Bankomat nie wypłacił gotówki. Zgłosiłem ten fakt na infolinię. Odpowiedź konsultanta uspokoiła mnie. Reklamację rozpatrzono pozytywnie. Po trzech dniach gotówka wróciła na konto. Minus za płatną infolinię. Jeśli mam problem z powodu banku - to czemu mam płacić za infolinię?
Grupa Santander to wiodący, uniwersalny bank komercyjny z siedzibą w Hiszpanii, założony w 1857 r. Santander Bank Polska oferuje rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Jego celem jest pomaganie ludziom w spełnianiu marzeń, realizacji planów i osiąganiu założonych celów, dlatego we wszystkim co robi kieruje się swoimi podstawowymi wartościami: bezpieczeństwo, innowacyjność, zaangażowanie i satysfakcja klienta. W skład grupy Santander wchodzą również spółki świadczące usługi leasingowe, ubezpieczeniowe oraz faktoringowe.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Skorzystałam ostatnio z funkcji wideorozmowy w Santander Banku i całość przebiegła dość sprawnie. Konsultant szybko sprawdził szczegóły mojego konta i pomógł mi zrozumieć, dlaczego pobrano mi pieniądze bez mojej wiedzy. Mimo to obsługa mogłaby być bardziej zaangażowan, pracownik nie był zbyt uśmiechnięty ani otwarty, a ja musiałam sama zadawać więcej pytań, żeby dotrzeć do sedna problemu. Na końcu rozmowy nie zapytano mnie o opinię czy zadowolenie z obsługi, co mogłoby pomóc w poprawie jakości usług.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.