CBM Test

( 2.17 )

Opinie (10)

ŻENADA

Nie można się dodzwonić , telefony milczą brak kontaktu chyba zbankrutowali.

Bardzo długi czas realizacji płatności za przeprowadzone

Bardzo długi czas realizacji płatności za przeprowadzone badanie. Mija 2,5 miesiąca od zakończenia badania i brak rozliczenia. Nie polecam

Już ponad miesiąc czasu czekam no pomoc odnośnie problemów

Już ponad miesiąc czasu czekam no pomoc odnośnie problemów z logowaniem się do portalu. Jednaże najwidoczniej osoby odpowiedzialne za kontakty z klientami nie mają czasu aby przeczytać meile, gdzie jest wysyłana prośba odnośnie kłopotów właśnie z logowaniem się. Jednakże pomimo tego nadal otrzymuję propozycje zadań a i tak nic nie mogę zrobić, gdyż nie mam możliwości zalogowania się.

Brak kontaktu z portalem oferującym badania metodą

Brak kontaktu z portalem oferującym badania metodą tajemniczy klient. Wysłałem już miesiąc temu prośbę o pomoc w załatwieniu jednego problemu z moim kontem ale jak do tej pory brak jest odpowiedzi. Oczywiście przychodzą nowe propozycje ale co z tego, skoro i tak nie wiem co się dzieje z moim kontem. Dramat. Pomimo kilku pruś brak odpowiedzi.

Zlecają badania tajemniczego klienta lecz nie tylko bo

Zlecają badania tajemniczego klienta lecz nie tylko bo czasami też wysyłają ankiety i to dobrze płatne na maila. Za badania zawsze płacą jednak często trzeba sie troszkę naczekać głównie to okolo 2 miesięczny termin płatności od momentu zakończenia badania. Mają niestety nieciekawą politykę i bardzo pracochłonna . Najpierw ankiety trzeba wypełnic na brudno a potem je wprowadzic do systemu a więc dwa razy trzeba pisać to samo, troszkę to zajmuje czasu a audyty nie są wcale za rewelacyjnie płatne okoklo 30 -35 zł za jeden audyt.Przed audytem przechodzi się jeszcze szkolenie telefoniczne i potem sprawdzają wiedzę dzwoniąc do nas a więc sporo czasu to kosztuje. Powinni lepiej płacic naprawdę i zwracać za dojazd gdy paliwo jest takie drogie.

Zarejestrowałam się tam jako kandydatka na audytora jakiś

Zarejestrowałam się tam jako kandydatka na audytora jakiś czas temu. Strona bardzo przejrzysta, szybko chodzi, nie obciąża komputera. Prawie nic się tam nie dzieje. Zgłosiłam się po rejestracji do jedynego dostępnego badania akurat w mojej okolicy, ale nie otrzymałam odpowiedzi, a moje zgłoszenie długo "wisiało" na stronie (tzn. domyślam się, że po prostu znalazł się ktoś inny). Badań albo nie ma wcale, albo jest bardzo mało i wiadomo - nie wszystkie dla danej osoby. Chciałam jakoś zacząć i pewnego dnia otrzymałam telefon od pani pracującej w tej firmie z propozycją audytu, jednak przedmiot badania był kompletnie niezgodny z moimi zainteresowaniami, w związku z tym podziękowałam i odmówiłam, mówiąc, że jestem otwarta na inne badania w przyszłości. Jednak nic nowego nie ma - ciągle widać te same dostępne badania. Nie ma nic, co by mnie zachęcało do odwiedzin na stronie, toteż robię to rzadko.

Firma konkurencyjna dla firmy Vision Secret Client

Firma konkurencyjna dla firmy Vision Secret Client. Oferuje różne projekty, do których można się zgłosić. Dość często jest tak, że zgłoszenia przyjmowane są na dany miesiąc i osoby się zgłaszają a raptownie projekt znika i nie wiadome jest, czy projekt został przełożony, czy też już został wykonany przez inne osoby. Brak jest także informacji, jak został oceniony wcześniejszy projekt. Takie informacje są bardzo potrzebne osobom, które wykonują takie zadania, gdyż w razie czego nie jest wiadomo, czy popełniło się gdzieś błąd i czego on dotyczył.

Współpracuję z Centrum Badań Marketingowych Test od około

Współpracuję z Centrum Badań Marketingowych Test od około roku i jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. O każdym zleceniu jestem informowana telefonicznie i wówczas jest uzgadniany ze mną termin wykonania badania. Kilka dni później dzwoni do mnie ktoś z firmy i przeprowadza szkolenie, w którym jestem informowana o najważniejszych rzeczach, na które mam zwrócić uwagę podczas badania. Materiały, które dostaję od firmy są bardzo dobrze opracowane, uwzględniające różne mniej typowe sytuacje, które mogą się zdarzyć. Zlecenia są bardzo ciekawe, rozbudowane i nieźle płatne. Minusem jest konieczność wypełniania tej samej ankiety w wersji papierowej i elektronicznej, odsyłania po każdym badaniu ankiety, materiałów zebranych w trakcje audytu i wypełnionych oświadczeń z moimi danymi. Kiepsko działa również komunikacja pomiędzy pracownikami firmy, miałam kilkakrotnie sytuacje, że o tym samym informowały mnie niezależnie od siebie cztery różne osoby, lub dzwoniono do mnie w sprawie przeprowadzenia szkolenia w dniu, w którym, jak informowałam wcześniej, absolutnie nie będę miała możliwości odbycia takiej rozmowy. Szkoda też, że firma nie daje żadnej informacji zwrotnej na temat zlecenia, w rodzaju czy zostało wykonane poprawnie.

Firma prowadząca różne badania marketingowe

Firma prowadząca różne badania marketingowe. Ponad rok temu zapisałem się do nich aby móc brać udział w badaniach. Po około pół roku dostałem wiadomość, że przydzielają mi login i hasło potrzebne do logowania się aby pisać raporty dotyczące przeprowadzonych badań a także poinformowano mnie, że w następnym tygodniu dostanę do realizacji projekt. Jednak do dziś żadnego projektu nie dostałem. Pomimo wielu wysłanych listów droga elektroniczną nie dostałem żadnej informacji. Jest to niepoważne podejście w stosunku do mojej osoby. Jeżeli postanowili, że nie skorzystają z moich usług, to powinni taką informację przesłać. Interesuje mnie, czy tak samo traktują klientów.

Odwiedzałeś ostatnio CBM Test?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

VSC

(3.31 )

InCore Service

(2.00 )

Blue Vision

(4.70 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem