Lewiatan

( 3.43 )

Lewiatan jest polską siecią handlową, która zrzesza kupców prowadzących działalność handlową. Powstała ona w 1994 roku. Celem marki jest stworzenie zintegrowanej, detalicznej sieci handlowej w Polsce, dzięki czemu możliwa będzie ochrona jej uczestników przed konkurencją. Lewiatan posiada ponad 3 200 placówek i dąży do dalszego rozwoju. Sieć handlowa Lewiatan zrzesza kupców na sadzie franszyzy udostępniając swoim partnerom znaki towarowe, pomoc techniczną oraz niezbędną wiedzę.

Opinie (2602)

Tragedia!!! Ceny nie ...

Tragedia!!! Ceny nie zgodne z etykietami na pułkach. Po zrobionych zakupach i sprawdzeniu paragonu wróciłem się do opryskliwej kasjerki, która zamiast zrobić zwrot różnicy powiedziała, że Lewiatan posiada prawo do anulowania takich zakupów. Nie polecam i przestrzegam!!!

W sklepie panował ...

W sklepie panował porządek i było czysto. Ekspozycja towarów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Pracownik chętnie pomógł mi wyborze produktu, o który zapytałem. Kasjer obsłużył mnie szybko i sprawnie. Chętnie polecę sklep rodzinie i znajomym.

Bardzo miła obsługa ...

Bardzo miła obsługa klienta, wędliny i mieso zawsze świeże. Warzywa oraz owoce dobrej jakości.

Sklep czysty zatowarowany ...

Sklep czysty zatowarowany bardzo dobrze, sprzedawca schludnie ubrany i miły,pomocny przy wyborze towaru standard obsługi w pełni zachowany .Zachęcam do zakupów w tym sklepie.

Sklep dobrze zaopatrzony. ...

Sklep dobrze zaopatrzony. Duży wybór asortymentu na półkach. Bardzo miły kasjer, który do każdego klienta podchodzi z uśmiechem i dowcipem.

Tak sobie.

Mam ten sklep u siebie na wsi. Myślę że sieć lewiatan zbyt słabo kontroluje to co sie dzieje w ich sklepach franczyzowwych

OK

Bardzo dobrej jakości produkty marki własnej.

Słabo.

Niestety dość często spotkałam się z nieświeżym towarem i naburmuszona obsługa . Średnio polecam.

Bardzo przeciętnie.

Sklepy nie remontowane, często brudno, personel nie przestrzega zasad higieny

Rewelacja!

Ciekawe artykuły w asortymencie, bardzo miłe panie z obsługi (w 2 sklepach).

Średnio.

Sklepy się bardzo różnią między sobą, wszystko zależy od lokalizacji i tego, kto go danego Lewiatana prowadzi. Np. Lewiatan w ATUT Węgrzce jest najgorszym sklepem, w jakim byłam, obsługa jest beznadziejna, nie używa masek, ignoruje klientów, a czasami się z nimi kłóci. W Łuczycach z kolei jest całkiem sympatycznie, choć czasami długie dyskusje ze znajomymi przy wędlinach uniemożliwiają zakup, bo nie mam czasu czekać, aż panie omówią swoje sprawy.

Bardzo słabo.

Panie zawsze w brudnych, pomiętych, starych, wytartych fartuchach. Jakość obsługi jak w latach 80-tych. Ceny wysokie. Brak promocji. W niektórych sklepach jest ochroniarz, to dopiero cuda się tam dzieją. Biega za klientami, którzy przy wejściu nie wzięli koszyka. Zdarza się, że podejrzewa o kradzież i robi sceny w sklepie, a nie ma racji. Strach wchodzić, do niektórych sklepów.

Rewelacja!

Bardzo przemiła obsługa i świeży towar

Super!

Dlaczego Lewiatan ma u mnie piątkę, ponieważ tutaj robię na co dzień zakupy i kupuję marki własne Lewiatan, z których bardzo jestem zadowolona i ma fajne akcje promocyjne z maskotkami w niewygórowanej cenie w odróżnieniu od Biedronki.

Odwiedzałeś ostatnio Lewiatan?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem