KFC

( 1.84 )

Opinie (3542)

Lokal z niewykorzystanym ...

Lokal z niewykorzystanym potencjałem. Bardzo ładny lokal, lecz niestety ogromnym minusem jest tutaj czystość. Wózek z mopem na środku sali konsumpcyjnej. Stoliki nie były sprzątnięte z resztek jedzenia, paragonów. Większość stolików była niedostępnych dla gości, ponieważ było blisko do zamknięcia restauracji i obsługa już ustawiła krzesła na stoliki. Ogromnym minusem był zapach w restauracji. Od samego wejścia do restauracji zapach był nie do zniesienia i nakłaniał do jak najszybszego wyjścia. Obsługa była na dostatecznym poziomie, jednak można by poprawić zaangażowanie pracowników w utrzymanie porządku.

Żenada !!!!! rozwój ...

Żenada !!!!! rozwój placówki ma strzałkę nie w tą stronę. Jak go obsługiwali ludzie było do zniesienia. Teraz to wygląda tak jak by rządziła "sztuczna inteliganca". Jedzenie to jedzenie, stripsy w panierce z kości z kurczaka to to samo co frytki z majonezem. Miał być ziemniak jest, miał być kurczak jest. Abstrahując, że ludzie to przyrządzali tak jak trzeba i w 5 min z a nie 2h.

Restauracja w dobrej ...

Restauracja w dobrej lokalizacji co sprawia że posiadają spory ruch co przekłada się na czystość miejsca ,która nie była zadowalająca, stoły były nie przetarte a na ziemi leżały papierki i resztki jedzenia, obsługa uśmiechnięta, zaproponowano mi rozszerzenia do zamówienia. Jedzenie dobrze przygotowane, kompletne bez zastrzeżeń, czas obsługi również zadowalający jednak byłem tam poza godzinami szczytu.

Lód do dolewki ...

Lód do dolewki nie działa, zero pomocy ze strony pracownika

Formulaż kontaktowy na ...

Formulaż kontaktowy na stronie www odrzuca skargi i negatywne opinie. Nie da się zaskarżyć przeterminowanych sałatek w dostawie z Magnolia Park, ani surowych kurczaków na wynos w Pasażu Grunwaldzkich

Dziadostwo zero poszanowania ...

Dziadostwo zero poszanowania klienta czas oczekiwania to już jakaś kpina zamówienie godz 20,20 przewidywany czas dostawy 21,15 godzina 22,30 brak dostawy. Walcie się KFC

Szkoda ze nie ...

Szkoda ze nie można załączyć zdjęcia. Skąd macie to mięso? Skrzydełka od wróbli?

W dniu 23 ...

W dniu 23 kwietnia składałem zamówienie na dwa zestawy Grander box, zestaw dziecięcy oraz kubełek 11/11 na wynos. Zamówienie zostało uszczuplone o dwa Grandery. Nr paragonu 47661

Witam, infolinia nic nie ...

Witam, infolinia nic nie wnosi. Cały zespół jest niekompetentny i nie potrafi poradzić sobie ze zwykłą sytuacją, kiedy do klienta nie dojeżdża jedzenie. W tej chwili jako klient nie otrzymałem ani pełnego zamówienia, ani zwrotu śmiesznych 50zl. Do działu reklamacji próbowałem dodzwonić się 15minut, po czym wielce Pan nie chciał przedstawić się pełnym imieniem i nazwiskiem, najwyraźniej nie zna polskiego prawa jakie u nas obowiązuje, oczywiście nie wykazał również chęci pomocy. Nie pozdrawiam 22.04.2021r. 21;55

Dramat. Personel w ...

Dramat. Personel w KFC Płońsk po raz kolejny bardzo niekompetentny, nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytania. Nie przygotowują posiłku zgodnie z zamówieniem.

W dniu 9.04.2022 ...

W dniu 9.04.2022 w lokalu KFC na Dworcu Głównym we Wrocławiu w wyniku pośpiechu i roztrzepania pozostawiłem plecak wraz z całą osobistą zawartością oraz elektroniką w lokalu. Gdy tylko się zorientowałem, napisałem wiadomość do oddziału z nadzieją, że być może ktoś z pracowników go odnalazł. Tak własnie się stało! Odpisał na maila pracownik KFC, że osobiście znalazł plecak, dokłądnie go opisując. W wiadomości mailowej przekazał, że zaniósł go na pracownicze zaplecze i plecak oczekuje na mój odbiór. Jeszcze tego samego dnia, zwolniłem się z pracy i od razu pojechałem po niego. Na miejscu okazało się, że ten sam chłopak, który się ze mną się kontaktował, nie może już plecaka znaleźć na zapleczu KFC. Ktoś z pracowników przywłaszczył sobie moją własność. Pytał pracowników innej zmiany, jednak nikt nie przyznał się do jego zabrania. Oczywiście dotrzegam w całej sytuacji swoją winę zgubienia bagażu, jednak, gdy został on odnaleziony i pozostawiony w "bezpieczne miejsce w KFC" liczyłem, że mam szczęście i już pracownik KFC go nie ukradnie! Było to już bezprawne i działanie z premedytacją.

Restauracja na dworcu. ...

Restauracja na dworcu. Dramat! Ekspedienta nigdy nie ma na stanowisku. Chodzą po tyłach, rozmawiają, klienta nie widział - bo przecież są samoobsługowe kioski. Pan Maciej wiedzie prym w graniu na zwłokę. Śnięty panie, pracuje pan na dworcu - proszę o ciut zaangażowania i profesjonalizmu...

Słaba jakość obsługi. ...

Słaba jakość obsługi. Panie z 'kółka wzajemnej adoracji' pracujące w tym miejscu, w głębokim poważaniu mają klienta. Usuwają zamówienia przed ich realizacją, nie zachowują podstawowych zasad higieny w trakcie pakowania zamówienia (dotykanie ekranu, pieniędzy i kasy fiskalnej i spadających frytek z tacki w dokładnie takiej kolejności bez mycia rąķ), na pytania odpowiadają lekceważąco albo wcale. Nie polecam tego miejsca. Pracownicy na prawdę psują wizerunek tego miejsca. A mogłoby być tak, jak w każdej sieciówce, czyli na równym poziomie i z uśmiechem. Korzystam z usług kfc w całej Polce i za granicą i nigdzie nie spotkałam się z tak rażącym brakiem szacunku do swojej pracy.

Super szybka obsługa, ...

Super szybka obsługa, tylko zapłaciłam i już od razu wręczono mi kubełek. Nigdy tak szybko nie dostałam jedzenia.

Świetny lokal ze ...

Świetny lokal ze świetnym jedzeniem! Obsługa zawsze bardzo miła! Duże porcje w przystępnych cenach. Pysznie. Kurczak zawsze świeży. Polecam. Ma długie godziny otwarcia, w weekendy nawet prawie całodobowo.

Starsznie niemiła ,agresywna ...

Starsznie niemiła ,agresywna i arogancka pani sprzątająca pracownica kfc , krzycząca na mnie przy dwójce dzieci z powodu postanowionego wózka dla dziecka przy stoliku . Sytuacja taka nigdy nie powinna mieć miejsca , córka była tak wystraszona ,ze nie chciała dokończyć jedzenia .

Długi czas oczekiwania ...

Długi czas oczekiwania na odebranie telefonu przez konsultanta a jak odebrał po 20 min był bardzo nieprzyjemny

Odwiedzałeś ostatnio KFC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.72 )

Burger King

(3.62 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem