pracownicy stacji paliw podczas powitania wykazują pozytywną postawę wobec klienta,obsługa płatności przebiega bezproblemowo i w milej atmosferze. Pracownicy posiadają wiedzę merytoryczną z zakresu sprzedawanych olejów, smarów i innych różnego rodzaju paliw, zapytani o oznaczenia na etykitach potrafia bezproblemowo wyjaśnić róznicę pomiędzy poszczególnymi rodzajami towarów.
Pracownicy ubrani są w firmowe, czyste ubrania. Wygląd osobisty pracowników nie budzi zastrzezen. Cena towarów jest porównywalna z jednakowymi towarami sprzedawanymi na innych stacjach, wyjątek stanowią arytykuły kosmetki samochodowej które sa droższe. Pacownicy o ile witają klientów pozytywnym nastawieniem, o tyle obsługa przy dystrybutorach budzi spore zastrzezenia, nie ma pracownika który pomógłby zatankować paliwo a także zaoferować inne usługi stacji, nie ma tzw wyjścia do klienta. Miejsce obsługi mogłoby ulec pooprawie, obok kasy na podłodze ustawiono puszki z piwem i innymi napojami, nie jest to estetyczny wygląd, obok kasy fiskalnej znajduje sie dużo innych drobnych przedmiotów co sprawia wrażenie balaganu
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.