Urząd Gminy Stary Targ

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wczoraj znowu o...
Wczoraj znowu o mało nie zlamałam nogi wracając do domu - oświetlenie uliczne jest wyłączone od trzech tygodni. Z samego rana zadzwoniłam więc ponownie do urzędu. Po kilku próbach wreszcie odebrano telefon. Odbierająca pani ani się nie przedstawiła, ani nie powiedziała jaki to urząd. Odebrała zwykłym 'słucham', czyli sprzecznie z ogólnie przyjetymi zasadami odbierania telefonów w instytucjach publicznych. Poprosilam z pracownikiem odpowiedzialnym za oświetlenie uliczne. Połączono mnie z odpowiednim pokojem, ale nikt nie odbierał. Próbę ponowiłam po raz kolejny. Dodzwoniłam się jednak dopiero o 8.10. Odbierająca pani także nie powiedziała ani swego nazwiska ani działu. Przedstawiłam się i przypomnialam, że dzwonię 7 raz w ciągu trzech tygodni w sprawie oświetlenia. Pani poinformowala mnie, że wie, przypomina sobie i sprawę zgłaszała już do Energii. Na moje pytanie kiedy wreszcie naprawią oświetlenie nie potrafiła odpowiedzieć. Nie uzasadniła również dlaczego nie przyjeżdzają i jakie kroki w związku z tym podjęto. Następnie oświadczyła, że musi kończyć, gdyż ma dużo pracy i się rozlączyła.

Sylwia_620

04.09.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)

Urząd Gminy Stary Targ

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Gminy Stary Targ?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wczoraj znowu o...
Wczoraj znowu o mało nie zlamałam nogi wracając do domu - oświetlenie uliczne jest wyłączone od trzech tygodni. Z samego rana zadzwoniłam więc ponownie do urzędu. Po kilku próbach wreszcie odebrano telefon. Odbierająca pani ani się nie przedstawiła, ani nie powiedziała jaki to urząd. Odebrała zwykłym 'słucham', czyli sprzecznie z ogólnie przyjetymi zasadami odbierania telefonów w instytucjach publicznych. Poprosilam z pracownikiem odpowiedzialnym za oświetlenie uliczne. Połączono mnie z odpowiednim pokojem, ale nikt nie odbierał. Próbę ponowiłam po raz kolejny. Dodzwoniłam się jednak dopiero o 8.10. Odbierająca pani także nie powiedziała ani swego nazwiska ani działu. Przedstawiłam się i przypomnialam, że dzwonię 7 raz w ciągu trzech tygodni w sprawie oświetlenia. Pani poinformowala mnie, że wie, przypomina sobie i sprawę zgłaszała już do Energii. Na moje pytanie kiedy wreszcie naprawią oświetlenie nie potrafiła odpowiedzieć. Nie uzasadniła również dlaczego nie przyjeżdzają i jakie kroki w związku z tym podjęto. Następnie oświadczyła, że musi kończyć, gdyż ma dużo pracy i się rozlączyła.