Galanteria skórzana

( 2.50 )

Opinie (4)

Ładna wystawa i informacje o przecenach skusiły mnie do

Ładna wystawa i informacje o przecenach skusiły mnie do odwiedzenia tego sklepu. Istotnie w sklepie nie brakuje przecen. Już w wejściu przywitała mnie przemiła ekspedientka i zaoferowała swoją pomoc. Ubrana była w odzież własną, wyglądała ładnie i schludnie. W sklepie było czysto. Towar wyeksponowany był przejrzyście. Drobne artykuły skórzane typu portfele wyłożone były na półkach natomiast : walizki, torby, wózki zakupowe ustawione były pośrodku sklepu. Wszędzie znajdowały się czytelne ceny. Znalazłam również informację, że nie można zwrócić zakupionego towaru. Artykuły bardzo ładne, ceny na każdą kieszeń. Sama żałowałam, że akurat nie potrzebuję niczego z wyrobów skórzanych. Zapamiętam sobie ten sklep i wrócę tam gdy będę poszukiwała artykułów skórzanych.

Z nadzieją na zakup torby ze skóry

Z nadzieją na zakup torby ze skóry (jak sugeruje nazwa sklepu) weszłam do środka. Poprosiłam o dwie torby z wystawy (pani podała je bardzo niechętnie) i gdy zobaczyłam, że ich jakość jest wątpliwa, zapytałam o materiał, z jakiego są wykonane. Usłyszałam dyplomatyczne "ekologia", więc zapytałam o torby skórzane w tym samym kolorze. Ekspedientka zanim zorientowała się, że takich nie ma, żachnęła się, że torby skórzane owszem, "ale nie w tej cenie!". Ten fakt był dla mnie oczywisty i wcale nie pytałam o cenę. Sprzedawczyni ogólnie była bardzo niechętna do obsługi, przez co wcale nie dziwi fakt, że w sklepie w ogóle nie było klientów.

W pasażu handlowym przy Carrefourze znajduje się stoisko z

W pasażu handlowym przy Carrefourze znajduje się stoisko z wyrobami skórzanymi itp (torby, portfele itp.) Mój chłopak zauważył, że oferują męskie portfele w obniżonych cenach, podeszliśmy więc i zaczęliśmy je oglądać. Na stoisku znajdowała się jedna pracownica – siedziała na krześle i przeglądała jakąś gazetę, Na nasz widok na chwilę podniosła wzrok znad czasopisma, zaraz jednak wróciła do lektury. Staliśmy przy stoisku kilka minut oglądając różne portfele. Przebieraliśmy, otwieraliśmy je, komentowaliśmy – szukaliśmy modelu z jak największą ilość przegródek na karty płatnicze itp. Ekspedientka w ogóle się nami nie zainteresowała, przez cały czas siedziała z nosem w gazecie. Po chwili zrezygnowaliśmy z dalszych poszukiwań portfela, po obejrzeniu kilku doszliśmy bowiem do wniosku, iż w tym przypadku obniżona cena wiązała się też z kiepską jakością. Gdy odchodziliśmy zauważyłam iż pracownica łypnęła w naszą stronę okiem znad gazety – czyżby to miało być coś w rodzaju pożegnania? Dawno nie spotkałam się z tak małym zainteresowaniem klientem.

Niedługo jesień wiec wybrałam się do sklepu z obuwiem

Niedługo jesień wiec wybrałam się do sklepu z obuwiem zobaczyć jaką mają ofertę na zbliżający się sezon. Sklep obuwniczy znajduje się przy głównej ulicy w centrum Mielca. Właściciele sklepu oferują klientom skórzane obuwie dziecięce, młodzieżowe i dla dorosłych bardzo dobrej jakości, znanych firm. Oprócz butów można tu kupić skórzane torebki, torby podróżne czy paski do spodni. Sklep znany jest z dobrego obuwia ale także z bardzo wysokich cen. Rozglądając się po sklepie zauważyłam też na półeczce dużo kosmetyków do pielęgnacji galanterii skórzanej. W środku sklep bardzo ładny i zadbany. Ma swój tzw.klimat. Na środku piękna duża kanapa- oczywiście skórzana, na której klienci mogą usiąść i przymierzyć obuwie. Na regałach ładnie poukładane buty, podzielone działami: dziecięce i dla dorosłych. Duży wybór obuwia. Zaskoczyło mnie na plus, ze sklep oferuje buty już nie tylko na jesień ale także na sezon zimowy. Spodobały mi się pewne buty ale nie mogłam znaleźć nigdzie ceny. Jednak większość obuwia była dobrze oznaczona cenowo. Jednak na sklepie nie było nikogo z obsługi. Po chwili wyszła z zaplecza ekspedientka. Niestety wciąż rozmawiając przez telefon. Widząc mnie nie zakończyła rozmowy. To ja zapytałam pierwsza o cenę. Pani odpowiedziała mi szybko i jeszcze szybciej wróciła do rozmowy. Poczułam się trochę zignorowana.

Odwiedzałeś ostatnio Galanteria skórzana?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ochnik

(3.87 )

Soul

(3.55 )

WITTCHEN

(4.21 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem