Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: CBM Test
Treść opinii: Współpracuję z Centrum Badań Marketingowych Test od około roku i jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. O każdym zleceniu jestem informowana telefonicznie i wówczas jest uzgadniany ze mną termin wykonania badania. Kilka dni później dzwoni do mnie ktoś z firmy i przeprowadza szkolenie, w którym jestem informowana o najważniejszych rzeczach, na które mam zwrócić uwagę podczas badania. Materiały, które dostaję od firmy są bardzo dobrze opracowane, uwzględniające różne mniej typowe sytuacje, które mogą się zdarzyć. Zlecenia są bardzo ciekawe, rozbudowane i nieźle płatne. Minusem jest konieczność wypełniania tej samej ankiety w wersji papierowej i elektronicznej, odsyłania po każdym badaniu ankiety, materiałów zebranych w trakcje audytu i wypełnionych oświadczeń z moimi danymi. Kiepsko działa również komunikacja pomiędzy pracownikami firmy, miałam kilkakrotnie sytuacje, że o tym samym informowały mnie niezależnie od siebie cztery różne osoby, lub dzwoniono do mnie w sprawie przeprowadzenia szkolenia w dniu, w którym, jak informowałam wcześniej, absolutnie nie będę miała możliwości odbycia takiej rozmowy. Szkoda też, że firma nie daje żadnej informacji zwrotnej na temat zlecenia, w rodzaju czy zostało wykonane poprawnie.