Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Plichta Serwis
Treść opinii: Ostatnio zauwazylam w dowodzie rejestracyjnym samochodu, ze zbliza mi sie kolejne badanie technicze. Na dwa tygodnie przed uplywem terminu otrzymalam powiadomienie droga smsowa i zaprosze nie na kolejny przeglad. Po rozmowie telefonicznej z konsultantem zostalam umowiona na interesujacy mnie termin. W dniu serwisu o umowione godzinie czekal juz na mnie pracownik, ktory w nienagannie bialej, idealnie zaprasowanej koszuli z szerokim usmiechem powital mnie uzywajac mojego imienia. Zasugerowal, zebym usiadla, sprawnie przeprowadzil caly proces przyjecia do serwisu wspolnie obejrzelismy samochow, zostaly mi udzielone odpowiedzi na zadane pytania. Zostalam powiadomiona, ze przeglad potrwa okolo 1,5 h i w miedzy czasie zaoferowano mi kawe. Na wygodnej kanapie pograzylam sie w lekturze saczac ciepla kawe. Obsluga na bierzaco kontrolowala czystosc stolika kawowego i jego okolicy. W miedzy czasie skorzystlam z czystej toalety, a po niespelna 1,5h serwisant, ktory przyjmowal moje zlecenie poprosil mnie do swojego niurka uzywajac ponownie mojego imienia. Oddal mi wszystkie dokumenty, kluczyki poinformowal o kosztach i zapytaj jaki rodzaj zaplaty preferuje i czy rachunek bedzie na firme czy na osobe prywatna. W miedzy czasie sluchajac mimochodem interakcji pracownikow miedzy soba odnioslam wrazenie, ze sa oni grupa zgranych, relaksowanych ludzi skoncentrowanych na powierzonych im zadaniach. Calosc doswiadczenia okreslam na 5 gwiazdek, zarowno przyjazne, prokonsumenckie miejsce jak i wykwalifikowana grupe ludzi nastawionych na wysoki poziom obslugi klienta. Napewno tam wroce. Polecam.