Jakość Obsługi

LIDL

( 4.12 )

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Opinie (5931)

Jak zakupy to do lidla

Jak zakupy to do lidla, do lidla... więc i ja wybrałam się do lilda zachęcona gazetka z artykułami dla dzieci. Troszkę się z spóźniłam w środę już wszystko przebrane, ale nie ma tego złego. Dużo ludzi było przy koszach, nie bardzo wiedziałam co się tam znajduję jak w końcu udało mi dopchać byłam zadowolona okazało się, że są tam rzeczy z wyprzedaż kupiłam ciuszki dla dziecka, jaki i dla siebie sukienkę za 2 zł. Pomimo małego zamieszania sklep był czysty, nie brakowało artykułów na pułkach a kolejki do kas minimalne.

Śmiech na sali

Sklep czysty zadbany kasjerzy i karda kierownicza bardzo uprzejmą ale to jakie tempo mają pracownicy narzucone jest słabe ile osób chodzi po sklepie podczas tego w jakim zagrożeniu pracują jak się posiwecaja ze dają nam klientom możliwość zakupów powinni być lepiej zabezpieczeni i zmniejszyć ilość klientów na sklepie krótsze godziny pracy i jakaś przerwę. Sandra

Obsługa może i super

Co się dzieje ,czy ta niemiecka spółka postanowiła zarazić koronawirusem jak największą ilość Polaków ?Zabrano jednorazowe rękawiczki,Pieczywo jest pakowane przez ekspedientki może i w rękawiczkach gumowych ,ale jak wiadomo korona wirus przenosi się i na rękawiczkach ,ubraniu ,Jeszcze zauważyłem że pakująca nie była w masce.Wystarczy by była nosicielką a setki osób zostaną obdarowane chorobą.Czy kierownictwo LIDLA to jakaś ciemnota? Zlamano wszelkie zasady higieniczne pozbawiając klientów rękawiczek .

Obsługa sklepu

Podczas robienia zakupów w danym markecie można zaoobserwować, iż pracownicy wykonują swoją pracę rzetenie. Dzięki wykonywaniu dobrej pracy przez obsługę firma zachowuje standardy co przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania sklepu. Osoby obsługujące prezentują swoją osobę nienaganną aparycją. Dzięki pracy tym ludziom w danym sklepie zakupy robi się miło i wygodnie.

Bezczelna obsługa -Lidl Zary

Lidl Zary-w dniu dzisiejszym ok godz. 14 byłam świadkiem bezczelnego zachowania Pani,która wykładała towar i zaczęła komentować starsza osobę,która miała zakryta twarzą w związku z panująca sytuacja koronawirusa.Komentarze typu:,,po co Pani tu przychodzi na zakupy i zakrywa chustka twarz przeciez i tak wszyscy się zarazimy”?W chwili obecnej tego tupu uwagi,wyśmiewanie sie ze starszych ludzi i zaczepianie klientów naprawdę są żenujące a tym bardziej ze strony personelu.Prosze pamiętać, ze to ludzie robiący zakupy utrzymują Państwa personel.Mam tylko nadzieje,ze starsza Pani zgłosiła to sytuacje do kierownika sklepu bo mi jako młodej osobie w chwili obecnej odechciewa się robić u Państwa zakupy i utrzymywać tak bezczelny personel.

Mogłoby być lepiej.

Uważam, że rozmieszczenie towaru jest czytelne i łatwo jest znaleźć odpowiednie produkty na półkach. Niestety kolejki w tym sklepie są zawsze długie mimo otwartych dodatkowych kas.

Bardzo dobra obsługa!

Jestem pod wrażeniem obsługi i wyboru produktów. Wszystko świeże i ładnie ułożone. Ceny w porządku.

Bardzo dobra obsługa!

Obsługa w tych sklepach jest zawsze na wysokim poziomie, mogę wszystkim polecić. Pełen zatowarowanie i duży wybór produktów, Polecam

Bardzo dobra obsługa!

Świetna obsługa i tak samo świetne zatowarowanie sklepu. Zawsze świeże owoce, warzywa i pieczywo prosto z pieca co zasługuje na pochwałę. Ceny są przystępne. Sklep czysty i zadbany.

Duży wybór.

Sklep znajduje się w dobrej lokalizacji przy skrzyżowaniu dwóch dużych ulic Wrocławia. Na parkingu zawsze łatwo jest znaleźć miejsce do parkowania, a wybór artykułów spożywczych jest duży i nigdy nie spotkałam się z ich brakiem. Personel też zawsze chętnie służy pomocą, a przestronna sala sprzedaży umożliwia swobodne zakupy, bez konieczności przepychania się pomiędzy innymi klientami.

Z dnia dzisiejszego

Dzisiaj w Lidlu wpuszczane po 5 osób na zasadzie 5 wychodzi 5 wchodzi mało kto w kolejce narzeka co mnie zdziwiło sytuacja się zmieniła jak podjechał czarne BMW twierdzę że to jakaś szycha bo nagle drzwi otwarte na sklepie dużo za dużo ludzi tak się dba o bezpieczeństwo klientów nie wspomnę już o pracownikach ciekawe co wy na to

Fajne spokojne zakupy

Sklep dobrze zatowarowany, nie było pustych półek, aczkolwiek nie widziałam na sklepie żadnego pracownika, którego mogłabym spytać o to gdzie coś leży, poprosić o pomoc itp

Obsługa na medal !

Robiąc zakupy zwracam uwagę przedewszystkim na czystość panującą w sklepie. Podchodząc do kasy : kasjer / sprzedawca powinien być uśmiechnięty i zaproponować torebkę na zakupy. Dokładnie przeskanować artykuły znajdujące się na taśmie , oraz towar o większej wadze znajdujący się w wózku dokładnie sprawdzić co jest w środku . Na koniec zaproponować daną promocję. Wyrażnie powiedzieć ile jest do zapłaty . Wydać resztę lub przyjąć kartę kredytową. Podziękować , Uśmiechnąć się i zaprosić ponownie. Taką obsługę zawsze mam w Lidlu w tej placówce.

Fatalna jakość

Fatalna jakość , a reklamacje produktów, totalna porażka, zostaje tylko rzecznik praw konsumenta ,

Świetne

Jakość usług profesjonalna.Obsluga klienta na bardzo wysokim poziomie. W sklepie panuje porządek.

Nie polecam zakupów online

To jest chyba outlet Lidla to co ludzie oddają to sprzedają wybrakowany towar lekko używany długa dostawa nie kompletny towar, wstyd nie polecam chyba lepiej kupisz stacjonarnie przynajmniej wiesz co jest w środku.

Brak miejsc parkingowych

Super obsługa, zawsze świeże warzywa i owoce, półki super zatowarowane. Personel zawsze pyta o aplikację. W sklepie ciasno, ale duży wybór. Jednak te wszystkie pozytywne informacje zakrywa brak miejsc parkingowych. Na prywatny parking wjazd przez szlaban, ale tam i tak brak miejsc.

Zakupy w tej sieci sklepów to przyjemność

Witam serdecznie i zachęcam do odwiedzenia sklepu LIDL w Bytomiu i innych okolicach.Zakupy tam są samą przyjemnością,ponieważ towary idealnie wyszczególnione na regałach oraz posegregowane spożywczo tematycznie zachęcają do krótkich ale bardzo konkretnych i owocnych zakupów.Do tego sklepu przyciąga mnie również miły i kompetentny personel,zawsze "pod ręką" służący pomocą oraz bieżące utrzymanie czystości przez wyznaczone osoby.Serdecznie polecam więc ten sklep.

Zakupy w tej sieci sklepów to przyjemność

Witam serdecznie i zachęcam do odwiedzenia sklepu LIDL w Bytomiu i innych okolicach.Zakupy tam są samą przyjemnością,ponieważ towary idealnie wyszczególnione na regałach oraz posegregowane spożywczo tematycznie zachęcają do krótkich ale bardzo konkretnych i owocnych zakupów.Do tego sklepu przyciąga mnie również miły i kompetentny personel,zawsze "pod ręką" służący pomocą oraz bieżące utrzymanie czystości przez wyznaczone osoby.Serdecznie polecam więc ten sklep.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem