Opinia użytkownika: Sylwia_620
Dotycząca firmy: Urząd Gminy Stary Targ
Treść opinii: Wczoraj znowu o mało nie zlamałam nogi wracając do domu - oświetlenie uliczne jest wyłączone od trzech tygodni. Z samego rana zadzwoniłam więc ponownie do urzędu. Po kilku próbach wreszcie odebrano telefon. Odbierająca pani ani się nie przedstawiła, ani nie powiedziała jaki to urząd. Odebrała zwykłym 'słucham', czyli sprzecznie z ogólnie przyjetymi zasadami odbierania telefonów w instytucjach publicznych. Poprosilam z pracownikiem odpowiedzialnym za oświetlenie uliczne. Połączono mnie z odpowiednim pokojem, ale nikt nie odbierał. Próbę ponowiłam po raz kolejny. Dodzwoniłam się jednak dopiero o 8.10. Odbierająca pani także nie powiedziała ani swego nazwiska ani działu. Przedstawiłam się i przypomnialam, że dzwonię 7 raz w ciągu trzech tygodni w sprawie oświetlenia. Pani poinformowala mnie, że wie, przypomina sobie i sprawę zgłaszała już do Energii. Na moje pytanie kiedy wreszcie naprawią oświetlenie nie potrafiła odpowiedzieć. Nie uzasadniła również dlaczego nie przyjeżdzają i jakie kroki w związku z tym podjęto. Następnie oświadczyła, że musi kończyć, gdyż ma dużo pracy i się rozlączyła.