas, personel widać stara się aby wszystkie kasy były otwarte, gdyż skraca to dużo czas oczekiwania. Czas obsługi zależny od pracownika, Pani mnie obsługująca miła z uśmiechem na twarzy, szybko wydająca reszte, znająca dość dobrze ceny produktów. W całym sklepie panuje ogólny ład i porządek choć widać małe niedociągnięcia takie jak : w niektórych miejsach pourywane plastiki z cenami, czasem zdarzy się zobaczyć źle uporządkowane produkty.

Wojciech_161

05.06.2009

Placówka

Szczecin, Bohaterów Warszawy 34

Nie zgadzam się (23)

Biedronka

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Dane firmy

Kostrzyn

Kostrzyn, Żniwna 5

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Biedronka?

Ktoś 17 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Ostatnie zakupu które...
Ostatnie zakupu które dokonywałem były w godzinach wieczornych więc ruch klientów był mniejszy, co za tym idzie nie było kolejek. W większości sklepu zachowana była czystość. Jedynie na dziale z warzywami karton z ziemniakami był uszkodzony i dookoła niego rozsypana była ziemia, reszta warzyw była odpowiednio poukładana, nie dostrzegłem żadnych uszkodzonych/zgnitych owoców/warzyw. Na ladzie wszystkie produkty mięsne posiadały cenę a osoba obsługująca ladę przy kontakcie z mięsem używała rękawiczek. Przy wszystkich produktach które wybierałem widoczna była cenówka a w tych objętych promocją daty promocji się zgadzały. Podczas skanowania produktów na kasie samoobsługowej pracownik potwierdził wiek (zakup produktów wymagających potwierdzenia wieku) zanim skasowałem wszystkie produkty.
Zgadzasz się?