Mila

( 1.56 )

Mila to sieć supermarketów, która od 25 lat funkcjonuje na lokalnych rynkach. Marka pragnie, aby zakupy były wizytą sąsiedzką w dobrym i zaufanym sklepie. Hasło marki brzmi: „Zakupy, aż miło!” i jest ono realizowane przez dostosowanie się do klienta pod względem asortymentu. W sklepach można znaleźć świeże warzywa, owoce, wędliny, sery oraz ciasta. Pieczywo wypiekane jest na miejscu ze świeżego ciasta. Marką własną firmy jest „Smak Tradycji” oferujący wysokiej jakości wędliny. Sklepy znajdują się głównie w województwach: kujawsko-pomorskim, mazowieckim, łódzkim, lubuskim, wielkopolskim, świętokrzyskim oraz śląskim.

Opinie (320)

Tragedia!!!

Kiedyś do tego sklepu chciało się wchodzić. Teraz od jakiegoś czasu jest tam bałagan , żeby nie powiedzieć syf!!! Od wejścia brudna podłoga, co nie zachęca do robienia dalszych zakupów. Ceny od jakiegoś czasu są niższe co nie zmienia faktu iż idąc do kasy okazuje się że weszła zupełnie inna, droższa cena. Dzwoniąc na biuro nikt nie reaguje , przez co robi się kolejka. Masakra !!! Do niedawna wszystko grało, strasznie pogorszył się stan sklepu.

Mila- zakupy aż miło :)

Miła, chętna do pomocy obsługa, duży wybór produktów, to cechy, które charakteryzują ten sklep :) Mila- zakupy, aż miło :)

Kolejka

Weszłam po wodę wzięłam butelkę i podeszłam do kasy . Przeraziłam się byłam 9 w kolejce tym bardziej że przede mną były duże koszyki zakupów. Poprosiłam panią kasjerkę by poprosiła druga kasjerkę na kasę . Odpowiedziała stanowczo że nie bo kasjerka jest zajęta na zapleczu . Odniosłam wodę na półkę i wyszłam ze sklepu .

Zepsute mięso

Kupiłam w mili mięso mielone w pudełku,po powrocie do domu zauważyłam że mięso jest sine a data ważności była jeszcze kilka dni. Niestety to nie pierwszy raz,jak trafiam na zepsute mięso, kupując wędliny z lady po jednym dniu są śliskie i nadają się do wyrzucenia. Sytuacja podobna ma miejsce na stanowisku z warzywami i owocami, banany często są aż czarne, latają muszki, przecenione aby się pozbyć. Zniechęciłam się do zakupów w tym sklepie,a napewno odradzam zakup wędlin czy mięsa. Mam na myśli większość Mili w Inowrocławiu, niestety tylko jedna była na liście.

Syf i smrut

Jeszcze tak brzydkiego sklepu nie widziałam . Bałagan na półkach , dosłownie . Totalny brak ceny albo ceny że starych promocji. Po wejściu do sklepu czuć zapach zepsutego mięsa . Obsługa obojętna na klientów. Jedna kasa otwarta . Pani kasjerka nie reaguje gdy ktoś poprosi o otworzenie drugiej kasy .

Tragedia obsluga ..

Mieszkam w Kostrzynie nad Odra i korzystalem do wczorajszego dnia. Mila przy ul.Kosciuszki obsluga na miesnym katastrofa panie za kare tam pracuja niemile wulgarne sa i niemile.Poprostu jak taki fajny sklep moze na to sobie pozwolic ...Ps nastepnym razem nagram na kamere i pokazemy jak to wyglada nieludzkie jest to ze wlasciciele mila chyba sie tym nie zainteresują dlatego publicznie trzeba pokazac kto tu pracuje.Nie polecam tego Marketu bynajmniej tu.

Tragedia!!!!!!!!!

Dzisiejsza wizyta w sklepie skłoniła mnie do napisania tej opinii.W porannych godzinach widziałam jak agresywna klientka wjeżdżała wòzkiem w osobę przed sobą,nie zachował odstępu ,nie miała maseczki była agresywna kobieta przednia zwracała jej uwagę zastawiała się w wòzkiem, bez skutecznie ,kobieta prosiła o pomoc pracowinkòw sklepu. Bez skutku zaczeła wołać policję ,kierownika sklepu Agresorka był co raz bardziej natarczywa waliła wòzkiem w kobietę a ekspedientki Nic. A Pani kierownik nic na to nawet nie wyszła z zaplecza . A powinna wyjść i zwròcić Uwagę i uspokoić sytuację lub wezwać policje na tą kobietę. To nie wszystko zacznę od stoiska z pieczywem i ciastami pracownicy skupiają się na podjadaniu ciast i oblizywaniu noży po przekrojeniu ciasta, jak to zobaczyłam to oniemiałam i ciast już tam nie kupuję. Oczywiście kupujący biorą i przebierają bułki gołymi rękami a pani sprzedawczyni patrzy i nie zwraca uwagi. Stoisko z mięsem polecam zwiedzić wieczorem jak panie układają w ladach mięso i myją lady brudnymi szmatami i pryskają płynem na szyby i na mięso i wędliny. OGÒLNY BRUD I ZANIEDBANY SKLEP I MOLE W MĄKACH I FRUWAJĄCE PO CAŁYM SKLEPIE A W KASACH PANIE NA WIECZNYM WŁOSKIM STRAJKU POWOLNE NIE ZNAJĄCE KODÒW PRODKTÒW.CHODZE DO TEGO SKLEP TYLKO W OSTATECZNOŚCI BO TO JEST NAJGORSZY SKLEP W PŁOCKU.

Porażka, masakra

Od jakiegoś czasu mieszkam w okolicy tego sklepu. Z powodu koronowirusa staram się robic zakupy jak najbliżej domu a to spowodowało, że stałem się kilka razy klientem tego sklepu. To co piszę to zebrane spostrzeżenia dotyczace kilku wizyt w tym sklepie. Rozumiem, że w ramach integracji osób niepełnosprawnych, obniżenia kosztów ze wzgledu na dotacje z PFON itp itd zatrudniane są osoby z pewnymi niedoskonałościami ale mimo wszystko, mimo zwracanych Kierownictwu sklepu oraz obsługujacym uwag dłubanie w nosie i spradzanie wydobytych skarbów przez panią kasjerkę podczas tzw "kasowania towaru" to przesada, do tego w przypadku zadania pytania o jakiś produkt obsługa uśmiecha się i mówi że z pytaniami do Kierownictwa. Pracownicy sklepu stworzyli atmosferę PRL znaną filmów Barei, która zniechęca do zakupów.

Masakra

Brud Wszedzie w zakamarkach za lodowkami przy mrozonkach sprzedawane produkty po terminie ważności majonezy czekolady zmazuja daty ważności zmywaczem. Pytajac o date mówią,ze taka partia juz przyjechała..Kierowniczka wyrzywa sie na pracownicach wiecznie slychac krzyki z magazynu.Gdy na nabiale zapytalam pania o cos to mi odburkla i mowila cos pod nosem pytajac pracownice byla to pani kierownik to jest niedopuszczalne olewa klientów strzela na nich miny,a wymaga od pracownic bycia milym gdzie psuje im caly dzien i uprzykrza.nie polecam .

Bardzo dobra obsługa.

Po mniejsze zakupy można tam chodzić,jest niewiele klientów.Jedynie brak niektórych marek i produktów.Ogólnie tylko mają zbyt wysokie ceny np.w porównaniu z Biedronką.Więcej promocji by się przydało takich lepszych.Dobra i szybka obsługa przy kasie,byłam zadowolona.

Dobrze.

W sklepie przed wejściem płyn do dezynfekcji rak i rękawiczki. Klient może używać tylko duże wózki. Dla mnie i wielu klientów to kłopot bo robię małe zakupy i muszę brać wielki wózek. Dodatkowo dużym wózkiem ciężko jest manewrować, bo w sklepie stoją dodatkowe sterty towaru. Na stoisku z warzywami i owocami nieco brudno. Stoiska mięsno- wędliniarskiego nie polecam, często produkty są nieświeże.

Obsługa

Cóż można powiedzieć ... Bardzo żle są obsługiwane starsze osoby przez tzw. młodzież. Zero kultury osobistej za to arogancji za dużo. Aż nie chce się tam robić zakupów. Jeśli ktoś nie chce pracować proszę go zwolnić. Nie ma pracownika z niewolnika... Pomijam takie fakty , gdzie kupując cebulę na paragonie widnieje papryka. Różnice w cenie bardzo duże. Kupowałam ciasteczka, cena na półce 11.99 A na paragonie 19.99. Trzeba sprawdzać przy kasie... Panie kasjerki nie przepraszają... szok....

Obsługa

Bardzo niesympatyczna obsługa. Ceny inne na półkach i przy kasie. Na taki zarzut młoda kasjerka rzucą się do starszej osoby w sposób bardzo naganny... Radzę zmienić personel, bo w ten sposób tracicie klientów, których i tak już ubywa.

Odwiedzałeś ostatnio Mila?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.48 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że zima to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem