Odradzam wszystkim zainteresowanym zakupy w Ryłko aby zaoszczędzić swoje nerwy, pieniądze i czas. Jakość butów od jakiegoś roku osiągnęła poziom dna, buty rozleciały się po niecałym tygodniu noszenia, ogromny problem z reklamacją, po tygodniu odesłali buty nienaprawione, mam wrażenie że oni tylko je przetrzymują nieruszone aby oddać z powrotem. Od miesiąca nie mam butów, musiałam kupić nowe ale już innej marki, lepszej jakościowo i szanującej klienta. Sprawa reklamacji z Ryłko rozstrzygana jest sądownie.
Ryłko powstało w 1964 roku, kiedy Stanisław Ryłko otworzył zakład szewski w Kalwarii Zebrzydowskiej. Od samego porządku istnienia firmy obuwie tej marki odzwierciedla najnowsze trendy. W latach 70-stych do stałej kolekcji wprowadzono kolekcję damską. Podczas kolejnej dekady firma produkowała głównie obuwie damskie. Pierwszy salon Ryłko został otwarty w 1997 roku w Krakowie, co zapoczątkowało ekspansję firmy na całą Polskę. W 2014 roku firma obchodziła 50-lecie istnienia.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zostałam kompleksowo obsłużona przez sprzedawcę. Zapytał mnie, jakie modele preferuję, i zaproponował odpowiedni asortyment. Był cierpliwy, mimo że przymierzyłam wiele par butów i ostatecznie nie zdecydowałam się na zakup.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.