NETTO

(3.99)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4082)

Pokaż wszystkie opinie

Sklep położony przy...
Sklep położony przy ruchliwym rondzie. Wjazd z drogi głównej jak dla mnie nieprawidłowo wykonany, gdyż krawężnik pomiędzy krawędzią jezdni a parkingiem jest zbyt wysoki, co wymusza zwolnienie autem praktycznie do 0. Parking może pomieścić sporą ilość aut. Budynek Netto jest stosunkowo nowy, więc prezentuję się bardzo dobrze. Nieco gorzej jest po wejściu do środka. Widać, że obsługa próbuje zapanować nad towarami w sklepie, ale nie do końca im się to udaje. Część artykułów jest rozmieszczona na półkach, część na paletach bezpośrednio na podłodze w ogólnym nieporządku. Zaplanowałem, że kupię dziś min. pomidory, ale niestety na stoisku warzywnym, mimo moich usilnych starań, nie znalazłem pomidorów luzem tylko pakowane na tacach z których ok 70% miała widoczną pleśń na powierzchni. Powiem szczerze, odechciało mi się jakichkolwiek owoców i warzyw z tego stoiska. Poza tym stoisko, mimo wczesnej pory, wyglądało tak jakby przed chwilą tabun klientów przetoczył się przez nie wybierając co lepsze warzywa i owoce. Brak wielu pozycji, oraz ich wygląd dyskwalifikuję w/g mnie te stanowisko. Na innych jest nieco lepiej, ale tylko nieco lepiej. Wszędzie porozrzucane kartony, opakowania zbiorcze po różnych artykułach, także nie wywołuję pozytywnego wrażenia. Oferta za to jest dość spora, ceny konkurencyjne, co tłumaczy jednak, że ludzie w tym i ja robią nadal zakupy w Netto. Jednak samo rozmieszczenie artykułów jak i wygląd części z nich pozostawia wiele do życzenia, trudno jest czasem także znaleźć cenę dla konkretnego produktu, ale na szczęście z pomocą przychodzą czytniki kodów kreskowych. Towary na sklepie to trochę taki misz-masz zwłaszcza te niespożywcze ale tak jest prawie w każdym tego typu supermarkecie. Personel zajęty jest głównie rozstawianiem towarów większość ubrana w mało reprezentatywne podkoszulki z logo firmy . W sklepie nie było zbyt dużo klientów, więc Pani kasjerka obsłużyła mnie szybko i sprawnie do tego była miła, przywitała mnie i pożegnała zwrotem grzecznościowym. Sklep jak każdy ma swoje plusy i minusy. Oceniając sklep przez pryzmat mojej dzisiejszej wizyty ocena niestety wychodzi na minus.

Adam_144

03.06.2009

Placówka

Krosno Odrzańskie, 17-u Pionierów 4

Nie zgadzam się (15)

NETTO

Netto to sieć handlowa, której początki miały miejsce w Dani. W Polsce prowadzi swoje sklepy od 25 lat i w tym czasie stała się jedną z największych sieci handlowych. Pierwszy sklep w Polsce powstał w Szczecinie, obecnie jest ich ponad 371 oraz 3 magazyny dystrybucyjne. Sklepy znajdują się głównie w północnej, zachodniej, południowej i środkowej Polsce. Stoiska z pieczywem oraz mięsne w sklepach są dzierżawione firmom lokalnym. Maskotką firmy jest szkocki terier Scottie symbolizujący talent do oszczędzania. Sklepy Netto znajdują się na terenie trzech państw: Dani, Polski oraz Niemiec.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż NETTO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep Netto oferuje...
Sklep Netto oferuje konkurencyjne ceny i ciekawe promocje, jednak asortyment bywa mniej zróżnicowany niż w innych dyskontach. Mimo to, jest to dobre miejsce na szybkie i ekonomiczne zakupy.