Jakość Obsługi

LIDL

( 4.02 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (7270)

Nieuprzejma i niekompetentna ...

Nieuprzejma i niekompetentna obsługa. Pracownicy zachowują się jakby byli w pracy za karę. Nieaktualne informacje o promocjach z poprzedniego dnia wprowadzają klientów w błąd.

Wszystko w jak ...

Wszystko w jak najlepszym porządku. Parking przestronny i czysty z wyznaczonymi miejscami dla niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Czystość w sklepie jest na wysokim poziomie. Bogaty asortyment. Obsługa bardzo pomocna. Jednym z minusów jest brak kas samoobsługowych które przyspieszyły by czas obsługi, ponieważ niekiedy mimo otwarcia wszystkich linii kas tworzą się spore kolejki.

Sklep bardzo czysty, ...

Sklep bardzo czysty, towar ułożony zgodnie z etykietami cenowymi. Pracownicy sklepu chętnie pomagają w moim przypadku pracownik zaprowadził mnie i pokazał towar o który pytałem. Dużo przejrzystych i prostych promocji. Jedyny minus, długa kolejka do kasy(otwarta tylko 1 kasa). Gorąco polecam zakupy w Lidlu

Wchodzę do sklepu ...

Wchodzę do sklepu i pierwsze co widzę to brak koszyka, który mógłbym wziąć na zakupy. Podchodzę do regału z pieczywem i oczywiście nie ma mojej ulubionej bagietki czosnkowej. Podłoga w sklepie była niestety dosyć brudna, warzywa bardzo słabej jakości, pomarszczone, nie ładne. Stwierdziłem, że kupię Jogurt pitny, lodówka z nabiałem była stosunkowo pusta, a rodzajów smakowych jogurtu było bardzo mało. Podchodzę do kasy, 5 w kolejce, otwarte 2 kasy. Już widzę, że przy mojej kasie trochę postoję, gdyż ludzie mają bardzo dużo zakupów. Po 15 min dokonuje płatności słysząc "dzień dobry" oraz kwotę jaką mam do zapłaty. Pani nie była zbyt rozmowna ani uśmiechnięta. Paragon rzuciła na blat i tyle. Żadnego słowa do widzenia.

Kontakt telefoniczny w ...

Kontakt telefoniczny w postaci reklamacji,reklamacja została złożona sprawnie,szybko i bezproblemowo. Konsultant rzeczowy i uprzejmy,przekierowanie na do serwisu rownież bardzo szybkie. Na wymiane uszkodzonego sprzetu czekałam 5 dni.

Obsługa reaguje na ...

Obsługa reaguje na braki towarów na półkach , szybka reakcja na dużą ilość klientów - szybka reakcja by otworzyć dodatkowe kasy , obsługa chętna do pomocy przy szukaniu towaru której spełni moje oczekiwania

Pracownicy, jak w ...

Pracownicy, jak w większości marketów zapominają o standardach obsługi klienta. Sklep posiadał pełny asortyment. Dużym plusem było odpiekanie pieczywa na bieżąco, co pozwoliło na dobranie świeżych produktów.

Polecam. Zawsze ...

Polecam. Zawsze czysto , każdy pracownik ma swoje obowiązki, w tle muzyka. Chętnie wracam

Sklep czysty, przyjemna ...

Sklep czysty, przyjemna atmosfera. Z niewiadomych przyczyn jeden z pracowników zabronił wybierania towaru z paleta, z której ten towar miał trafić na półki, na których go nie było. Zakupy przy kasie szybkie i sprawne. Coraz mniej pracowników pyta o aplikację Lidl+.

Bardzo dobrze oświetlony ...

Bardzo dobrze oświetlony sklep. Szeroko rozstawione regały i porządek na pułkach. Duża piekarnia do regularnych miejscowych wypieków dostępnych w koszach. Duży wybór sprzętów kuchennych, ubrań, przedmiotów potrzebnych w domu i na ogrodzie. 3 kobiety z personelu mimo swoich zajęć takich jak wykładanie towaru, porządkowanie pułek z przyjemnością pokierowały mnie i osobiscie pokazały szukany przezemnie produkt. Zauważyłem też że system słuchawkowy którym się posługują wpływa bardzo dobrze na komunikacje przy otwieraniu kas czy radzenia sobie z problemami odnośnie cen czy nieoczywistości przy kasie. Przy kasie podczas mojej wizyty nie było korku, bo otworzono na szybko 2 kasy. Także reakcja personelu przy zwiększonym napływie klientów była ekspresowa. Aż sam się zdziwiłem ;P Na prawde "czysty sklep" . Bardzo duży parking, na którym trzeba pobrać bilet upoważniający do godzinnego postoju za darmo. Lidl stoi przy drodze często użytkowanej, regulowanej światłami na skrzyżowaniu, blisko stadionu Stali Rzeszów i jest bardzo dobrze widoczny i dostępny. Idealne miejsce na zakupy przed spacerem po bulwarach które mieszczą się tuż obok, jak i spore osiedle bloków które go otacza czerpie z tego tytułu wiele udogodnień. Placówka jest też często otwarta w niedziele. Polecam 5 na 5 :)

Czysto, obsługa rzadko ...

Czysto, obsługa rzadko widoczna na sklepie, nie ma możliwości podpytania o dany produkt, owoce zdarzyło mi się kupić nie świeże ( np.arbuz), oczywiście z reklamacją nigdy nie było problemu, plus za kasy samoobsługowe, przy których zawsze stoi pracownik chętny do pomocy.

Podczas poszukiwania konkretnego ...

Podczas poszukiwania konkretnego produktu pracownik bez problemu zaprowadził mnie do konkretnej alejki i wskazał to czego szukam, dzięki czemu zakupy przeszły zdecydowanie sprawniej i przyjemniej. Pani przy kasie cały czas się uśmiechała i była miło nastawiona do klientów. Sklep był czysty co dodatkowo wpływa na to, że chętnie tam wracam.

Parkside Myjka ciśnieniowa ...

Parkside Myjka ciśnieniowa PHDP 180 A1 cieknie, nie trzyma ciśnienia, samoczynnie włącza się co kilka sekund a dysza do posadzek straciła moc i również cieknie. Zareklamowałem z tytułu rękojmi. Lidl, każe dostarczyć 25kg urządzenie na Pocztę Polską tłumacząc, że nie ma możliwości odbioru urządzenia przez kuriera. To dziwne, bo po zakupie to kurier dostarczył myjkę pod same drzwi mojego domu. Tłumaczę im, że z powodu stanu zdrowia i braku transportu nie mogę zawieźć urządzenia na Pocztę ale zupełnie ich to nie interesuje. ODRADZAM. Nigdy, nic już więcej u nich nie kupię.

Ostatnio przestałam lubić ...

Ostatnio przestałam lubić odwiedzać ten sklep ze względu na długie kolejki, tłum ludzi. Kiedyś bardzo lubiłam odwiedzać ten sklep ze względu na przestrzeń i porządek ale niestety jakoś obsługi się ostatnio bardzo pogorszyła

Bardzo miła i ...

Bardzo miła i sympatyczna obsługa , niskie ceny . Bez kolejki .

Bradzo czysty i ...

Bradzo czysty i zadbany sklep. Towar zawsze świeży. Cena akceptowane. Personel szybko pracujący na kasie.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.55 )

Billa

(4.39 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem