eBUTIK

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 17)

Bardzo wszystkim odradzam...
Bardzo wszystkim odradzam zakupy w tym sklepie !!! zamówiłam sukienkę białą, przyszła umazana niebieskim długopisem ! z plamą na środku od atramentu czegoś takiego nigdy nie widziałam, zareklamowałam produkt dostałam zapewnienie że przy wymianie zostanie dobrze sprawdzony , przyszedł drugi raz tak samo popisany niebieskim długopisem na białym materiale !!! ktoś zaznaczał sobie wykrój !!! bardzo słaba pomoc w reklamacji, czekam na zwrot środków !!! szkoda czasu, nerwów i pieniedzy są o wiele lepsze sklepy internetowe niż eButik I Like jakości fatalna obsługi i rzeczy !!!!

Niezweryfikowany Klient_0eAA

07.04.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Robiłam zakupy w...
Robiłam zakupy w ebutiku już nie pierwszy raz. Zawsze zamawiam więcej, aby móc spokojnie pomierzyć ubrania i te nieodpowiednie zwrócić. Nigdy nie miałam problemu z tą procedurą. Dokonuję zwrotu na stronie, drukuję bezpłatnie etykietę na paczkę i za 5 dni mam pieniądze z powrotem na koncie! Działa to świetnie, zdecydowanie lepiej niż w innych sklepach internetowych. A co do jakości ubrań - OK, czasem trafią się takie z gorszego materiału lub wyglądające nieco inaczej niż na stronie, ale takie jest ryzyko zakupów on-line. Jest to niewielka skala. W sklepach stacjonarnych też nie wszystko jest Prima Sort. Mimo wszystko jestem zadowolona z ubrań, jakie do tej pory kupiłam w ebutik.pl. Mam już sporo sukienek i swetrów, wszyscy dopytują gdzie znalazłam takie cuda :)

Klient_Ajot

25.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dawno nie spotkałam...
Dawno nie spotkałam się z tak dobrym odzieżowym sklepem internetowym. Jakość produktów jest świetna, dostawa błyskawiczna. Dodatkowo informują o każdej zmianie statusu zamówienia więc wiesz na bieżąco co się dzieje z przesyłką. Zwrot kilku produktów również przeprowadzony ekspresowo, pieniądze miałam na koncie już po 4 dniach. Polecam!

Klientka_wro

19.10.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
minus za to,...
minus za to, ze nie można łączyć w jednym koszyku kilku akcji promocyjnych- skoro macie z tym problem systemowy - to może lepiej robić takie same rabaty na cały asortyment ? A nie tu kupon lato, tam kupon Basic, gdzieś jeszcze newsletter, połączymy zakupy i nie dostajemy całego rabatu.. oczywiście Pani z obsługi nie umiała tego wytłumaczyć, co zaoszczędziło by mi sporo czasu gdybym wiedziała, a tak musialam sama dojść do tego o co chodzi, a w miedzy czasie niektóre produkty juz sje wyprzedały- a spędziłam nad ich wyborem trochę czasu... generalnie jak dobrze poszukacie to znajdziecie tańsze sklepy z podobnymi produktami, ja zamowilam ostatecznie kilka produktow z ebutik - rozmiarowka standardowa, zamówiłabym więcej, gdybym nie musiała robić oddzielnego zamówienia bo rabaty nie chciały wejść.. ale to juz strata sklepu, ja dzięki temu znalazłam inny bardzo fajny i tani sklep z darmowa wysyłka :)

Niezweryfikowany Klient_Pxwt

18.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam!! Bardzo...
Nie polecam!! Bardzo slaba jakosc ubran, nieuczciwa polityka zwrotow. Brak mozliwosci dodania opini na stronie sklepu, sklep blokuje rowniej w mediach spolecznosciowych w przypadku napisania niepochlebnego komentarza lub wiadomosci.

Niezweryfikowany Klient_1C6u

25.05.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ja zamawiam dla...
Ja zamawiam dla siebie głównie ciuchy w ebutiku od kilku lat i nigdy nie miałam żadnych problemów. Ani z przesyłką ani tym bardziej z jakością, która jest bardzo dobra. Produkty są też w bardzo dobrych cenach. To nie jest fałszywe ali express tylko solidny sklep dla dziewczyn.

Niezweryfikowany Klient_lxfx

06.12.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Witam wszystkich zainteresowanych...
Witam wszystkich zainteresowanych kupnem w sklepie e-butik. Rzeczy wydają się być jakościowo dobre (okaże się po kilkukrotnym praniu), jednakże obsługa (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) z biura obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia. Poniżej przedstawię sytuację: Zamówienie złożyłam 10.04.19 na kwota prawie 300 złotych, po kilku dniach zadzwonił telefon od kuriera, że nie ma adresu na przesyłce, podałam adres jednakże zamówienie do mnie nie dotarło. Poczym za następne dwa dni (mniej więcej) otrzymałam maila od BOK-u, że paczka do nich wróciła i czy chce zwrócić towar, a jeśli nie to koszt ponownej wysyłki to 13,98 ???!!! Moim zdaniem jest to wyłudzenie od klienta dodatkowych pieniędzy. Pierwszy raz spotkałam się z taką polityką firmy... Muszę przyznać, że mój błąd był taki, że nie zauważyłam, że w adresie nie było nazwy ulicy... I tak się zastanawiam jak firma mogła wysłać zamówienie bez kompletnego adresu???! Zapłaciłam za ponowną wysyłkę, a gdybym zrezygnowała z zamówienia i zamówiła ponownie nic bym nie płaciła za dostarczenie... (mój błąd). Przy ponownej wysyłce również zabrakło nazwy ulicy i pisze do pracownicy, że znowu nie ma nazwy, a ona "uprzejmie" poinformowała mnie, że przecież prosiła o potwierdzenie czy adres się zgadza. Rewelacyjna obsługa... Jako, że pracownica (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) nawet nie zaproponowała, że zadzwoni do firmy kurierskiej i naprostuje sprawę postanowiłam sama się tym zająć. Co się okazało firma kurierska nie mogła przyjąć mojego zgłoszenia. Musiał to wykonać nadawca paczki. Więc piszę z prośbą, żeby zadzwoniła i naprostowała sytuację. Miałam wrażenie, że mi, klientowi bardziej zależy na zamówieniu niż firmie... Napisałam, że jeśli drugi raz nie otrzymam towaru to rezygnuje z zamowienia. Wtedy łaskawie pracownica poinformowała mnie, że wysłała do firmy kurierskiej maila. Na dosłownie drugi dzień otrzymuje telefon z siedzimy firmy kurierskiej w Zabrzu, że mają paczkę, ale nie mają nazwy ulicy. Ręce mi opadły... "Gratuluję" takiego podejścia firmy do klienta. Choćby nie wiem co, już nigdy u nich nie zamówię! I tak zamówienie z 10.04 otrzymałam 24.04...

Niezweryfikowany Klient_niE6

24.04.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo szybka dostawa....
Bardzo szybka dostawa. Towar zgodny z opisem na stronie internetowej. Kompletne emiale z informacja o przesyłce. Niskie ceny. Promocje. Polecam

Klient_kN2r

02.02.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przy okazji sporych...
Przy okazji sporych zakupów wybrałam gratis - torbę. Okazało się, ze ma dziurę. Skontaktowałam się ze sklepem, ale odpisano mi, że gratisy nie podlegają wymianie. Uważam, że to beznadziejny marketing, ale przede wszystkim nieeleganckie traktowanie klienta. Dlatego odradzam.

zarejestrowany-uzytkownik

25.08.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Zamawiam ubrania poprzez...
Zamawiam ubrania poprzez tą stronę już od jakiegoś czasu. Praktycznie zawsze byłam zadowolona. Lubię robić tam zakupy, bo zawsze są jakieś korzystne oferty i zniżki. Oprócz tego, podoba mi się fakt, że rzeczy są szczegółowo opisane, zamówienie jest szybko realizowanie, przesyłka dostarczana na czas. Co do przesyłki, można już po wydaniu stosunkowo niewielkiej kwoty otrzymać ją za darmo. Na koniec wszystkiego, zwykle dostaję jakieś gratisy albo zniżki, co sprawia, że jest to jeden z moich ulubionych sklepów internetowych. Podobnie było podczas ostatniego zamówienia. Wszystko sprawnie, szybko i zgodnie z umową.

Magdalena_3760

10.08.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz zdecydowałam...
Pierwszy raz zdecydowałam się na zakupy w waszym internetowym sklepie, choć kiedyś często robiłam zakupy w sklepach stacjonarnych. Jakość produktów nie zmieniła się, wysokogatunkowy materiał, wspaniały krój odzieży, podane wymiary ubrań co nie pozwala na błąd w zamówieniu. Jestem bardzo zadowolona! Co więcej, na stronie widziałam bardzo dużo promocji, czekam już na nową sukienkę, obniżoną aż o 60%!

zarejestrowany-uzytkownik

27.03.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Strona przejrzysta,wszystkie towary...
Strona przejrzysta,wszystkie towary dokładnie wyszczególnione, łatwość w znalezieniu ciuchów i dodatków każdego rodzaju poprzez umieszczoną wyszukiwarkę, tabelę rozmiarów oraz tabele cen.Szybka możliwość zamawiania nawet bez rejestracji jak i z. Wysyłka zgodna z opisem na stronie, zawsze terminowo i z kompletnym towarem, paragonem i fakturą za zakupiony towar.

Agnieszka_4276

13.10.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
W eButiku kupuje...
W eButiku kupuje od bardzo dawna. Zaczęłam jak byłam nastolatką. Teraz mam 26 lat i nadal uważam, że to najlepszy sklep internetowy z ubraniami. Bardzo dobra jakość, ubrania są bardzo wytrzymałe, służą przez kolejne lata. Do tego błyskawiczna wysyłka i bardzo atrakcyjne ceny. Polecam gorąco!

zarejestrowany-uzytkownik

25.03.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz zdarzyła...
Pierwszy raz zdarzyła się sytuacja, że wolę zamawiać w sklepie internetowym, niż szperać, podziwiać i przymierzać w stacjonarnym :) Bardzo atrakcyjne promocje cenowe (zwłaszcza w weekendy), darmowa dostawa przy zakupach za stosunkowo niewielką kwotę plus szybka wysyłka powodują, że warto zaryzykować zakup bez przymiarki. Tym bardziej, że towar oddać można bez problemu, a zwrot jest szybko rozliczany.Zdecydowanie polecam!

zalogowany_użytkownik

14.08.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (6)

eBUTIK

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eBUTIK?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.