Hebe

(3.01)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1901 z 3276)

Największy wybór kosmetyków...
Największy wybór kosmetyków dla każdych potrzeb. Konsultantki kompetentne i chętne do pomocy. Mają ogromną wiedzę na temat asortymentu, dlatego potrafią dobrać produkty odpowiadające potrzebom klienta.

Klient_BlPcc

12.06.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Anulują zamówienia, bo...
Anulują zamówienia, bo zapewne ceny są zbyt niskie, żeby im się opłacało, i nie, że udają "oj błąd, no nie mamy". Nie, nie, nie moja panno, anulują całe zamówienie i po cichutku oddają pieniądze na konto (niby chociaż tyle). Produkty dalej na stanie wszystkie, no ale nie przesadzajmy... Przecież nie mogą klientom sprzedawać rzeczy w cenach, które sami wprowadzili.

Klient_nenhv

05.06.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W miarę duża,...
W miarę duża, czysta drogeria. Brak towaru zastawiającego przejścia alejkach. Podczas pobytu w sklepie zostałam przywitana przez pracownice. Obsługa pomocna , chętnie wskazuje miejsce z danym kosmetykiem, poleca produkty aktualnie będące w promocji. Przy kasie sprzedawczyni poleca produkty aktualnie będące w promocji, pyta o kartę Hebe także proponuje reklamówkę. Ogólnie sklep wywarł na mnie dobre wrażenie, jednak podczas zakupów nie wszystkie produkty były dostępne, w wielu miejscach były puste półki zwłaszcza na wyspach z produktami make-up.

Klient235

31.05.2022

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8/9

Nie zgadzam się (0)
Galeria Krakowska!!! Cudowna obsługa,...
Galeria Krakowska!!! Cudowna obsługa, Panie wiedzą i profesjonalizmem biją na głowę niejedna drogerię, choc w zasadzie każda! Mnie w poszukiwaniu kosmetyku pomogła Pani, genialne pytania o skore, zdecydowanie i profesjonalizm, wiedza o kosmetykach przerosła najśmielsze oczekiwania! Oczywiście dzięki temu ja zdobyłam mam nadzieje świetny krem i kilka innych, a Państwa sklep klienta na wieki:) Dziękuje Pani bardzo:*

Klient_xATop

24.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu zwracam uwagę na drzwi czy są czyste w tej placówce były przed sklepem również panował porządek sklep bardzo czysty, wszystko poukładana schludnie bez bałaganu. Ogólnie pracownice bardzo pomocne, sympatyczne i miłe. Pani kasjerka zapytała o aplikację oraz poleciła produkt promocyjny

oliwi030

20.05.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja ulubiona drogeria!...
Moja ulubiona drogeria! Dostawa nawet w 2 godziny! Kiedyś nie zdążyłam wyjść ze sklepu, a kurier już był. Zdecydowanie polecam :)

mmm

19.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetna obsługa. Pani...
Świetna obsługa. Pani o blond włosach jest mega kompetentna osoba

Klient_kQG0

16.05.2022

Placówka

Kielce, Wapiennikowa 14

Nie zgadzam się (0)
Polecam
Polecam

Klient_7Oi0

07.05.2022

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie miła i uprzejma. Zostałam przywitana, aczkolwiek największy minus jaki napotkałam to sama wiedza tych przemiłych pracownic. Jako osoba mająca wiedzę na temat pielęgnacji włosów szukałam szamponu bez alkoholi szkodliwych. Pani zaproponowała mi kilka opcji i powiedziała bym się rozejrzała. Mam włosy puszące się i wrażliwe. Produkt zawierał te składniki które wywołałyby na moich włosach istną tragedię. Byłam bardzo zawiedziona. Sklep jednak był czysty i produkty były ładnie wyeksponowane.

Klient_Y3FN

03.05.2022

Placówka

Suwałki, ul. Drwenickiego 15

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam kosmetyki online....
Zamawiałam kosmetyki online. Trochę ich było więc paczka była spora. Gdy ją otworzyłam wszystkie kosmetyki walały się po pudełku. Nie były w ogóle zabezpieczone żadną folią, papierem, niczym. Zgłosiłam to do hebe ale zostałam olana, żadnego przepraszam, żadnego sposobu rozwiązania tej sprawy nic. Nie polecam zamawiania tam wiekszej ilości kosmetyków bo mogą przyjść zniszczone, rozlane, pokruszone przy takim pakowaniu. To wyglądało jakby ktoś po prostu powrzucał kosmetyki do kartonu i je zamknął. Obsługa klienta to jakaś porażka. Odpiszemy ba odwal i nara.

Klient_1KJ9

01.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam. Zamówienie złożyłam...
Witam. Zamówienie złożyłam dokładnie 20 kwietnia, świetnie, że firma reklamuje się dostawą nawet w dwie godziny, tymczasem mamy 26.04 a paczka jest nadal w statusie "w trakcie przygotowania". Jedyne co otrzymałam, to żenujące przeprosiny, że będzie przygotowywana jeszcze około 3 dni robocze. To jest jakiś żart, jakby ktoś nie miał zapasowych kosmetyków przykładowo myjąc głowę codziennie to chyba przez tydzień bym musiała chodzić w tłustych włosach. Prawie wszystko zamawiam do paczkomatu, żadna firma tak się nie ociąga. Może zamówienie dojdzie do piątku choć rano wyjeżdżam na majówkę, więc mega dziękuję, że po ponad tygodniu dostanę zamówione kosmetyki, których nawet nie będę mogła odebrać. Szybkość obsługi prima sort.

Klient_oaR6

26.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Mój problem zaczął...
Mój problem zaczął się od uzypelnienia przez Google automatycznie złego kodu pocztowego, próbowałam kontaktu na stronie internetowej Hebe,i pani odesłała mnie do firmy kurierskiej ponieważ ona nie mogła tego zmienić (zaznaczę tu że paczka jeszcze nie została wysłana, jedynie została wystawiona informacja że moja paczka jest w trakcie przygotowań) firma kurierską poinformowała mnie że tyłko nadawca może usunąć badz zmienić etykietę, zatem zadzwoniłam na numer kontaktowy obsługi klienta Hebe tam również "przemiły" pan poinformował mnie że on również już nie może zmienić informacji na temat wysyłki i najwyżej "paczka nie dojdzie". Zaten znowu spróbowałam kontaktu z firmą kurierską która miała mi ta paczkę dostarczyć, pytając czy cokolwiek ja jako odbiorca mogę jeszcze zrobić żeby ta paczka do mnie dotarła bo pan z obsługi klienta Hebe powiedział że nic zrobić nie może, na to dostałam kolejna odpowiedź z informacjami że nadawca ma prawo zmienić etykietę bądź ją zastąpić na nową... Kolejny telefon do "przemiłego" pana z obsługi klienta Hebe, przeczytałam mu wiadomość od konsultanta firmy kurierskiej zaznaczyłam przy tym że rozmowa z mojej strony również jest nagrywana ,bo jaka mam pewność że nawet jeśli paczka dojdzie na inne miejsce to ktoś inny jej nie odbierze? Nie zdarzyłam dokończyć następnego zdania i nagle głuchy telefon, 30 sekund później rozłączone połączenie, próbowałam dodzwonić się jeszcze dwa razy ale mój numer był automatycznie odrzucany. Oczywiście zaznacze, że wysłałam do Hebe również 2 maile informujące o błędnym kodzie oraz potraktowaniu mnie przez ich pracownika w odpowiedzi otrzymałam: "Szanowna Pani, Dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Hebe. W odpowiedzi na Pani zgłoszenie informujemy, że po złożeniu zamówienia nie ma możliwości edytowania danych dostawy. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Mamy nadzieję, że nadal zostanie Pani nasza Klientką. Biuro Obsługi Klienta Drogerii Hebe" Także to były moje ostatnie zakupy w firmie Hebe, w tym samym czasie kupiłam dwie inne paczki od dwóch innych firm i żadna z nich nie miała problemu ze zmienieniem kodu pocztowego. Wniosek prosty jeśli popełnisz błąd przy zamówieniu ze strony internetowej hebe nie spodziewaj się że uzyskasz od nich jakąkolwiek pomoc.

Klient_3SqV

11.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep zatowarowany B.dobrze...
Sklep zatowarowany B.dobrze :) Problem natomiast mam z obsługa, przy dwóch podejściach z prośba o pomoc . Jedna Pani stwierdziła ze zaczęła dopiero prace i mam poczekać 15 min. A za drugim razem Inna Pani powiedziała, ze może przyjąć ode mnie pieniądze ale nie rozumie a co ją pytam i mnie spławiła. Obsługa bardzo mocno średnio , najlepiej wiedzieć po co się przyszło i Paniom nie zawracać głowy .

Losola

08.04.2022

Placówka

Łódź, Drewnowska 58

Nie zgadzam się (0)
Moje zamówienie przyszło...
Moje zamówienie przyszło do mnie całe zalane jakąś klejącą substancją. Na dodatek brakowało jednego produktu, który zamówiłam. Ze względu na to, że zależało mi na tych produktach, umyłam je i zostawiłam. W formularzu reklamacyjnym wybrałam opcję przysłania nowego produktu (tego brakującego). W odpowiedzi (po 12 dniach) dostałam informację, że nie mogą mi przysłać nowego produktu i że jedyną opcją jest zwrot pieniędzy. Dalej brak kontaktu, produktu ani pieniędzy. Reklamacja złożona 11 marca, dziś mamy 4 kwietnia. Tak Hebe traktuje klientów. Dodam jeszcze, że próbowałam złożyć reklamację przez czat w aplikacji to konsultant się rozłączył. Szczerze nie polecam!!!

Klient_vP3s

04.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ciekawe promocje w...
Ciekawe promocje w sklepie.

Tomasz_2389

28.03.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja przeprawa z...
Moja przeprawa z Hebe wygląda podobnie jak wielu innych klientów. Zamówiłam produkty i nie zostały mi one dostarczone bo kurier z jakiegoś nie znanego im oczywiście powodu zwrócił paczkę na sklep. Zaznaczę też że konsultanci są bardzo nie sympatyczni. Ja sobie nie pozwolę na takie zachowanie. W tym tygodniu będę w pobliżu sklepu z którego moje zamówienie miało być wysłane i nie omieszkam tam wejść. Nie ważne czy to coś da czy nie, niech wiedzą że nie mogą postępować z klientami.

Klient_O5bD

28.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wysłałam reklamację w...
Wysłałam reklamację w piątek. Zeszły! 11 marca. Także na odpowiedź czekam już 11 dni!!! Dostałam tylko automatyczną wiadomość, ze odpowiedzą wkrótce. Tyle jeszcze nie czekałam na odpowiedź od żadnej firmy

Klient_bUMo

22.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiony produkt dotarł...
Zamówiony produkt dotarł na czas, problem w tym, że w pipecie znajdował się paznokieć!!! Żadnej reakcji ze strony obsługi klienta. Najpierw kazano mi wysłać zdjęcie formularza zwrotu, a po tygodniu odesłać kosmetyk, który już dawno wylądował w koszu.

Klient_h47s

21.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Wpadłam na szybkie zakupy ale konsultantka którą spotkałam zaproponowała mi kilka produktów. Posiadała ogromną wiedzę w produktach. Przemiła i spokojna osoba. Byłam w godzinach wieczornych 18.03.2021. miło spędzony czas.

Klient_vo9G

19.03.2022

Placówka

Warszawa, Żelazna 32

Nie zgadzam się (0)
Dokonałam zakupów internetowo....
Dokonałam zakupów internetowo. Hebe czy pracownik Hebe spakował do zamówienia otwarty, bez zabezpieczenia przed otworzeniem i UŻYWANY kosmetyk. ZNIECHĘCAM DO POBIERANIA APLIKACJI HEBE!!! Lepiej dokonać zakupu stacjonarnie, przynajmniej wiesz co kupujesz. I nikt nie robi z Ciebie delikatnie mówiąc bałwana, bo nie wiem na co liczy Hebe!? Że klient weźmie co mu przyślecie i nie zaprotestuje takiemu traktowaniu. Nie dziwie się, że nie macie dobrych ocen.. Jeśli wam nie wychodzi sprzedaż internetowa TO TEGO NIE RÓBCIE! A reklamacja.. Pewnie nie otrzymam ani zwrotu pieniędzy, ani kosmetyku, ponieważ czytałam opinie i Hebe właśnie takie coś praktykuje!!! Zero konkretnej pomocy ze strony Czatu, bo mailem NIE ODPISUJĄ!!!

Klient_PEWL

17.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Hebe

W drogeriach Hebe znajduje się starannie wyselekcjonowany asortyment branży kosmetycznej, w tym także produkty dostępne tylko w tej sieci sklepów. Drogerie posiadają w swojej ofercie dermokosmetyki oraz produkty profesjonalne używane w salonach kosmetycznych. Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna. Sieć oferuje dodatkowe rabaty i korzyści z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym z kartą Hebe.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hebe?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.