4pet

( 3.50 )

Opinie (4)

Moja obserwacja dotyczy sklepu zoologicznego 4pet

Moja obserwacja dotyczy sklepu zoologicznego 4pet mieszczącego się w centrum handlowym Krokus w Krakowie. Zostałem dziś dobrze obsłużony - sam niezbyt znam się na artykułach dla zwierząt, ale sprzedawca doradził mi. Jak się okazało - bardzo dobrze, mój pupil jest bardzo zadowolony z zakupu :) Myślę, że można polecić ten sklep.

Do sklepu wszedłem po karmę dla kota

Do sklepu wszedłem po karmę dla kota. Sklep ma bogaty asortyment jeśli chodzi o tego typu towar - jest kilka wielkości (pojemności), co pozwala na zaopatrzenie się w dogodne dla siebie produkty. Powierzchnia na zewnątrz i wewnątrz sklepu była czysta, w sklepie panował przyjemny zapach mimo obecności wielu zwierząt. Obsługująca pani była bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Nawiązała nawet krótką rozmowę o zwierzaku, dla którego kupowałem karmę. Całość obsługi przebiegła szybko i sprawnie. Zakupy w tym sklepie są przyjemnością również ze względu na niskie ceny - czasami nawet do 30% niższej niż w innych sklepach

Zajrzałam ponieważ od dłuższego czasu zastanawiam się nad

Zajrzałam ponieważ od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem jakiegoś niedużego pupilka. Sklep jest czysty i schludny, co mnie zaskoczyło, nie wyczułam zapachu charakterystycznego w innych sklepach zoologicznych. Zwróciłam uwagę na zwierzątka przebywające w akwariach, wyglądały na zadbane i odżywione. Obsługująca mnie pani cechowała się dużą wiedzą i zaangażowaniem w pracę ze zwierzątkami, dokładnie przedstawiła mi wymagania poszczególnych zwierząt a także zasady ich oswajania oraz żywienia. Podczas naszej rozmowy w sklepie pojawiło się kilkoro dzieci, sprzedawczyni przeprosiła mnie i uprzejmie zwróciła im uwagę by nie stukały w akwaria. Mimo iż jeszcze nie zdecydowałam się na żaden zakup, jestem bardzo zadowolona z wizyty w sklepie, ponieważ otrzymałam tam wszystkie niezbędne informacje.

Sklep który dzisiaj wziąłem pod lupę to metrażowo niewielka

Sklep który dzisiaj wziąłem pod lupę to metrażowo niewielka placówka. Niewielka a jednak wchodząc do niej niewiele można dostrzec gdyż dwa kroki od wejścia stoi szeroka na około trzy metry ścianka z towarami dla naszych czworonożnych przyjaciół a mianowicie psów i kotów. Jednak jeszcze przed tą zasłaniającą wszystko inne ścianką obejrzałem się w lewo i prawo. Na lewo piękne około trzystu litrowe akwarium ładnie udekorowane z bujną roślinnością, zachęcające klienta do założenia swojego skrawka podwodnego świata. Z drugiej strony niestety mniej zachęcający do wejścia widok a mianowicie pani kasjerka siedząca w miejscu w którym powinien stać klient chcący zapłacić za towar zajęta jedzeniem wafelka. Po takim występie pani kasjerki miałem ochotę wyjść ze sklepu, gdyż nawet chcąc coś kupić nie mam jak podejść pod kasę, przełamałem się jednak i udałem się sprawdzić, co znajduję się za tajemniczą ścianą z psimi i kocimi karmami. Za wspomnianą ścianą zobaczyłem cały świat akwarystyki i widząc to uznałem że ryby znajdujące się w opisanym przeze mnie wyżej akwarium miały sporo ale to naprawdę sporo szczęścia. Akwaria z rybami były brudne, z mnóstwem zacieków oraz co zdziwiło mnie najbardziej bez jakiegokolwiek podłoża. Towar na półkach niestety nie stał równo w rzędzie jako moim zdaniem powinno to wyglądać w każdym sklepie lecz był poukładany na zasadzie „jeden bliżej, drugi dalej od krawędzi półki” lub jeden leżący na drugim. Po tak przerażającym widoku akwariów i podszedłem do zwierząt w wolierze. Tutaj jednak bez zarzutów zwierzęta w optymalnej wielkości klatkach z dostatkiem jedzenia oraz wody a co najważniejsze w czystych domkach. Po chwili podszedł do mnie pan sprzedawca i zapytał czy może mi w czymś doradzić, akurat tak się składa że jestem zapalonym akwarystą więc porozmawialiśmy sobie o doborze odpowiedniego oświetlenia w akwarium, a pan jak na moje oko wiedział o czym mówi i podzielił się ze mną swoją niewątpliwie sporą wiedzą. Na koniec mojej wizyty porozglądałem się troszeczkę za różnymi preparatami do wody jednak ich ceny przerosły moje oczekiwania i nie kupując nic opuściłem sklep. Podsumowywując: • Jeżeli chodzi o jego wygląd sklepu należałoby go gruntownie przemeblować oraz wyczyścić między innymi akwaria. • Jeżeli chodzi o zachowanie personelu to niestety panu z obsługi nie udało się zatrzeć do końca złego wrażenia jakie już na samym wejściu zrobiła pani kasjerka choć do pana nie mam żadnych zastrzeżeń, gdyż wykazał się wiedzą na tematy zoologiczne i wyszedłem ze sklepu zadowolony tylko i wyłącznie dzięki niemu. Jednak wątpię żebym kiedyś tam coś kupił gdyż uważam że za przedstawienie tak miernej oferty klientom firma życzy sobie za dużo pieniędzy za oferowane produkty.

Odwiedzałeś ostatnio 4pet?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(4.45 )

Kakadu

(3.80 )

Telekarma.pl

(4.83 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem