Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.68 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (8205)

Podczas codziennych zakupów ...

Podczas codziennych zakupów pytałem o konkretny produkt na promocji na informacji, uzyskałem informacje pani była kompetentna i miła, natomiast gdy dotarłem do kasy, pani która mnie obsługiwała była dosyć opryskliwa ze względu na to, że karta nie chciała się odczytać i było przeprowadzone kilka prób dokonania płatności natomiast podczas kasowania była tak szybka, że nie nadarzalem pakować rzeczy i prawie moje zakupy wylądowały przez nią na ziemi, powinna dostać pouczenie od dyrektora sklepu.

W tym sklepie ...

W tym sklepie zakupy robię minimum 3 razy w miesiącu. W związku z godzinami mojej pracy, w Kauflandzie bywam w godzinach wieczornych. Za każdym razem w tych godzinach brakuje już warzyw, większości owoców, co stanowi dla mnie utrudnienie... Plusem jest to, że nigdy nie stałam w kolejce do kasy dłużej niż 5 minut. Panie pracujące na kasie są zawsze uprzejme. Przypominają o karcie, na której zbierają się punkty rabatowe. Miły dla oka jest porządek panujący na całym obszarze sklepu.

Duża różnorodność produktów, ...

Duża różnorodność produktów, obsługa w większości miła, pomocna ceny proporocjonalne do jakości, czystość na hali sprzedaży Minusem placówki jest obsługa na stoisku mięsnym, mimo iż były tam dwie panie na obsługę czekalam 10 minut oraz długie kolejki do kasy gdyż otwarta jest tylko jedna

Duża różnorodność produktów, ...

Duża różnorodność produktów, na sali sprzedażowej utrzymany porządek, obsługa miła, pomocna minusy placówki to obsługa na stoisku mięsnym, ciężko doprosic się o obsługę mimo że są tam 2 panie czekalam 10 minut na obsługę oraz długie kolejki do kasy gdyż otwarta jest tylko jedna

W dniu wczorajszym ...

W dniu wczorajszym robiłem zakupy w godzinach wieczornych 21.30/22.30. Sklep dobrze zaopatrzony było dużo warzyw i owoców. Minusem, brak weryfikacji produktów. Pozostała papryka czerwona często pomarszczona, nie nadająca się do sprzedaży. Szybka obsługa, jedna kasa otwarta, także nie ma problemu gdy ma się większe zakupy.

Dawno nie robiłem ...

Dawno nie robiłem w tej placówce zakupów... niestety coś mnie podkusiło, aby podejść tam w niedzielę. Jak na "placówkę pocztową" mały ruch... widocznie nie wbiłem się w czasy operacyjne... twarze te same sprzed lat. Do meritum: jakość obsługi tej firmy odczułem przy kasach samoobsługowych; 8 minut oczekiwania na zatwierdzenie przez pracownika to jakaś pomyłka. Dokonała tego Pani z tradycyjnej kasy po obsłużeniu klientów, czyli żadna wygoda czy oszczędność czasu. Przy okazji pozdrawiam Panią(pracownika) "kręcącą się" w pobliżu na zasadzie pojawiam się i znikam... Proszę się nie bać: jak coś nad kasą miga na czerwono to warto podejść(rzekłbym, że nawet trzeba) i pomóc. Warto również zadbać o czystość na działach z chłodniami, ale czystość to problem większości tego typu placówek. Pozostaje mi życzyć powodzenie w szczycie paczkowym:)

Na hali sprzedaży ...

Na hali sprzedaży jest czysto. Towar promocyjny rozstawiony w alejkach nie utrudnia dostępu do stałych półek. Brak aktualnych oznaczeń cenowych na dziale przemysłowym. Kolejki do kas , 8 kas z czego 3 czynne. Brak samoobsługowych stanowisk.

Dość miła obsługa, ...

Dość miła obsługa, produkty Kauflandzkie w przystępnych cenach, jedynie do czego można się przyczepić to na dziale mięsnym zdecydowanie za mało obsługi.

Asortyment w miarę ...

Asortyment w miarę ok, do czego można się przyczepić to do cenowek, nie zawsze dana cenowa odpowiada danemu produktowi. Dość miła obsługa. Na dziale mięsnym powinno być zdecydowanie więcej sprzedawców.

Naj naj najlepszy ...

Naj naj najlepszy i tyle

Jest to najlepszy ...

Jest to najlepszy sklep i lubię tam robić zakupy, ci co nie potrafią niech nie przychodzą i nie denerwują innych, proste

Odnośnie opinii poniżej ...

Odnośnie opinii poniżej, jak tak brudno to posprzątaj nie rzucaj paragonów na podłogę, nie rzucaj worami na taśmę, bo inni chcą mieć czystą, a i nie petuj na parkingu, proszę zacząć od siebie, bo dla mnie Kaufland jest najlepszy!!! I z kulturą do niego wracam

Brudno na ...

Brudno na parkingu i w obrębie wózków: torebki foliowe, paragony, pety, liście, fe, straszny widok!!! W całym sklepie jak i na półkach bardzo brudno. Z dostępnością kiepsko, duże braki produktów, w całym markecie brak mnóstwo etykiet cenowych. Dział przemysłowy to jeden wielki dramat, sklep z odzieżą używaną to premium w porównaniu z tym działem. Jak Wam nie wstyd w takim stanie udostępniać market klientom Wstyd!!!

W sklepie brudno, ...

W sklepie brudno, sporo towaru po terminie ważności na półkach, obsługa przeciętna

Kaufland ul. Toruńska ...

Kaufland ul. Toruńska 6 - Lębork 1. Personel pomocny w zakresie wskazania konkretnego położenia produktu. 2. Czas obsługi wydłużony, w godzinie o dużej rotacji klienta czynne tylko jedno stanowisko kasowe. 3. Sklep sprawia wrażenie czystego, jednak jakość oferowanych warzyw i owoców oceniam negatywnie.

Bardzo dobrze sklep ...

Bardzo dobrze sklep wyposażony. Nie ma problemu by odnaleźć towar na półkach. Obsługa na dziale mięsnym sprawna i szybko obsługuje klientów. Kasy samoobsługowe obsługują tylko karty płatnicze.

polecam! Robie ta ...

polecam! Robie ta zakupy bardzo często, towar jest ok a obsługa mila i pomocna.

Cena promocyjna na ...

Cena promocyjna na półce pozostała pomimo, że promocja już nie obowiązywała czego nie byłam świadoma biorąc towar z półki. Pomimo zaniedbania arogancka Pani z obsługi nie uznała swojego błędu i nie zwróciła mi różnicy w cenie. Aroganckie zachowanie tej osoby skutecznie zniechęca do robienia zakupów w tej placówce.

Ciągle nie czynne ...

Ciągle nie czynne kasy, do których stoją długie kolejki, ale najgorszy jest dział mięsny, niemiła obsługa, po południu nie wykładają towaru, a nie wszyscy mogą zrobić zakupy rano. Nie aktualne ceny towarów.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Carrefour

(3.10 )

E.Leclerc

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem