Opinia użytkownika: Klient_99Ul
Dotycząca firmy: Przyrodnicze.pl
Treść opinii: W listopadzie zamówiłem kilka produktów (urządzeń) w sklepie przyrodnicze.pl – na instytut do celów badawczych. Osoba z którą się kontaktowałem poprzez e-mail sklepu – zadeklarowała realizację zamówienia w ciągu 7 dni, przy czym wymagana była przedpłata. Otrzymałem fakturę pro-forma i zapłata została dokonana. Gdy po tygodniu nie otrzymałem zamówionych produktów skontaktowałem się ze sprzedawcą i dopiero po kolejnym tygodniu otrzymałem paczkę ale były w niej 2 z 4 zamówionych urządzeń. Próby kontaktu ws nie zrealizowanej części zamówienia trwały kolejne prawie 2 tygodnie i zakończyły się przesłaniem kolejnej paczki ale tym razem zawierała ona 1 z 2 brakujących urządzeń oraz oryginał faktury. Później kontakt się urwał – Pan przestał odbierać telefon, nie odpisywał na sms-y i maile. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem brakującej części zamówienia. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)