Przyrodnicze.pl

(2.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

W listopadzie zamówiłem...
W listopadzie zamówiłem kilka produktów (urządzeń) w sklepie przyrodnicze.pl – na instytut do celów badawczych. Osoba z którą się kontaktowałem poprzez e-mail sklepu – zadeklarowała realizację zamówienia w ciągu 7 dni, przy czym wymagana była przedpłata. Otrzymałem fakturę pro-forma i zapłata została dokonana. Gdy po tygodniu nie otrzymałem zamówionych produktów skontaktowałem się ze sprzedawcą i dopiero po kolejnym tygodniu otrzymałem paczkę ale były w niej 2 z 4 zamówionych urządzeń. Próby kontaktu ws nie zrealizowanej części zamówienia trwały kolejne prawie 2 tygodnie i zakończyły się przesłaniem kolejnej paczki ale tym razem zawierała ona 1 z 2 brakujących urządzeń oraz oryginał faktury. Później kontakt się urwał – Pan przestał odbierać telefon, nie odpisywał na sms-y i maile. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem brakującej części zamówienia. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_99Ul

03.01.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo fajnie skonstruowana...
Bardzo fajnie skonstruowana strona księgarni, która posiada asortyment typowo „przyrodniczy”. Można tam zamówić zarówno książki tradycyjnie, jak też kalendarze, pomoce edukacyjne, rękodzieła czy nawet pluszaki. Asortyment jest bardzo szeroki i niezwykle atrakcyjny. Ceny raczej przystępne. Sam wygląd strony jak najbardziej zachęca do jej przeglądania.

Poziomka

02.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Przyrodnicze.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przyrodnicze.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W listopadzie zamówiłem...
W listopadzie zamówiłem kilka produktów (urządzeń) w sklepie przyrodnicze.pl – na instytut do celów badawczych. Osoba z którą się kontaktowałem poprzez e-mail sklepu – zadeklarowała realizację zamówienia w ciągu 7 dni, przy czym wymagana była przedpłata. Otrzymałem fakturę pro-forma i zapłata została dokonana. Gdy po tygodniu nie otrzymałem zamówionych produktów skontaktowałem się ze sprzedawcą i dopiero po kolejnym tygodniu otrzymałem paczkę ale były w niej 2 z 4 zamówionych urządzeń. Próby kontaktu ws nie zrealizowanej części zamówienia trwały kolejne prawie 2 tygodnie i zakończyły się przesłaniem kolejnej paczki ale tym razem zawierała ona 1 z 2 brakujących urządzeń oraz oryginał faktury. Później kontakt się urwał – Pan przestał odbierać telefon, nie odpisywał na sms-y i maile. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem brakującej części zamówienia. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)