Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.68 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (8205)

Ciągle nie czynne ...

Ciągle nie czynne kasy, do których stoją długie kolejki, ale najgorszy jest dział mięsny, niemiła obsługa, po południu nie wykładają towaru, a nie wszyscy mogą zrobić zakupy rano. Nie aktualne ceny towarów.

Dużo tanio i ...

Dużo tanio i większy wybór produktów

Sklep ładny duży ...

Sklep ładny duży dobrze wyposażony jedzenie zawsze świeże obsługa miła chociaż zdarzają się wyjątki iż sprzedawca wygląda jak by był tam za kare

Sprawna i szybka ...

Sprawna i szybka obsługa. Dobrze zaopatrzony sklep. Bogaty asortyment. Schludnie i czysto.

Wszystko na swoim ...

Wszystko na swoim miejscu. Czysto i personel bardzo pomocny. Ceny bardzo dobre.

Placówka zadbana, czysta, ...

Placówka zadbana, czysta, wszystko zawsze na miejscu, promocje uwzględnione, ceny obecne, nie ma się do czego przyczepić jedynie mogliby zastanowić się nad zatrudnieniem 2-3 osób więcej aby odciążyć niektóre osoby. Warto też zwrócić uwagę na wystrój na wejściu żeby zachęcić klientów do zakupów, punkt informacyjny jest delikatnie przestarzały względem innych placówek.

Podczas codziennych zakupów ...

Podczas codziennych zakupów pytałem o konkretny produkt na promocji na informacji, uzyskałem informacje pani była kompetentna i miła, natomiast gdy dotarłem do kasy, pani która mnie obsługiwała była dosyć opryskliwa ze względu na to, że karta nie chciała się odczytać i było przeprowadzone kilka prób dokonania płatności natomiast podczas kasowania była tak szybka, że nie nadarzalem pakować rzeczy i prawie moje zakupy wylądowały przez nią na ziemi, powinna dostać pouczenie od dyrektora sklepu.

Jak dla mnie ...

Jak dla mnie porażka pod względem jakości obsługi. Jestem ciężarna i wielokrotnie odsyłano mnie do innej kasy, pomimo mojego stanu bo Pani ekspedientka juz musiała odejść i zamknąć kasę. W ogóle porażką jest ze brak jest kas z pierwszeństwem dla ciężarnych i niepełnosprawnych. Druga kwestia to nie ściąganie cen promocyjnych po ich zakończeniu. Wielokrotnie zostałam wprowadzona w błąd przy kupowaniu.

Brak cenowek ...

Brak cenowek przy produkcie , inna cena przy propdukcie - inna przy kasie . jakosc warzyw - słaba byly przedojrzałe - zółte . Obsługa fajna - miła pani przywitała - porzegnała.

Rozkład produktów przemyślany, ...

Rozkład produktów przemyślany, wybór duży. Obsługa dosyć nieuprzejma-pani poproszona o pomoc odmówiła powołując się na rozładunek palety w innym dziale. Pani przy kasie również nie była miła, resztę która wydała nieudolnie rzuciła na podstawkę.

Na samym początku ...

Na samym początku - brak dostępnych koszyków zakupowych, konieczne było pójście w stronę kas aby go wziąć. Jak na tak obszerny sklep to panował względny porządek, a pracownicy reagowali na potrzeby klienta. Obsługa przy kasach samoobsługowych również miła i pomocna. Uwagę zwróciła pani z stoiska mięsnego, której zły humor niestety był zbyt bardzo widoczny. Jedynie na co wróciłbym uwagę to aby dbano o przetransportowanie zalegających koszyków przy kasach pod drzwi wejściowe i uruchomienie większej ilości kas, gdyż przy sklepie o takiej powierzchni 3 kasy w godzinach wieczornych to trochę mało, nie wszyscy korzystają z samoobsługi.

Przy wejściu do ...

Przy wejściu do sklepu brak koszy zakupowych, po moim pytaniu o kosze zostały dostarczone. Na stoisku z warzywami i owocami panował względny porządek, było czysto i warzywa poukładane były w pojemnikach. Ceny widoczne, czytelne, umieszczone przy asortymencie. Miedzy regałami w sklepie porozkładane były opakowania z towarem, co utrudniało przemieszczanie się z koszem a prawie zupełnie uniemożliwiało wjechanie tam wózkiem na zakupy. Na stoisku mięsnym towar ładnie wyeksponowany, z tym że niektóre kawałki mięsa wyraźnie obeschnięte. Obsługa ubrana w stroje służbowe, założone rękawiczki na obu rękach.

Super, szybko sprawnie ...

Super, szybko sprawnie i pełen asortyment do wyboru, np owoce morza" raki" bardzo dobre polecam również owoce egzotyczne gruszki nashi czy pitahaje, smacznego

Obsługa mało sympatyczna

Sporo towaru po terminie obsługa nie jest pomocna. Zdarza się brud i nieład na Polkach

Sklep słaby.

W gazetce promocja na artykuł, którego nie było wystawionego w sklepie. Natomiast personel nie posiadał żadnej informacji o tym produkcie lub jego dostępności - szukał produktu między regałami. Dodatkowy minus - brak możliwości płacenia BLIK-iem.

gorsza obsługa kasowa

Pomimo mojej sympatii do tego marketu, muszę przyznać, że obsługa kasowa jest coraz gorsza. W piątek popołudniu i sobotę przed południem jest zawsze największy ruch, a w sklepie otwarte tylko 2 kasy z obsługą, a reszta to kasy samoobsługowe. OK, jest ich teraz sporo, natomiast tylko jeden pracownik pomaga w przypadku błędów na kasie, akceptacji produktów +18 etc. Gdyby jeszcze pracownik odpowiedzialny za te kwestie robił to sprawnie, to nie miałabym powodu do irytacji. Wiem, że są teraz braki w personelu, czas urlopów i tak dalej. Natomiast widząc, że czterech czy pięciu klientów czeka na pomoc, mając zawieszone kasy, a pani z obsługi dyskutuje z inną pracownicą na temat urlopu, paznokci i innych bzdetów, to szlag człowieka trafia. Takie sytuacje zdarzają się niestety coraz częściej w tej placówce i z coraz większą niechęcią robię tu zakupy.

Kolejny raz niemiła obsługa

Szanowni, kolejny raz spotkałem się nieprofesjonalną i niemiłą obsługą ze strony jednej z kasjerek w sklepie Kaufland w Bełchatowie. Pracownica obsługująca kasy samoobsługowe odchodzi ze stanowiska i pozostawia klientów co powoduje, że część rezygnuje, a część musi czekać , aż łaskawie powróci. Zdarzenie 28.07.2021 w godz. pomiędzy 18:00 - 19:00. Negatywne jest to, że ta sama pracownica (wcześniejsze zdarzenie - nie pamiętam daty) ruga klientów czy reklamówka jest do skasowania (klient grzecznie odpowiada, że to jego). Jest to Pani około 50 lat szczupła. Nie zna słowa przepraszam i podstaw kultury osobistej.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Carrefour

(3.10 )

E.Leclerc

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem