Dive

(2.38)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Na odpowiedz @...
Na odpowiedz @ czekam ponad tydzień, Przypomnienia nie pomagają. Tragiczny kontkat

Klient_k6l8

08.02.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zaniżanie wynagrodzenia za...
Zaniżanie wynagrodzenia za wykonane badania. Problemy z dochodzeniem racji. Bardzo długi czas reakcji na wysyłane maile.

pablo79

13.01.2015

Placówka

Warszawa, Cicha 1/2

Nie zgadzam się (0)
Ciekawi mnie, skąd...
Ciekawi mnie, skąd wiadomo że należy zrobić ankietę. Po zgłoszeniu się do badań termin zaczyna się np. 10 a jeszcze nawet 14 widnieje jako zgłoszenie, pomimo że termin badania mija 16. Jak można zaplanowac sobie dzień, skoro nic nie jest wiadome. Jest tak coraz częściej, gdzie decyzje o przydzieleniu badania wraz z ankietą są podejmowane bardzo późno.

zarejestrowany-uzytkownik

14.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kolejny raz nie...
Kolejny raz nie wiadomo czy będzie się wykonywało ankietę, czy też nie. Aby wziąć udział w badaniu trzeba się zgłosić a potem liczyć na osobę prowadzącą. Niestety, ale to dośc długo trwa i dopiero pod koniec terminu wykonania badania osoba która ma to wykonać dowiaduje się o zleceniu. Niestety, ale jest to bardzo trudne, gdyż wiadomo, że każdy coś planuje wcześniej a nie raptownie ktoś coś zleca i to za pośrednictwem internetu a nie telefonicznie. Porażka.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Będąc Secret Client...
Będąc Secret Client w tej chwili zawsze w terminie otrzymywałem zapłatę za przeprowadzone badania. Niestety, ale od pewnego czasu jest z tym problem. Trzeba się pytać, kiedy zostaną wypłacone pieniądze za badania i zwroty za zakupy. Za każdym razem wina jest zwalana na system. Ciekawe, że tak już jest od dłuższego czasu. Porażka.

zarejestrowany-uzytkownik

22.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na Jakości Obsługi...
Na Jakości Obsługi znalazłam wypowiedź jednej z klientek, która nieco mnie zaskoczyła, więc sama postanowiłam sprawdzić jak ta strona się prezentuje. Otóż okazało się, że pani opisująca stronę nie miała racji. Po wejściu na stronę główną wszystko bardzo łatwo znalazłam. Mniej więcej po pół minucie już wiedziałam co firma oferuje i na czym rzecz polega. Strona jest skonstruowana w dość prosty i przystępny sposób. Wszystkie kategorie (najważniejsze) umieszczone są w menu na samej górze strony. Za ich pomocą można po kolei przejść do podstron za pomocą linków połączonych z kategoriami. Bardzo ładnie jest opisana jest strategia firmy, jak i oferta. Zaskoczyło mnie też to, że na stronie można było nawet znaleźć adres kontaktowy firmy, bo z doświadczenia wiem, że przy tego typu firmach raczej nie można się dowiedzieć gdzie one mają tak naprawdę siedzibę i czy w ogóle istnieją... Przy próbie zalogowania się i rozpoczęcia współpracy w firmą otwiera się nowe okno, które najpierw pokazuje dokładne informacje dotyczące współpracy. Informacje wydaja się być rzetelne i prawdziwe, a przynajmniej konkretne. Powiem szczerze, że trochę mnie zachęciła ta strona i chyba nawet skorzystam z oferty tej firmy i być może w przyszłości zacznę z nią współpracować...

Poziomka

30.03.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Strona która oferuje...
Strona która oferuje pracę w ramach tajemniczego klienta. Bardzo słabo zrobiona, chaotyczna. Zapisałam się tam bo myślałam że jest to poważna firma. Myliłam się. Na przełomie 2 mc dostałam 1 propozycje wykonania badania. Po przyjęciu przeze mnie zlecenia po 2 h wycofali mnie bez żadnego uprzedzenia ani wyjaśnienia.

zarejestrowany-uzytkownik

28.03.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Na ogłoszenie tej...
Na ogłoszenie tej firmy natknęłam się na portalu z ofertami pracy i zainteresowało mnie ono, gdyż jestem otwarta na pracę dorywczą. Firma ta poszukiwała audytorów. Zarejestrowałam się na jej stronie we wrześniu 2010 i do tej pory jestem tam zarejestrowana jako audytor. Nie opiszę oczywiście szczegółów audytów, które są owiane tajemnicą. Powiem tylko, że od początku października wykonałam kilka audytów i do tej pory nie ma za to wynagrodzenia, ponieważ takie są zasady firmy - za audyt wykonany w danym miesiącu otrzymuje się wypłatę do końca miesiąca następnego, a i to może się opóźnić. Z koordynatorką regionalną jest bardzo dobry kontakt telefoniczny i e-mailowy - pani jest bardzo miła, rzeczowa, błyskawicznie reaguje na pytania. Co do tego nie mam więc żadnych zastrzeżeń. Strona firmy jest bardzo przejrzysta, łatwa w obsłudze. Instrukcje i ankiety są "porządne". Wszelkie standardy są dotrzymane, gdyż trzeba było przejść szkolenia i wizytę testową na początku. Dostępnych zadań jest wiele, samemu można przeglądać je i się zgłaszać, co mi się bardzo podoba (jak się mieszka w pewnych miastach, to się więcej może ciekawych ofert trafić, mi akurat nie zawsze są po drodze). Uczestnictwo tam ma więc moim zdaniem wiele zalet, ale są one przesłonięte przez brak jakichkolwiek korzyści (np. finansowych). Nie ma motywacji do wykonywania audytu, bo jeśli go wykonam np. 1 grudnia, a wiem, że wynagrodzenie dostanę 31 stycznia albo później, to taka perspektywa nie za bardzo mnie zachęca do udziału. Dlatego też wycofałam się i na obecnych warunkach nie mam za bardzo ochoty z firmą współpracować (może się to zmieni, jeśli tam zostanie coś zmienione). Kolejny minus - paragony z wykonanych audytów należy przesyłać do koordynatorki regionalnej koniecznie listem poleconym (koszt 4 zł) - obniża to zyskowność przeprowadzania audytu. Na szczęście pani koordynator powiedziała, że można pod koniec miesiąca wszystkie paragony przesłać jednym listem. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli załapie się tylko na jeden audyt w miesiącu, to przez wysyłkę listu zarobi się na nim naprawdę niewiele. Dodatkowy (mniejszy już) minus jest za to, że oceny za wykonane audyty się otrzymuje, ale nie są dodane żadne komentarze do nich.

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2010

Placówka

Nie zgadzam się (12)

Dive

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dive?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na odpowiedz @...
Na odpowiedz @ czekam ponad tydzień, Przypomnienia nie pomagają. Tragiczny kontkat