GIANT

( 0.50 )

Opinie (3)

Potwierdzam opinię poprzednika

Potwierdzam opinię poprzednika, płacąc za projekt miałam nadzieję że otrzymam projekt- otrzymałam wizualizację. Po moich pytaniach o rzuty i wymiary otrzymałam odpowiedź że skoro się upieram to mi je prześlą (nie przesłali). Wszystkie podłączenia musiałam sama zaprojektować gdzie co i jak- a przecież zapłaciłam 500zł za PROJEKT!!! dodatkowo zastanawiam się co z ilością płytek- Pani "architekt" podałam wymiary bez posadzek i tynków, i bez ścianki którą okazało się że Pani zaprojektowała. 5 lat temu również miałam problemy i przeboje z Giantem i wtedy obiecałam sobie że nasze drogi już nigdy się nie zejdą, jednak po zapewnieniu że dzisiejszy "giant" to już zupełnie inna firma postanowiłam znowu spróbować i znowu kicha. Nigdy nigdy i nigdy więcej.

No cóż

No cóż, salon robi dobre wrażenie - dużo różnych rodzajów płytek, spora powierzchnia - to atuty. Natomiast mnie spotkało kilka niemiłych doświadczeń i to co szokujące dla mnie w kwestiach podstawowych. Po pierwsze projekt który jest "gratis" (cena płytek uwzględnia ten gratis z sowitą nawiązką)- najpierw Giant skasował całą kwotę za zamówienie które dostarczył w części (tłumaczenie że wszystko po ich stronie było ok, tylko poddostawca zawinił) - 2 tyg opóźnienia, potem jako przysłowiowa wisienka na torcie okazało się że projektantka łazienki (Architekt) przy zamówieniu płytek pominęła jedną ścianę (drobne 60 płytek) - 4 kolejne tygodnie opóźnienia. Płytkarza szlag trafił, a w związku z tym że miałem z nim podpisaną umowę i nie dostarczyłem materiału - musiałem mu zapłacić za całość pracy. Ale to jeszcze nie koniec. Firma Giant, uważa że to że oczekiwanie że obie dodatkowe dostawy (nie z mojej winy) będą zrealizowane na koszt firmy, to "próba wyłudzenia pieniędzy" (tak określiła to kierowniczka, Pani Izabela). Nie dość tego, zarzuciła mi że sam jestem sobie winien i powiedziala że projekt jest za darmo żeby klienci przychodzili, natomiast nie ma on żadnej wartości. Mówiła również wiele innych "ciekawych " rzeczy, które w połączeniu z tym co powyżej skłaniają do jednej konkluzji: Jeśli jesteś gotów wydać spore pieniądze na płytki, ale spodziewasz się za to profesjonalnego podejścia to OMIJAJ GIANTA SZEROKIM ŁUKIEM. Firma ma nieformalną zasadę którą stosuje wobec Klientów - płaći nie dyskutuj. Co ciekawe, kiedyś ten sklep funkcjonował inaczej ale było to wiele lat temu i właściwie tylko dlatego że kiedyś byłem z nich zadowolony zdecydowałem się na zamówienie tam płytek. Moim zdaniem w kontekście jakości pbsługi klienta i profesjonalizmu, Giant jest na końcu stawki w Wielkopolsce. Płytki dobrej jakości - to prawda, ale jeśli zamówimy je przez internet to dostaniemy to samo ( tylko że za ok 40% mniej pieniędzy). Strzeżcie się Gianta i jego projektów!

Wybór płytek ceramicznych to trudna sprawa

Wybór płytek ceramicznych to trudna sprawa. Chcąc mieć wybór należy wybrać duże centrum ceramiczne postawiliśmy na dwa centra „GIANT” i „TERRANO”. Giant to duże centrum oferujące wyroby ceramiczne. Przed sklepem sporych rozmiarów parking oraz podjazdy do części magazynowej. Powierzchnia wystawiennicza robi wrażenie. Wszędzie czysto i pachnąco. Na stojakach ekspozycje płytek. Boksy z aranżacją. Łatwo dostępne katalogi tak płytek jak i aranżacji wnętrz. Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo grzeczna używająca zwrotów grzecznościowych, pomocna w wyborze towaru, chętna do rozmowy i pomocy. Dodatkową zaletą Rego centrum jest niewątpliwie to, że oprócz płytek ceramicznych oferuje swoim klientom armaturę, wanny, kabiny prysznicowe, meble łazienkowe oraz akcesoria. Duży plus za to, że sklep jest czynny również w niedziele. Ceny niestety nie należą do najniższych nawet gdy towar jest w promocji. No ale za jakość trzeba niestety płacić. A muszę powiedzieć że towar w Giancie jest najwyższej jakości.

Odwiedzałeś ostatnio GIANT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

e-lazienki

(0.50 )

INTECH

(4.50 )

Art-Dom

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem