Kaufland

( 3.68 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7354)

Kasy samoobsługowe dobrym rozwiązaniem.

Przed wprowadzeniem kas samoobsługowych w tym punkcie niemal zawsze trzeba było liczyć się z odstaniem w kolejce. Od momentu możliwości korzystania z tej formy samoobsługi problem w dużym stopniu zniknął. Pomimo tego, zawsze można liczyć na pomoc Pracownika w kasowaniu. Zatowarowanie w tym sklepie jest na odpowiednim poziomie, stoiska z serami i wędlinami estetyczne a Pracownicy serwujący produkty uśmiechnięci, zawsze polecający coś od siebie.

Tragiczna obsługa klienta

Jestem rozczarowany i zażenowany postawą, podejściem pracownika w dziale obsługi klienta. Pani od samego początku sprawiała wrażenie niesympatycznej z surową miną. Poprosiłem aby się nie denerwowała i na spokojnie zajęła się pomocą dla mnie. Pomyślałem że może jest zmęczona lub ktoś zrobił jej przykrość. Jednak się myliłem. Po przedstawieniu informacji, że przyszedłem wyjaśnić zawyżoną kwotę zakupu i powołując się na wiadomość e-mailową z centrali Kaufland Pani stwierdziła że za późno przychodzę i ona nic nie wie uszczypliwym tonem. Ja odpowiedziałem że w dowolnym momencie miałem się zgłosić powołując się na wiadomość e-mailową z centrali. Zakupu dokonałem 25 maja a przyszedłem 30.Komentarz do klienta w taki sposób był zbędny i nie na miejscu. Poczułem się że przeszkadzam tej pani i po co w ogóle przyszedłem. W końcu poprosiła ta Pani Kierownika, który oświadczył że czytał e-maila i zna całą sprawę i zwrócił mi różnicę. Następnie zapytałem się czy na dokumencie który mi dała Pani jest numer paragonu gdyż paragon z tym numerem jest mi potrzebny do ewentualnej wygranej w loterii. Odpowiedziała jaki numer o co chodzi a nastepnie zdenerwowanym głosem przy kierowniku powiedziała że wszystko tu jest. W końcu dała mi paragon i powiedziała abym go sobie wziął. Zwróciłem uwagę tej pani że jest niegrzeczna nie sympatyczna nie uprzejma. Powiedziałem również o Tym kierownikowi który był przy tej sytuacji. Powiedziałem też że myślałem że może jest zmęczona ale się pomyliłem bo od początku jest nieuprzejma. Kierownik się tylko uśmiechnął i powiedział że może faktycznie jest zmęczona. Nie usłyszałem od tej Pani ani od kierownika słowa przepraszam. Powiedziałem że nawet nie stać Pani aby przeprosić za swoje zachowanie. To w lekceważący sposób powiedziała przepraszam z krzywą miną. Gratuluję Kauflandowi pracowników i kierowników a raczej współczuję. Gdybym sprawę zgłosił do odpowiedniej instytucji, że dopuszczają się wprowadzania w błąd klientów odnośnie cen to z pewnością surową karę by zapłacili. Czekam teraz na odpowiedź z centrali. Zobaczymy jakie będzie ich stanowisko i jak się zachowają.

Zawsze świeże produkty.

Zakupy w tym sklepie są zawsze przyjemne. Produkty świeże, dobrze wyeksponowane i oznaczone. Po wejściu na dowolny dział widać od razu, które produkty są w promocji. Świadczą o tym różnokolorowe cenówki, a także małe plakaty. Nie ma problemu z odszukaniem swojego ulubionego produktu, nawet w przypadku pierwszych zakupów. W razie problemów szybko można odszukać pracownika, który pomoże mimo swoich zajęć. W dziale pieczywa nie brakuje świeżo wypieczonych produktów czy toreb na drobne wypieki. Dział mięsa i wędliny obsługują pracownice z ogromną wiedzą na temat produktów, służące radą oraz w bardzo estetyczny i higieniczny sposób przygotowujące wybrany produkt dla klienta. Dział z chłodniami zawsze jest pełen produktów. Wyraźnie widać miejsca, w których produkty uszkodzone bądź z kończącą się datą ważności, zostały umieszczone wraz z nową ceną. Ogólny wygląd sklepu oraz stan czystości umila tam zakupy. Mimo wykładanego towaru cały czas alejki są przejezdne nawet wózkiem sklepowym. Kolejki do kas są względnie szybko skracane dzięki kasom samoobsługowym. Każdy najmniejszy problem w samodzielnym skanowaniu produktów jest rozwiązywany przez pracownika tych kas. Polecam zakupy w tym punkcie.

Dużo produktów

zawsze kiedy jeżdżę na zakupy do Kauflandu mogę przebierać w produktach. Dużo świeżych warzyw i owoców, szeroki asortyment produktów bezglutenowych i różne kuchnie świata. W sklepie czysto i dużo obsługi, która chętnie pomaga w odnalezieniu produktów. Jedyne co mi przeszkadza to tempo kasowania produktów - panie robią to tak szybko, że często nawet nie jestem w stanie rozchylić torby, a już mam górę rzeczy do spakowania.

Promocje

Promocje w tym sklepie to wielka ściema w pierwsi, y dzień promocji brakuje artykułów promocyjnych. Dają 1 szt albo wcale ślę reklamują się w gazetkach że będą. Wczoraj byłam po czajnik elektryczny i okazało się że już niema a to pierwszy dzień promocji tak samo było w zeszłym roku z pergolą. Te promocje to wielka ŚCIEMA!!!!!!!!!

Super

Obsługa jest bardzo dobra-kompetentna, uśmiechnięta i pomocna jak trzeba. Sklep dobrze zatowarowany i dobrze oznaczony.

Jest dobrze.

Obsługa na duży plus, wszyscy pomocni, ceny dobre. Wielkim plusem jest to, ze warzywa i owoce są swieże. Co do mięsa to raz sie zawiodłam bo było ewidentnie nie swieże, ale to tylko raz sie zdarzylo. W sklepie porzadek, czysto. Na pewno zrobię jeszcze tam zakupy.

Duży sklep i brak kolejek

Podchodząc do sklepu Kaufland zobaczyłam na witrynie kartkę z informacją o ilości osób, które mogą jednocześnie być w tym sklepie. I aż mnie zmroziło - ponad 200 osób. Na szczęście podczas mojej wizyty wewnątrz sklepu przebywało może 25 osób, czyli tak jak zazwyczaj. Regały w sklepie były pełne produktów, a klienci raczej robili małe zakupy. Już chyba zapomnieliśmy o kupowaniu wszystkiego na zapas i wracamy do zwyczajnych zakupów. Znalazłam produkty, po które dziś przyszłam i skierowałam sie do kasy. Były czynne aż 4 kasy i nie było do nich kolejek. Dodatkowo zauważyłam, że powstają stanowiska kas samoobsługowych, co bardzo mnie ucieszyło, bo w tym sklepie brakowało takiego rozwiązania. Zwłaszcza teraz, gdy staramy się mieć jak najmniejszy kontakt z innymi ludźmi, kasy samoobsługowe będą bardzo przydatne i na pewno będę z nich korzystać.

Tym razem opinia negatywna

Choć często robię zakupy w bielskim Kauflandzie i zwykle jestem zadowolony z jakości obsługi klienta w tym markecie, to tym razem zostałem niemile zaskoczony. Na samym początku zwrócił moją uwagę bałagan i nieporządek, który zauważyłem przed wejściem do marketu. Mimo wczesnej pory dnia kosz na śmieci wypełniony był po brzegi, a przez to paragony, papiery, niedopałki były przed całym wejściem. Podobnie zresztą były przy miejscu na wózki zakupowe - tyle śmieci dawno nie widziałem. Wygląda na to, jakby to miejsce nie było w ogóle sprzątane, a przecież wejście do sklepu to jego wizytówka. Zakupy zrobiłem stosunkowo szybko i sprawnie. W sklepie było czysto, nie brakowało żadnych produktów. Kolejka do kasy też nie była długa, ale już samo skorzystanie z kasy samoobsługowej tym razem nie było komfortowe. Otwarte wszystkie kasy samoobsługowe powodują, że jest przy nich ścisk, a tym samym nie zachowana jest bezpieczna odległość. Nie uzyskałem też żadnej pomocy ze strony personelu, gdy zgłosiłem, że nie mogę zeskanować ceny na koperek. Pani z obsługi wskazała tylko, że skoro kod nie działa, to trzeba go samodzielnie wbić. Tyle, że cyferki z kodu były tak małe, że by je odczytać, trzeba by było użyć lupy. Pani nie wyraziła żadnej chęci, by mi pomóc, musiałem więc produkt odłożyć i zrezygnować z zakupu. I tak się zastanawiam, gdzie się nagle podziała tak szeroko reklamowana w Kauflandzie pomoc i uprzejmość dla klienta? Tym razem zakupy w Kauflandzie oceniam negatywnie!

To mój ulubiony market w Łódzi

Uwielbiam robić zakupy w tym miejscu. Jest czyste i schludne, pracownicy mili i pomocni, półki bogate w przeróżny asortyment. W sklepie można dostać dużo wegańskich produktów, co jest dla mnie ogromną zaletą. Miejsce to dysponuje ogromnym parkingiem. W najbliższej okolicy znajduje się myjna, drogerie, sklepy rtv i agd itp.

Obsługa bez maski

W dniu dzisiejszym na stoisku warzywnym Pani wykladala i wazyla że sciagnieta maseczka. Karygodne Tak nie dbać o swoje I nasze zdrowie.

cena przy kasie niezgodna z ceną na półce

W tym sklepie występuje odwieczny problem z niezgodnością ceny na półce (niższa) z ceną jaka płaci się przy kasie(wyższa). Notoryczne wprowadzanie klientów w błąd mieszając na jednej półce produkt w promocji z tymi w standardowej cenie.

Najlepszy sklep

Polecam serdecznie sklep Kaufland w Krośnie. Wysoka jakość obsługi klienta, świetne doradztwo, liczne promocje, sklep czysty, towar dobrze wyeksponowany.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.67 )

E Leclerc

(3.37 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem